Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 8

Artikel
3 min read

Waarom je klantenservice kennis van zaken moet hebben

De moderne klantenservice is veel meer dan een adresje waar klanten kunnen aankloppen als hun wensen…

Artikel
4 min read

Chatbots: het geheime wapen voor een ongekend goede klantenservice

In de wereld van nu, met al zijn globalisering en kapers op de kust uit alle…

Artikel
4 min read

Hoe grote bedrijven hun succes vergroten met CRM

Bij Zendesk weten we veel van CRM-software en schrijven we graag over de voordelen van CRM…

Artikel
3 min read

Hoe je een inbound proces voor callcenters kunt krijgen

Callcenters zijn voor middelgrote en grote organisaties haast onmisbaar geworden. Als serieuze organisatie moet je immers…

Artikel
4 min read

Waarom CX een belangrijke onderscheidende factor is in de opkomst van embedded finance

Embedded finance is de afgelopen jaren een populair onderwerp geworden en biedt nieuwe inkomstenstromen voor zowel…

Artikel
4 min read

Cybersecurity in de financiële dienstverlening: Gegevens veilig houden in de cloud was nog nooit zo urgent

Nu steeds meer financiële organisaties investeren in oplossingen voor klantenservice in de cloud, is de bescherming van klantendata een essentieel onderdeel geworden van de beveiliging en een belangrijk aandachtspunt voor de directie in 2023, nu veel koplopers in de financiële dienstverlening hun investeringen in klantenservice opvoeren.

Artikel
5 min read

Drie consumententrends die de detailhandel in levensmiddelen in 2023 vormgeven

De detailhandel van levensmiddelen is uniek. Er is geen ontkomen aan het feit dat consumenten de…

3 min read

Zo gebruik je AI om de kosten van klantenservice in de financiële dienstverlening te verlagen

Ontdek hoe je de kosten kunt verlagen zonder je klantervaring op te offeren.

Artikel
4 min read

De twee grote speerpunten voor bedrijven die ook in de toekomst succes willen boeken

Wat maakt een bedrijf succesvol? Dat is een hoofdbreken dat veel mensen in het bedrijfsleven maar…

Artikel
23 min read

Scripts voor koud bellen: 14 voorbeelden, sjablonen en tips

Scripts voor koud bellen kunnen je helpen meer leads te krijgen en verkoopdoelstellingen te halen. Ontvang tips over hoe je effectieve scripts schrijft en maak je eigen script met onze gratis sjablonen die ook echt werken.

30-60-90-dagenplan voor managers, verkopers en nieuwe werkgebieden

Zorg voor geloofwaardigheid en vertrouwen met een duidelijk 30-60-90-dagenplan voor sales.

3 manieren waarop B2C-bedrijven hun CX kunnen verbeteren door consumenten proactief te ondersteunen tijdens de hele customer journey

Niet alleen de wereld is veranderd, ook de verwachtingen van consumenten zijn niet meer hetzelfde. Consumenten…

Artikel

Op weg naar digitale transformatie in de branche van het personenvervoer

Digitale transformatie is onmisbaar in de branche van het personenvervoer. Ontdek hoe moderne CX-oplossingen de kloof kunnen overbruggen tussen oude en nieuwe systemen.

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren

In de huidige concurrerende markt onderscheidt de retailer zich door gepersonaliseerde klantenservice. Dit ebook beschrijft best practices om je te helpen klanten te binden.

Personenvervoersbedrijven hebben een moderne CX nodig

Er wordt steeds meer gereisd. Om hiervan te profiteren en levenslange loyale klanten te creëren, moeten luchtvaart-, cruise- en spoorwegmaatschappijen hun CX moderniseren.

Betrekken, anticiperen of converteren? Zo zorgen proactieve berichten voor betere gesprekservaringen

Met proactieve berichten kun je tickets voorkomen, leads converteren en betere gesprekservaringen creëren voor klanten.

Artikel
5 min read

Een CX-uitdaging: 3 manieren waarop nutsbedrijven kunnen investeren in hun klantenservice

Het afgelopen jaar is de stijging van energierekeningen in veel van onze dagelijkse gesprekken geslopen, of…

Artikel
5 min read

Hoe AI en data-analyse je bedrijf kunnen helpen de gepersonaliseerde service te bieden waar klanten om vragen

Met Zendesk en Amazon Web Services (AWS) kunnen bedrijven gepersonaliseerde klantervaringen op schaal leveren via een oplossing die met hen meegroeit en in hun bestaande IT-infrastructuur integreert.

E-BOEK

CX-trends voor de publieke sector

Ga in gesprek met je kiezers voor een naadloze openbare service-ervaring via verschillende kanalen.

Artikel
3 min read

Vanuit het oogpunt van de klant: Order to cash - de kwestie van integratie in de productie

Veel van de grootste fabrikanten zijn gegroeid door overnames. Dit gaat gepaard met samenbrengen van heel…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.