Overslaan naar belangrijkste inhoud

Video

De Zendesk-benadering van omnichannel support

Laatst gewijzigd 14 juli 2022

 Als het om support gaat, verwachten klanten dat ze altijd welkom zijn. Met Zendesk is dat ook zo. Voor omnichannel support bieden wij eenvoudige maar effectieve oplossingen waarmee klanten gemakkelijk via alle kanalen contact met uw bedrijf kunnen hebben, waar en wanneer zij dat willen. Meer informatie over Zendesk omnichannnel support.

Verwante verhalen

Artikel
4 min read

Zendesk Talk uitproberen in 6 eenvoudige stappen

Bij Zendesk geloven we dat telefonische support een krachtige manier is voor bedrijven om hun klanten…

Artikel
17 min read

30 e-mailsjablonen voor klantenservice en best practices voor contact met klanten

Gebruik deze e-mailsjablonen voor klantenservice in combinatie met software voor klantenondersteuning om je e-mailworkflows te versnellen, tijd te besparen en de efficiëntie op schaal te vergroten.

Artikel
2 min read

De ticketwachtrij navigeren met de Play-knop of de begeleide modus

Het optimaliseren van de ticketworkflow is cruciaal voor elke klantenservicemanager en wordt des te belangrijker naarmate…

Artikel
3 min read

Standaardtriggers uitgelegd

Triggers zijn bedrijfsregels die automatisch worden uitgevoerd als reactie op bepaalde gebeurtenissen die zijn opgetreden in…