CX voor productiebedrijven 2023
Download het rapport CX voor productiebedrijven 2023 voor praktische informatie over CX, speciaal ontwikkeld voor producenten in de hedendaagse ultraconcurrerende omgeving.
Productiebedrijven kunnen anticiperen op de toekomst en zich sterk onderscheiden van concurrenten door een uitstekende klantenservice te leveren. Geweldige producten leveren is voldoet niet meer in de wereld van vandaag. Uit ons onderzoek blijkt dat investeren in CX essentieel is om een sterk bedrijf en een trouwe klantenkring op te bouwen. Ons rapport 'CX voor productiebedrijven 2023' geeft voorbeelden van hoe bedrijven hun klantrelaties ontwikkelen.
Door te investeren in CX kunnen productiebedrijven:
de eerste reactietijd met 30% verbeteren;
50% van de tickets voorkomen met bots;
de gemiddelde eerste reactietijd verlagen naar 30 minuten.
In dit rapport
In dit rapport lees je:
hoe je de kracht van slimme CX kunt inzetten;
hoe je CX met de waardeketen verbindt met AI;
hoe je de winstgevendheid verhoogt met intensievere klantrelaties.
Tijd om aan de slag te gaan. Download dit rapport met drie verhalen van klanten en ontdek hoe producenten hun CX kunnen verbeteren met behulp van AI en meer personalisering.