De nieuwste verhalen
Pagina 8
Betere gesprekken met Zendesk-bots
Ontdek in deze handleiding manieren om klantgesprekken te verbeteren met de hulp van bots, mogelijk gemaakt door Zendesk.
Zendesk AI: ontgrendel de kracht van AI in je gehele service-ervaring
In een tijd van torenhoge verwachtingen van klanten, personeelstekorten en economische onzekerheid helpt AI om klantenserviceteams op te schalen en flexibel te blijven.
Artikel
Zo verlaag je de kosten van digitale klantenservice in de financiële dienstverlening
Deel je klantenservice in niveaus in om kosten te verlagen.
Artikel
3 min read
Hoe breng je een customer journey in kaart?
Je klanten en doelgroepen beter leren kennen om je business succesvoller te maken, dat wil toch…
Artikel
3 min read
Waarom je klantenservice kennis van zaken moet hebben
De moderne klantenservice is veel meer dan een adresje waar klanten kunnen aankloppen als hun wensen…
Artikel
4 min read
Chatbots: het geheime wapen voor een ongekend goede klantenservice
In de wereld van nu, met al zijn globalisering en kapers op de kust uit alle…
Artikel
4 min read
Hoe grote bedrijven hun succes vergroten met CRM
Bij Zendesk weten we veel van CRM-software en schrijven we graag over de voordelen van CRM…
Artikel
3 min read
Hoe je een inbound proces voor callcenters kunt krijgen
Callcenters zijn voor middelgrote en grote organisaties haast onmisbaar geworden. Als serieuze organisatie moet je immers…
Artikel
4 min read
Waarom CX een belangrijke onderscheidende factor is in de opkomst van embedded finance
Embedded finance is de afgelopen jaren een populair onderwerp geworden en biedt nieuwe inkomstenstromen voor zowel…
Artikel
4 min read
Cybersecurity in de financiële dienstverlening: Gegevens veilig houden in de cloud was nog nooit zo urgent
Nu steeds meer financiële organisaties investeren in oplossingen voor klantenservice in de cloud, is de bescherming van klantendata een essentieel onderdeel geworden van de beveiliging en een belangrijk aandachtspunt voor de directie in 2023, nu veel koplopers in de financiële dienstverlening hun investeringen in klantenservice opvoeren.
Artikel
5 min read
Drie consumententrends die de detailhandel in levensmiddelen in 2023 vormgeven
De detailhandel van levensmiddelen is uniek. Er is geen ontkomen aan het feit dat consumenten de…
3 min read
Zo gebruik je AI om de kosten van klantenservice in de financiële dienstverlening te verlagen
Ontdek hoe je de kosten kunt verlagen zonder je klantervaring op te offeren.
Artikel
4 min read
De twee grote speerpunten voor bedrijven die ook in de toekomst succes willen boeken
Wat maakt een bedrijf succesvol? Dat is een hoofdbreken dat veel mensen in het bedrijfsleven maar…
Artikel
23 min read
Scripts voor koud bellen: 14 voorbeelden, sjablonen en tips
Scripts voor koud bellen kunnen je helpen meer leads te krijgen en verkoopdoelstellingen te halen. Ontvang tips over hoe je effectieve scripts schrijft en maak je eigen script met onze gratis sjablonen die ook echt werken.
30-60-90-dagenplan voor managers, verkopers en nieuwe werkgebieden
Zorg voor geloofwaardigheid en vertrouwen met een duidelijk 30-60-90-dagenplan voor sales.
3 manieren waarop B2C-bedrijven hun CX kunnen verbeteren door consumenten proactief te ondersteunen tijdens de hele customer journey
Niet alleen de wereld is veranderd, ook de verwachtingen van consumenten zijn niet meer hetzelfde. Consumenten…
Artikel
Op weg naar digitale transformatie in de branche van het personenvervoer
Digitale transformatie is onmisbaar in de branche van het personenvervoer. Ontdek hoe moderne CX-oplossingen de kloof kunnen overbruggen tussen oude en nieuwe systemen.
Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren
In de huidige concurrerende markt onderscheidt de retailer zich door gepersonaliseerde klantenservice. Dit ebook beschrijft best practices om je te helpen klanten te binden.
Personenvervoersbedrijven hebben een moderne CX nodig
Er wordt steeds meer gereisd. Om hiervan te profiteren en levenslange loyale klanten te creëren, moeten luchtvaart-, cruise- en spoorwegmaatschappijen hun CX moderniseren.
Betrekken, anticiperen of converteren? Zo zorgen proactieve berichten voor betere gesprekservaringen
Met proactieve berichten kun je tickets voorkomen, leads converteren en betere gesprekservaringen creëren voor klanten.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.