Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 9

Artikel
5 min read

Waarom wachtwoordloze verificatie de sleutel tot een soepelere CX vormt

De recente explosie van Software-as-a-Service (SaaS)-tools en de snelle toename van digitale diensten betekent dat we…

Artikel
3 min read

Wisseling van getijden: Opkomst van D2C en waarom fabrikanten nu eerst aan de consument moeten denken

Als het gaat om het creëren van processen waarbij efficiënt kwaliteitsproducten worden gemaakt, heeft de productiesector…

Zendesk voor personenvervoer

Een verouderde infrastructuur is een grote uitdaging voor de sector personenvervoer. Ontdek hoe Zendesk bedrijven die personen vervoeren helpt nieuwe tools voor een moderne klantervaring in hun oude systemen te integreren.

IWD 2023: een ode aan vrouwen over de hele wereld die zich inzetten voor gelijkheid

Het thema van Internationale Vrouwendag (IWD) is dit jaar ‘Omarm gelijkheid’. En dat is precies waarvoor deze sterke vrouwen bij Zendesk zich inzetten, om zo de weg vrij te maken voor anderen.

AI wordt steeds meer geëvolueerder en naadlozer, maar hoe beïnvloedt het de CX in 2023?

Hedendaagse klanten verwachten van organisaties dat ze een snelle, naadloze klantervaring (CX) bieden die zowel gepersonaliseerd…

Artikel
7 min read

Thuiswerken verduurzamen

Bedrijven streven er steeds meer naar om de duurzaamheid van thuiswerken te meten, maar dat is niet gemakkelijk. Ontdek de best practices voor het evalueren van de milieu-impact van werknemers die thuiswerken.

Artikel
1 min read

Hoe klantsentimentanalyse de klantervaring verbetert

Bedrijven zijn voortdurend op zoek naar manieren om hun klantervaring te verbeteren. Ontdek waarom klantsentimentanalyse hierbij een sleutelrol kan spelen.

Artikel
5 min read

Hoe AI fabrikanten kan helpen om hun toeleveringsketens te vernieuwen en duurzamer te zijn

Voor de productiesector is er is de afgelopen tijd genoeg geweest om zich zorgen over te…

Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn

Het is altijd leuk om wakker te worden met goed nieuws. We zijn verheugd en vereerd…

De belangrijkste trend voor de detailhandel om in de gaten te houden: Omnichannel-CX

Ontdek waar consumenten winkelen, wat klanten verwachten en hoe detailhandelaars een uitmuntende omnichannel-CX kunnen bieden.

Artikel
9 min read

5 trends in de klantervaring bij digitaal bankieren om te overwegen voor 2024

Banken die consequent de klantervaring optimaliseren, groeien sneller. Hier volgen trends en best practices om je CX-strategie te sturen en blijvende klantrelaties te stimuleren.

Dit is hoe klantenserviceteams AI gebruiken

Van bots tot geautomatiseerde workflows: generatieve AI-tools voor klantenservice zorgen voor hogere productiviteit en tevreden agents en klanten

De 5 belangrijkste redenen waarom detailhandelaars een oplossing voor ‘eindeloze schappen’ nodig hebben

Een eindeloos schap kan een frustrerende winkelervaring in een positieve veranderen. In deze blog lees je hoe retailers dit kunnen gebruiken om merkloyaliteit en bedrijfsgroei te bevorderen.

Artikel
6 min read

Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring

Colleen Berube, CIO en SVP of Operations bij Zendesk, licht toe hoe de klant- en werknemerservaring onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

CX Trends 2023: Moderne dienstverlening begint met waardevolle CX

Ondanks economische onrust en stijgende verwachtingen van klanten zijn de meeste bedrijven optimistisch over de toekomst. Deze hoop is gebaseerd op plannen om te investeren in waardevolle CX. Hier zijn vijf verschillende trends op van invloed.

Artikel
7 min read

Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen

Om te helpen bij het bestrijden van klimaatverandering, stellen veel bedrijven wetenschappelijk onderbouwde emissiereductiedoelstellingen vast. Lees meer over deze inspanningen en de impact die deze op de planeet kunnen hebben.

Artikel
4 min read

6 tips voor ondernemers om stress tegen te gaan

Kleine bedrijven floreren wanneer werknemers op hun best zijn, en bedrijven moeten altijd ervan overtuigd zijn…

Transformeer je CX en overwin recessies met AI

Een gids waarin je ziet hoe CX-leiders met succes AI kunnen inzetten voor hun klantenservice in onzekere tijden.

Artikel

Waarom het tijd is voor de publieke sector om zich aan te sluiten bij de digitale snelweg

Of we het nu leuk vinden of niet, recente gebeurtenissen hebben ons de digitale wereld in…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.