De nieuwste verhalen
Pagina 40
16 min read
Een virtueel supportteam samenstellen en beheren
Een virtueel team stelt je voor andere uitdagingen dan een team op kantoor. Tussen managers en…
Artikel
6 min read
6 tips voor het bouwen van een florerend Helpcenter
Klanten willen zichzelf helpen.
Artikel
16 min read
De zakelijke impact van klantenservice op de levensduurwaarde van klanten
Irritante problemen hebben dagelijks invloed op klanten. In elke bedrijfstak nemen klanten onherroepelijk contact op met…
Artikel
7 min read
Klein maar krachtig: Goed ontwikkelde support teams zorgen voor CX-succes in het MKB
Kleine 'Top'-bedrijven presteren goed op het gebied van klantenservice, agentervaring en flexibiliteit
Artikel
14 min read
Klantervaring: een uitgebreide gids voor 2024
Customer experience (CX) gaat over alle interacties tussen een bedrijf en zijn klanten. Lees waarom het zo belangrijk is en hoe je je CX-strategie kunt verbeteren.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.