De nieuwste verhalen
Pagina 7
Artikel
4 min read
Waarom gebruiken ondernemers VoIP zakelijk?
In een verleden, dat nog niet zo ver achter ons ligt, werden alle telefoongesprekken via een…
Artikel
2 min read
Hoe bereken je de levenslange waarde van een klant?
Als bedrijf wil je graag weten wat een klant waard in en wat hij/zij je écht…
Artikel
4 min read
Enterprise chatbot: ontdek de potentie
Klaar voor een heet hangijzer? Komt-ie: chatbots. De optimist zweert erbij en ziet deze praatgrage AI-hulpjes…
Artikel
4 min read
CRM: de drijvende kracht achter het bedrijfsleven van de toekomst
Als je in het bedrijfsleven zit, weet je hoe belangrijk goed informatiebeheer is. Iedereen in het…
Artikel
5 min read
Hoe kun je een mailinglijst opbouwen met chatbots
Chatbots zijn tegenwoordig niet meer weg te denken op websites en social media. En al die…
Artikel
3 min read
Concurreren anno 2022 – een kwestie van service
Stel, je zou een werkende glazen bol hebben en een blik in de toekomst kunnen werpen.…
Artikel
2 min read
Digitalisering: trend or toekomst?
In het bedrijfsleven wordt veel gesproken over digitalisering, maar het is niet altijd even duidelijk of…
Consumenten verwachten dat AI klantenservice radicaal zal veranderen
In deze whitepaper van Zendesk wisselen consumenten van gedachten over de invloed van AI op klantenservice en waarom ze denken dat bedrijven niet genoeg doen om deze technologie te omarmen.
Het tijdperk van intelligente CX: Zendesk onthult nieuwe AI-mogelijkheden
At Relate 2023, Zendesk will announce new AI-driven capabilities and share in-depth research that will help companies stay competitive in a rapidly changing marketplace.
Elk bedrijf moet nadenken over generatieve AI en dit is waarom
Bereid je voor op enorme veranderingen in de manier waarop klanten producten zoeken, met bedrijven omgaan en merken ervaren, dankzij generatieve AI. Deze veranderingen vinden in sommige gevallen al plaats.
E-BOEK
Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het standpunt van een Europese detailhandelaar
Landen over de hele wereld hebben te maken met torenhoge energierekeningen, verstoringen in de toeleveringsketen en…
E-BOEK
1 min read
Winnen in de dynamische wereld van e-commerce en detailhandel: de essentiële overlevingskit in onzekere tijden
In het eerste deel van onze serie e-books ‘Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het…
Artikel
2 min read
Bouwen of kopen: 5 redenen waarom bedrijven hun eigen oplossingen uiteindelijk toch opgeven voor Zendesk
Door de economische druk zijn bedrijven genoodzaakt hun kosten te beperken. Door CX-software te kopen, profiteer je van de allerbeste mogelijkheden zonder de kosten om ze helemaal opnieuw op te bouwen.
De staat van CX in de detailhandel in 2023
Lees het meest recente onderzoek en tips van experts over hoe je in 2023 een baanbrekende CX voor de detailhandel kunt opzetten.
Artikel
1 min read
De top 5 retailtrends om op te letten in 2023
Ontdek de belangrijkste retailtrends van 2023, inclusief het ontmoeten van shoppers op hun favoriete kanalen, de opkomst van phygital en hyperpersonalisering.
Artikel
3 min read
Vrouwen verheffen en gelijkheid omarmen: Hoe 3 organisaties het verschil maken
Ontdek hoe Zendesk-partners rechtvaardigere werkplekken creëren, de carrières van vrouwen bevorderen en vrouwen over de hele wereld ondersteunen.
Betere gesprekken met Zendesk-bots
Ontdek in deze handleiding manieren om klantgesprekken te verbeteren met de hulp van bots, mogelijk gemaakt door Zendesk.
Zendesk AI: ontgrendel de kracht van AI in je gehele service-ervaring
In een tijd van torenhoge verwachtingen van klanten, personeelstekorten en economische onzekerheid helpt AI om klantenserviceteams op te schalen en flexibel te blijven.
Artikel
Zo verlaag je de kosten van digitale klantenservice in de financiële dienstverlening
Deel je klantenservice in niveaus in om kosten te verlagen.
Artikel
3 min read
Hoe breng je een customer journey in kaart?
Je klanten en doelgroepen beter leren kennen om je business succesvoller te maken, dat wil toch…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.