Als het om support gaat, verwachten klanten dat ze altijd welkom zijn. Met Zendesk is dat ook zo. Voor omnichannel support bieden wij eenvoudige maar effectieve oplossingen waarmee klanten gemakkelijk via alle kanalen contact met uw bedrijf kunnen hebben, waar en wanneer zij dat willen. Meer informatie over Zendesk omnichannnel support.
Verwante verhalen
Artikel
4 min read
Zendesk Talk uitproberen in 6 eenvoudige stappen
Bij Zendesk geloven we dat telefonische support een krachtige manier is voor bedrijven om hun klanten…
Artikel
17 min read
30 e-mailsjablonen voor klantenservice en best practices voor contact met klanten
Gebruik deze e-mailsjablonen voor klantenservice in combinatie met software voor klantenondersteuning om je e-mailworkflows te versnellen, tijd te besparen en de efficiëntie op schaal te vergroten.
Artikel
2 min read
De ticketwachtrij navigeren met de Play-knop of de begeleide modus
Het optimaliseren van de ticketworkflow is cruciaal voor elke klantenservicemanager en wordt des te belangrijker naarmate…
Artikel
3 min read
Standaardtriggers uitgelegd
Triggers zijn bedrijfsregels die automatisch worden uitgevoerd als reactie op bepaalde gebeurtenissen die zijn opgetreden in…