Transformeer je CX en overwin recessies met AI
Een gids waarin je ziet hoe CX-leiders met succes AI kunnen inzetten voor hun klantenservice in onzekere tijden.
In tijden van economische instabiliteit en onzekerheid worden klantenservicemanagers geconfronteerd met buitengewone uitdagingen. Deze zijn over het algemeen in drie hoofdcategorieën in te delen:
Kosten krijgen prioriteit en moeten verlaagd worden
Er moet worden opgeschaald voor groei en er moeten creatieve manieren worden gevonden om de omzet te verhogen
Klanten, die vaak met vergelijkbare uitdagingen worden geconfronteerd, moeten worden behouden
Afzonderlijk zijn deze uitdagingen al lastig. Als je ze alle drie tegelijk moet aanpakken, kunnen ze echter onoverkomelijk lijken. Daarom is het verleidelijk om tijdens onzekerheid af te wachten en geen veranderingen door te voeren. Bedrijven die het goed doen ondernemen echter actie.
Je kunt nu al wat doen om je klantenservicecentrum aan te passen aan de huidige marktomstandigheden en de behoeften van je klanten. In dit e-book krijg je, aan de hand van succesverhalen van onze klanten, bruikbare tips over hoe je AI kunt inzetten om efficiënter te werken, prioriteiten te stellen voor schaalbaarheid en groei, en ervaringen te creëren waar klanten voor terugkomen.