De nieuwste verhalen
Pagina 5
Geef je CX een flinke boost met Zendesk en AWS
Ontdek hoe je als detailhandelaar een snellere klantenservice kunt bieden met Zendesk op AWS.
Artikel
6 min read
Zendesk AI geeft vorm aan de toekomst van intelligente CX
Vandaag kondigden we Zendesk AI aan en presenteerden we een nieuw aanbod waarbij we jarenlange gegevens en inzichten van Zendesk combineren met nieuwe AI-technologieën om de klantervaring direct te verbeteren.
Hoe agents met AI slimmer te werk kunnen gaan en het CX-team wordt getransformeerd
Agents moeten samenwerken met AI om klanten van dienst te zijn op een manier dat ze blijven terugkomen.
Artikel
5 min read
Welkom bij Showcase: waar we een licht werpen op het intelligente hart van klantervaring
Klantervaring geeft nu vorm aan de manier waarop bedrijven over de hele wereld zaken doen. We…
Artikel
5 min read
Hoe productiebedrijven servicekosten kunnen verlagen met AI en automatisering
See how leading manufacturers are using artificial intelligence to stay ahead of the competition.
Artikel
3 min read
Zo verlaag je de kosten van klantenservice in retail met kunstmatige intelligentie
Het kan een hele uitdaging zijn om uitstekende klantervaringen in de retail te realiseren. Ontdek hoe je met behulp van AI je winkel kunt laten schitteren.
How tech companies are using AI to control costs amidst "year of efficiency"
Find out how leading tech and SaaS companies are using AI to reduce customer service costs and increase productivity.
Artikel
15 min read
Wat zijn klantprofielen? Een complete gids, voorbeelden en gratis sjablonen
Gebruik gegevens om uitgebreide klantprofielen op te bouwen, zodat je relevantere, gepersonaliseerde ervaringen kunt bieden.
Artikel
7 min read
Eerste reactietijd: 9 tips voor een snellere klantenservice
Met de eerste reactietijd wordt bedoeld hoe snel een organisatie op een klant kan reageren. In deze guide kom je te weten hoe je deze cruciale metric kunt meten, bijhouden en verbeteren.
Artikel
5 min read
Horizontale ervaring: wat is het en hoe kunnen bedrijven ervan profiteren?
Het is geen geheim dat klantervaring tegenwoordig invloed heeft op de manier waarop veel bedrijven werken.…
Artikel
4 min read
Wat is een salesanalyse?
Salesanalyse is een proces waarbij je sales- en winstgegevens in kaart brengt en verwerkt. Als je…
Artikel
5 min read
Hoe bereken je het retentiepercentage?
Klanten blijven alleen terugkomen als je hun verwachtingen eerbiedigt en overtreft. Uit onderzoek van Rare Consulting…
Artikel
4 min read
Een revolutie in klantenservice: De kracht van opkomende technologieën ontketenen
In het snelle digitale landschap van vandaag streven bedrijven er voortdurend naar om de ervaringen met…
Artikel
4 min read
Zendesk Talk uitproberen in 6 eenvoudige stappen
Bij Zendesk geloven we dat telefonische support een krachtige manier is voor bedrijven om hun klanten…
Artikel
6 min read
Wat zijn klantcontactpunten? Voorbeelden en hoe je ze kunt herkennen
Klantcontactpunten bepalen hoe consumenten je merk zien. Daarom is het in kaart brengen van het traject van de klantcontactpunten zo belangrijk voor je bedrijf en je klanten.
Artikel
9 min read
Waardeketen: definitie, voorbeelden en gids
De waardeketen biedt je de middelen om de waarde en de winstmarge van je bedrijf te maximaliseren door alle bedrijfsactiviteiten te beoordelen.
Artikel
13 min read
Wat is een salestrechter? Strategieën om er een te maken (+ voorbeelden en sjablonen)
Een salestrechter is onmisbaar om inzicht te krijgen in je salesstrategie. Ontdek hoe een salestrechter werkt en hoe je er een kunt bouwen om je conversies te verhogen.
Artikel
9 min read
Meer dan 100 pakkende slogans en taglines waar klanten enthousiast van worden
Goede slogans en taglines blijven in je hoofd hangen, net zoals een goed liedje. Ontdek hoe jij die kunt maken en hoe je het kunt inzetten om de verkoop een boost te geven.
Artikel
17 min read
30 e-mailsjablonen voor klantenservice en best practices voor contact met klanten
Gebruik deze e-mailsjablonen voor klantenservice in combinatie met software voor klantenondersteuning om je e-mailworkflows te versnellen, tijd te besparen en de efficiëntie op schaal te vergroten.
Artikel
2 min read
De ticketwachtrij navigeren met de Play-knop of de begeleide modus
Het optimaliseren van de ticketworkflow is cruciaal voor elke klantenservicemanager en wordt des te belangrijker naarmate…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.