Ontgrendel gepersonaliseerde service op schaal met een totaalbeeld van je klanten
Ontdek hoe Zendesk personalisatie schaalbaar maakt door klantinzichten te koppelen aan AI.
Om een uitmuntende service te bieden moet je een totaalbeeld van je klanten hebben. Dit kun je krijgen door al je supportkanalen, workflows, klantendata en apps samen te brengen in één workspace, zodat agents over alle nodige context beschikken voor elke klantinteractie.
Bedrijven moeten het idee van een totaalbeeld van hun klanten echter nog verder uitwerken. Met de automatisering en intelligentie van Zendesk kunnen bedrijven reageren op klantendata afkomstig van verschillende kanalen, systemen en teams om gepersonaliseerde interacties te bieden op een veel grotere schaal.
In deze snelle guide ontdek je:
hoe een totaalbeeld de snelheid en kwaliteit van je service verbetert
hoe je apps integreert op de manier die het beste werkt voor je team
hoe je de ROI verhoogt door klantinzichten te koppelen aan AI
Ontdek hoe Zendesk je een totaalbeeld geeft van je klantendata, apps en business intelligence, zodat je agents snel en gemakkelijk hun volgende beste acties kunnen bepalen. Met Zendesk AI kun je personalisatie schaalbaar maken, de efficiëntie vergroten en de ROI verhogen. Werk met kant-en-klare tools of bouw je eigen apps om de optimale configuratie voor je team te creëren.