E-BOEK
Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het standpunt van een Europese detailhandelaar
Lees hoe Europese detailhandelaars sterker uit deze recessietijd kunnen komen door zich aan te passen aan veranderend consumentengedrag en zich achter de nieuwste trends in e-commerce te plaatsen.
DownloadenLanden over de hele wereld hebben te maken met torenhoge energierekeningen, verstoringen in de toeleveringsketen en de naschokken van de pandemie, maar de situatie in Europa is bijzonder precair. In dit e-book bespreken we hoe Europese detailhandelaren deze ruwe wateren kunnen trotseren: door zich aan te passen aan het veranderende consumentengedrag en deel te nemen aan de volgende e-commercetrends die de toekomst van e-commerce vormgeven:
Headless commerce
Social commerce
Livestream commerce
Augmented reality-commerce
Omnichannel-service
Kunstmatige intelligentie in de detailhandel
Nu e-commerce die zich over meerdere platforms uitspreidt, moeten retailers die hun bedrijf een nieuwe impuls willen geven, nieuwe technologieën inzetten om zich te onderscheiden in de overvolle digitale markt en omzetgroei te stimuleren. Hiervoor moeten retailers hun bedrijfsstrategieën bijstellen, vernieuwen en opnieuw uitvinden en hun CX ontwikkelen om in de nieuwe wereld te winnen. Het hoe bespreken we in ons volgende e-book in deze serie.