Overslaan naar belangrijkste inhoud

Infographic

De ultieme leidraad voor retailers voor een probleemloze CX

Volgens ons rapport over trends op het gebied van klantervaring is er een groeiende kloof tussen klantsentiment en acties van retailers. Meer dan de helft van de Europese retailers gaf zichzelf hoge cijfers voor de kwaliteit van hun klantenservice, maar ondertussen is 48% van de klanten van mening dat de meeste retailers dit als een bijzaak beschouwen. Hoe beïnvloedt klantenservice retailers dan? En welke acties kunnen ze ondernemen om uiteindelijk hun klantervaring te verbeteren?

Door Lilia Krauser, Staff Writer

Laatst gewijzigd 26 juli 2022

Verwante verhalen

Artikel
3 min read

Nieuwe standaard voor de CX-meting van klantemoties

Denk eens aan je meest recente koopervaring. Kun je je herinneren een product impulsief vanwege enthousiasme…

Artikel
5 min read

De rol van reviewbeheer in het transformeren van klantenservicebeheer

Terwijl bedrijven blijven verbeteren en concurreren in de zeer digitale, verbonden wereld van vandaag de dag,…

Artikel
4 min read

De belangrijkste trends achter de CX-revolutie van fabrikanten

Fabrikanten hebben een optimistische blik bij het voorspellen van hun prestaties voor de komende jaren. Met…

Artikel
6 min read

De nieuwe grens in finserv: waardevole CX met conversationele AI

Artikel oorspronkelijk gepubliceerd in het Altfi-rapport, gezamenlijk gesponsord door Zendesk. Het landschap van klantenservice heeft er…