Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 40

Video

Zendesk-productdemo

Bekijk onze on-demand demo van Zendesk Support en andere producten van Zendesk.

1 min read

Vijf tekenen dat het tijd is om van Freshdesk op Zendesk over te stappen

Een geweldige klantervaring bieden is moeilijk, vooral als je niet over de juiste tools of begeleiding…

E-BOEK
19 min read

Geweldige klantenservice via de sociale media

Wat is klantenservice via de sociale media precies?

16 min read

Een virtueel supportteam samenstellen en beheren

Een virtueel team stelt je voor andere uitdagingen dan een team op kantoor. Tussen managers en…

Artikel
16 min read

De zakelijke impact van klantenservice op de levensduurwaarde van klanten

Irritante problemen hebben dagelijks invloed op klanten. In elke bedrijfstak nemen klanten onherroepelijk contact op met…

Artikel
7 min read

Klein maar krachtig: Goed ontwikkelde support teams zorgen voor CX-succes in het MKB

Kleine 'Top'-bedrijven presteren goed op het gebied van klantenservice, agentervaring en flexibiliteit

Artikel
14 min read

Klantervaring: een uitgebreide gids voor 2024

Customer experience (CX) gaat over alle interacties tussen een bedrijf en zijn klanten. Lees waarom het zo belangrijk is en hoe je je CX-strategie kunt verbeteren.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.