Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 7

Artikel
4 min read

Waarom gebruiken ondernemers VoIP zakelijk?

In een verleden, dat nog niet zo ver achter ons ligt, werden alle telefoongesprekken via een…

Artikel
2 min read

Hoe bereken je de levenslange waarde van een klant?

Als bedrijf wil je graag weten wat een klant waard in en wat hij/zij je écht…

Artikel
4 min read

Enterprise chatbot: ontdek de potentie

Klaar voor een heet hangijzer? Komt-ie: chatbots. De optimist zweert erbij en ziet deze praatgrage AI-hulpjes…

Artikel
4 min read

CRM: de drijvende kracht achter het bedrijfsleven van de toekomst

Als je in het bedrijfsleven zit, weet je hoe belangrijk goed informatiebeheer is. Iedereen in het…

Artikel
5 min read

Hoe kun je een mailinglijst opbouwen met chatbots

Chatbots zijn tegenwoordig niet meer weg te denken op websites en social media. En al die…

Artikel
3 min read

Concurreren anno 2022 – een kwestie van service

Stel, je zou een werkende glazen bol hebben en een blik in de toekomst kunnen werpen.…

Artikel
2 min read

Digitalisering: trend or toekomst?

In het bedrijfsleven wordt veel gesproken over digitalisering, maar het is niet altijd even duidelijk of…

Consumenten verwachten dat AI klantenservice radicaal zal veranderen

In deze whitepaper van Zendesk wisselen consumenten van gedachten over de invloed van AI op klantenservice en waarom ze denken dat bedrijven niet genoeg doen om deze technologie te omarmen.

Het tijdperk van intelligente CX: Zendesk onthult nieuwe AI-mogelijkheden

At Relate 2023, Zendesk will announce new AI-driven capabilities and share in-depth research that will help companies stay competitive in a rapidly changing marketplace.

Elk bedrijf moet nadenken over generatieve AI en dit is waarom

Bereid je voor op enorme veranderingen in de manier waarop klanten producten zoeken, met bedrijven omgaan en merken ervaren, dankzij generatieve AI. Deze veranderingen vinden in sommige gevallen al plaats.

E-BOEK

Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het standpunt van een Europese detailhandelaar

Landen over de hele wereld hebben te maken met torenhoge energierekeningen, verstoringen in de toeleveringsketen en…

E-BOEK
1 min read

Winnen in de dynamische wereld van e-commerce en detailhandel: de essentiële overlevingskit in onzekere tijden

In het eerste deel van onze serie e-books ‘Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het…

Artikel
2 min read

Bouwen of kopen: 5 redenen waarom bedrijven hun eigen oplossingen uiteindelijk toch opgeven voor Zendesk

Door de economische druk zijn bedrijven genoodzaakt hun kosten te beperken. Door CX-software te kopen, profiteer je van de allerbeste mogelijkheden zonder de kosten om ze helemaal opnieuw op te bouwen.

De staat van CX in de detailhandel in 2023

Lees het meest recente onderzoek en tips van experts over hoe je in 2023 een baanbrekende CX voor de detailhandel kunt opzetten.

Artikel
1 min read

De top 5 retailtrends om op te letten in 2023

Ontdek de belangrijkste retailtrends van 2023, inclusief het ontmoeten van shoppers op hun favoriete kanalen, de opkomst van phygital en hyperpersonalisering.

Artikel
3 min read

Vrouwen verheffen en gelijkheid omarmen: Hoe 3 organisaties het verschil maken

Ontdek hoe Zendesk-partners rechtvaardigere werkplekken creëren, de carrières van vrouwen bevorderen en vrouwen over de hele wereld ondersteunen.

Betere gesprekken met Zendesk-bots

Ontdek in deze handleiding manieren om klantgesprekken te verbeteren met de hulp van bots, mogelijk gemaakt door Zendesk.

Zendesk AI: ontgrendel de kracht van AI in je gehele service-ervaring

In een tijd van torenhoge verwachtingen van klanten, personeelstekorten en economische onzekerheid helpt AI om klantenserviceteams op te schalen en flexibel te blijven.

Artikel
3 min read

Hoe breng je een customer journey in kaart?

Je klanten en doelgroepen beter leren kennen om je business succesvoller te maken, dat wil toch…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.