Zendesk AI: ontgrendel de kracht van AI in je gehele service-ervaring
In een tijd van torenhoge verwachtingen van klanten, personeelstekorten en economische onzekerheid helpt AI om klantenserviceteams op te schalen en flexibel te blijven.
Serviceteams hebben tegenwoordig veel op hun bord en klanten verwachten naadloze, directe klantenservice. En hoewel AI zeker kan worden ingezet om het leven van support agents gemakkelijker te maken, is het te moeilijk om uit te voeren zonder een leger van ontwikkelaars en oplopende kosten, nietwaar?
Niet helemaal. Zendesk heeft AI-tools gemaakt die toegankelijk zijn voor bedrijven en teams van elke omvang. In dit rapport neemt VP of Product van Zendesk, Cristina Fonseca, drie nieuwe manieren waarop AI door serviceteams kan worden gebruikt met ons door om veelvoorkomende vragen op te lossen, efficiëntere workflows te maken en strategische gaten op te vullen.
Het volledige rapport bestaat uit:
Inzichten in hoe bedrijven van elke omvang kunnen profiteren van AI om hun klantenservice op te schalen
Innovatieve functies die AI toegankelijk en gemakkelijk inzetbaar maken
Deskundige kennis over hoe AI agents kan helpen om sneller en slimmer te reageren en tegelijkertijd de last voor hun serviceteams te verminderen