De nieuwste verhalen
Pagina 9
Artikel
5 min read
Een CX-uitdaging: 3 manieren waarop nutsbedrijven kunnen investeren in hun klantenservice
Het afgelopen jaar is de stijging van energierekeningen in veel van onze dagelijkse gesprekken geslopen, of…
Artikel
5 min read
Hoe AI en data-analyse je bedrijf kunnen helpen de gepersonaliseerde service te bieden waar klanten om vragen
Met Zendesk en Amazon Web Services (AWS) kunnen bedrijven gepersonaliseerde klantervaringen op schaal leveren via een oplossing die met hen meegroeit en in hun bestaande IT-infrastructuur integreert.
E-BOEK
CX-trends voor de publieke sector
Ga in gesprek met je kiezers voor een naadloze openbare service-ervaring via verschillende kanalen.
Artikel
3 min read
Vanuit het oogpunt van de klant: Order to cash - de kwestie van integratie in de productie
Veel van de grootste fabrikanten zijn gegroeid door overnames. Dit gaat gepaard met samenbrengen van heel…
Artikel
5 min read
Waarom wachtwoordloze verificatie de sleutel tot een soepelere CX vormt
De recente explosie van Software-as-a-Service (SaaS)-tools en de snelle toename van digitale diensten betekent dat we…
Artikel
3 min read
Wisseling van getijden: Opkomst van D2C en waarom fabrikanten nu eerst aan de consument moeten denken
Als het gaat om het creëren van processen waarbij efficiënt kwaliteitsproducten worden gemaakt, heeft de productiesector…
Zendesk voor personenvervoer
Een verouderde infrastructuur is een grote uitdaging voor de sector personenvervoer. Ontdek hoe Zendesk bedrijven die personen vervoeren helpt nieuwe tools voor een moderne klantervaring in hun oude systemen te integreren.
IWD 2023: een ode aan vrouwen over de hele wereld die zich inzetten voor gelijkheid
Het thema van Internationale Vrouwendag (IWD) is dit jaar ‘Omarm gelijkheid’. En dat is precies waarvoor deze sterke vrouwen bij Zendesk zich inzetten, om zo de weg vrij te maken voor anderen.
AI wordt steeds meer geëvolueerder en naadlozer, maar hoe beïnvloedt het de CX in 2023?
Hedendaagse klanten verwachten van organisaties dat ze een snelle, naadloze klantervaring (CX) bieden die zowel gepersonaliseerd…
Artikel
7 min read
Thuiswerken verduurzamen
Bedrijven streven er steeds meer naar om de duurzaamheid van thuiswerken te meten, maar dat is niet gemakkelijk. Ontdek de best practices voor het evalueren van de milieu-impact van werknemers die thuiswerken.
Artikel
1 min read
Hoe klantsentimentanalyse de klantervaring verbetert
Bedrijven zijn voortdurend op zoek naar manieren om hun klantervaring te verbeteren. Ontdek waarom klantsentimentanalyse hierbij een sleutelrol kan spelen.
Artikel
5 min read
Hoe AI fabrikanten kan helpen om hun toeleveringsketens te vernieuwen en duurzamer te zijn
Voor de productiesector is er is de afgelopen tijd genoeg geweest om zich zorgen over te…
Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn
Het is altijd leuk om wakker te worden met goed nieuws. We zijn verheugd en vereerd…
De belangrijkste trend voor de detailhandel om in de gaten te houden: Omnichannel-CX
Ontdek waar consumenten winkelen, wat klanten verwachten en hoe detailhandelaars een uitmuntende omnichannel-CX kunnen bieden.
Artikel
9 min read
5 trends in de klantervaring bij digitaal bankieren om te overwegen voor 2024
Banken die consequent de klantervaring optimaliseren, groeien sneller. Hier volgen trends en best practices om je CX-strategie te sturen en blijvende klantrelaties te stimuleren.
Dit is hoe klantenserviceteams AI gebruiken
Van bots tot geautomatiseerde workflows: generatieve AI-tools voor klantenservice zorgen voor hogere productiviteit en tevreden agents en klanten
De 5 belangrijkste redenen waarom detailhandelaars een oplossing voor ‘eindeloze schappen’ nodig hebben
Een eindeloos schap kan een frustrerende winkelervaring in een positieve veranderen. In deze blog lees je hoe retailers dit kunnen gebruiken om merkloyaliteit en bedrijfsgroei te bevorderen.
Artikel
6 min read
Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring
Colleen Berube, CIO en SVP of Operations bij Zendesk, licht toe hoe de klant- en werknemerservaring onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
CX Trends 2023: Moderne dienstverlening begint met waardevolle CX
Ondanks economische onrust en stijgende verwachtingen van klanten zijn de meeste bedrijven optimistisch over de toekomst. Deze hoop is gebaseerd op plannen om te investeren in waardevolle CX. Hier zijn vijf verschillende trends op van invloed.
Ga voor een combinatie van fysiek en digitaal: In de moderne winkelruimte lopen fysieke en digitale klantervaringen in elkaar over
In 2023 moeten retailers hun klanten een consistente ervaring bieden via alle kanalen.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.