De nieuwste verhalen
Pagina 6
Artikel
2 min read
De ticketwachtrij navigeren met de Play-knop of de begeleide modus
Het optimaliseren van de ticketworkflow is cruciaal voor elke klantenservicemanager en wordt des te belangrijker naarmate…
Artikel
11 min read
Ticketescalatie: Wat het is en hoe ga je ermee om?
Ontdek hoe ticketescalatie werkt en waarom een gedegen escalatieproces belangrijk is voor je bedrijf.
Artikel
7 min read
De 8 beste modellen voor verandermanagement: Een guide ter vergelijking
De 8 beste modellen voor verandermanagement en de definities van verandermanagement
Artikel
2 min read
Tip van de community: Een herinnering instellen op een ticket
Het is erg handig om een ticket in de wacht te kunnen zetten, maar soms blijven…
Artikel
3 min read
Standaardtriggers uitgelegd
Triggers zijn bedrijfsregels die automatisch worden uitgevoerd als reactie op bepaalde gebeurtenissen die zijn opgetreden in…
Artikel
7 min read
Wat is oplossing tijdens het eerste contact (in het Engels ‘First Contact Resolution’, ofwel FCR)? Voordelen + best practices
Bij slim gebruik kan het FCR-percentage de efficiëntie van agents verhogen en de klantervaring verbeteren.
Artikel
3 min read
Tip van de week: Tickets automatisch toewijzen
In deze tip van de week laten we je zien hoe je tickets automatisch naar een…
Artikel
10 min read
IVR: Interactive Voice Response: definitie, voordelen en stappen
IVR-technologie kan een revolutie betekenen voor callcenters. Ontdek wat een IVR-systeem is en hoe het de telefonische support verbetert.
Artikel
19 min read
Wat is conversational commerce?
Conversational commerce is niet zomaar een trend – het is een nieuwe manier om met klanten in contact te komen.
Artikel
5 min read
Wat is een kennisbank? De essentiële tool die niet mag ontbreken
Help klanten hun eigen antwoorden te vinden door een kennisbank aan te bieden – een virtuele bibliotheek met informatie over je product of dienst.
Artikel
9 min read
Wat is directe verkoop precies? | Een uitleg over directe verkoop
Wees niet te vlug om D2C-verkoop van de hand te wijzen. Nu steeds meer klanten online kopen, is het verstandig te profiteren van de groeiende markt voor directe verkoop.
Artikel
De staat van CX in de financiële dienstverlening in 2023
Lees het meest recente onderzoek en tips van experts over hoe je in 2023 een baanbrekende CX voor de financiële dienstverlening kunt opzetten.
Infographic
Belangrijkste trends om in het oog te houden in de CX in de gezondheidszorg
Ontdek hoe toonaangevende bedrijven in de gezondheidszorg hun technologie transformeren om moderne, veilige ervaringen te leveren voor veel verschillende groepen belanghebbenden.
Zo kan de maakindustrie servicekosten besparen met AI
Kosten besparen zonder in te leveren op de kwaliteit is niet heel eenvoudig. Ontdek hoe je de CX kunt verbeteren met AI.
Het draaiboek voor kostenbeheersing met AI
Ga productiever te werk. Toekomstbestendige ervaringen. Alles zonder compromis. Ontdek waarom AI de beste investering en een cruciale strategie voor kostenbeheersing is.
Artikel
5 min read
Waarom het voortbestaan en de stabiliteit van bedrijven afhangen van CX-transformatie
Een uitstekende klantervaring (CX) leveren is nog nooit zo belangrijk geweest. Volgens de bevindingen van het…
Artikel
4 min read
Onze vier beste trends op het gebied van CX voor 2023
Als het afgelopen jaar ons iets heeft geleerd, dan is het dat we flexibel en wendbaar…
1 min read
Hoe productiebedrijven servicekosten kunnen verlagen met AI
Ontdek hoe toonaangevende productiebedrijven kunstmatige intelligentie gebruiken om de concurrentie voor te blijven.
AI voor de retailsector: Maak van CX je grootste concurrentievoordeel
Ontdek hoe detailhandelaren de kracht van AI kunnen inzetten om op grote schaal conversationele en gepersonaliseerde service te bieden.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.