Service-efficiëntie optimaliseren: een gids met oplossingen van Zendesk voor personeelsbetrokkenheid
Bekijk onze nieuwste gratis gids om meer te weten te komen over de belangrijkste functies van Zendesk Workforce Management (WFM) en Quality Assurance (QA) en hoe ze je klantenservice kunnen verbeteren.
Door Lilia Krauser, Staff Writer
Laatst gewijzigd 10 april 2024
In het huidige landschap van klantenservice rijzen de verwachtingen de pan uit en wordt de vraag naar snellere en kwalitatief betere service de norm. De Workforce Engagement Management (WEM) oplossing van Zendesk is het best gepositioneerd om bedrijven te helpen bij deze uitdagingen. Onze AI-gedreven mogelijkheden in workforce management (WFM) en quality assurance (QA) zijn op maat gemaakt om serviceactiviteiten te optimaliseren, waardoor organisaties niet alleen kunnen voldoen aan de verwachtingen van de klant, maar deze zelfs kunnen overtreffen met betere klantenservice-ervaringen.
In deze gids ontdek je:
– Een overzicht van de belangrijkste functies van WFM, waaronder het in realtime volgen van de activiteiten van supportmedewerkers, uitgebreide prestatierapportage en nauwkeurige voorspellingen en planningen.
– Een overzicht van de belangrijkste functies van QA, waaronder het instellen van een scorebord, Auto QA, hoe je de 'Spotlight'-functie van QA kunt gebruiken om de servicekwaliteit te verbeteren en hoe je kunt profiteren van datagestuurde coaching.
– Hoe het implementeren van WFM en QA organisaties kan voorzien van een ingang voor continue verbetering van serviceactiviteiten.