Zendesk voor personenvervoer
Ontdek hoe je moderne CX-oplossingen kunt integreren met een bestaande infrastructuur voor een soepele, moderne passagierservaring.
Door hun verouderde systemen staan bedrijven die personen vervoeren voor unieke uitdagingen bij de keuze van een CX-platform.
Zendesk is een uitbreidbare oplossing die je in verschillende systemen, waaronder telefoniesystemen, kunt integreren zodat je uitstekende ervaringen kunt bieden zonder dat je je bestaande infrastructuur hoeft te wijzigen. Met Zendesk kun je een moderne CX bieden die je kunt aanpassen aan jouw use cases.
Je oude telefonie- en IVR-systemen naadloos integreren
Gepersonaliseerde gesprekservaringen bieden via je website, mobiel, sms en sociale apps zoals WhatsApp, Messenger en Instagram
- API’s van Zendesk gebruiken om gegevens van verschillende systemen te integreren, waaronder GDS (bijv.
SABRE, Amadeus, Travelport), Polar, Versonix, eCommerce, loyaliteitsprogramma’s, enz. Aangepaste interactieve apps toevoegen (zoals stoel-/cabinekiezers of upgrades/add-ons/SSR-widgets in berichten), zodat klanten eenvoudige vragen zelf kunnen oplossen
Download onze factsheet en ontdek hoe je met Zendesk de passagierservaring verbetert en tegelijkertijd interne efficiëntie creëert en kosten bespaart.