Overslaan naar belangrijkste inhoud

Zendesk voor software- en clouddiensten

Transformeer je CX en verbeter je klantbehoud. Ontdek hoe het werkt.

Afbeelding van een oude schoolcomputer in een artistieke weergave met 3D-objecten

Om te overleven en te gedijen in een concurrerend landschap, moeten software- en clouddienstenbedrijven zich volledig focussen op één belangrijke parameter: klantbehoud.

Om meer klanten te winnen, moet je goed inspelen op hun behoeften en hun verwachtingen overtreffen. Zendesk maakt dit gemakkelijker met procesautomatisering en AI-gedreven gespreksstromen, zodat je uitmuntende ervaringen kunt bieden en tegelijkertijd winstgevend blijft.

Download onze tipsheet voor meer informatie over hoe Zendesk CX voor software- en cloudservice-bedrijven aanpakt:

  • Bouw merkloyaliteit op met een persoonlijkere service

  • Schaal op zonder momentum te verliezen

  • Geef je agents meer energie

  • Zet data om in bruikbare inzichten

  • Verhoog de winst door up- en cross-selling

Zendesk voor software- en clouddiensten

Afbeelding van een oude schoolcomputer in een artistieke weergave met 3D-objecten