De nieuwste verhalen
Pagina 4
Artikel
1 min read
Zendesk als omnichannel CRM
Wij helpen organisaties bij het realiseren van een hoge klanttevredenheid en het behalen van de bedrijfsdoelstellingen.…
Artikel
4 min read
Zo gebruik je CRM-data effectief
De mogelijkheden van CRM-systemen zijn tegenwoordig eindeloos. Dat is fantastisch omdat je met zoveel CRM-data binnen…
Het IT-dilemma: een evenwicht vinden tussen gegevensprivacy en personalisering in klantervaringen
Trust is at odds with consumer expectations of personalization, according to new research. Here's how IT leaders are making sense of it.
Rapport: IT-leiders gaan nieuwe uitdagingen aan op het gebied van beveiliging, AI en CX
IT-leiders zijn verantwoordelijk voor het up-to-date houden van systemen en het beheren van beveiligingsproblemen. Nu de…
De nieuwste release van Zendesk AI: een grote vooruitgang op het gebied van klant- en werknemerservaringen
Generatieve AI, intelligente tools voor werknemers en de werknemerservaring staan in de schijnwerpers.
7 manieren waarop CX-leiders het vertrouwen van klanten in AI kunnen bevorderen
Klanten geloven al in de kracht van AI om hun ervaringen te verbeteren. Ontdek hoe bedrijven op deze verwachtingen in kunnen spelen.
Artikel
7 min read
3 verborgen kosten van Freshdesk: Waarom lage licentiekosten misleidend kunnen zijn
Freshdesk zegt dat je geld bespaart door hun lage licentiekosten, maar er zijn grote nadelen om rekening mee te houden.
Artikel
3 min read
Zendesk neemt Tymeshift over en maakt AI-gedreven personeelsbeheer beschikbaar voor klanten
De overname versterkt de toewijding van het bedrijf om innovatieve omnichannel- en AI-mogelijkheden te bieden die uitmuntende klantervaringen mogelijk maken.
CX voor productiebedrijven 2023
Download het rapport CX voor productiebedrijven 2023 voor praktische informatie over CX, speciaal ontwikkeld voor producenten in de hedendaagse ultraconcurrerende omgeving.
Artikel
2 min read
Hoe AI bedrijven kan helpen zich in te dekken tegen onzekerheid
Voor bedrijven is veerkracht geen mantra, het is een must have. Daarom wenden veel bedrijven zich tot AI en tot hun CX-teams om hen te helpen door uitdagende tijden te navigeren.
Artikel
5 min read
Waarom fabrikanten de aandacht van product naar CX, aangedreven door AI, moeten verleggen
De tijden zijn veranderd. Volgens onderzoek is zesenzestig procent van de fabrikanten van plan binnen de…
Artikel
4 min read
Hoe immersive CX met AI retailers kan helpen de loyaliteit van klanten voor zich te winnen
We kunnen minder met ons geld kopen dan voorheen. Prijzen blijven stijgen – de prijs van…
Artikel
3 min read
Nieuwe standaard voor de CX-meting van klantemoties
Denk eens aan je meest recente koopervaring. Kun je je herinneren een product impulsief vanwege enthousiasme…
Artikel
5 min read
De rol van reviewbeheer in het transformeren van klantenservicebeheer
Terwijl bedrijven blijven verbeteren en concurreren in de zeer digitale, verbonden wereld van vandaag de dag,…
Artikel
4 min read
De belangrijkste trends achter de CX-revolutie van fabrikanten
Fabrikanten hebben een optimistische blik bij het voorspellen van hun prestaties voor de komende jaren. Met…
Artikel
5 min read
Mensen x chatbots: Hoe deze winnende combinatie de banken het beste helpt
De customer journey in bankzaken is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Het bezoeken van een vestiging…
Waarom AI cruciaal is voor empathischere klantervaringen
Kunstmatige empathie kan helpen om waardevollere, persoonlijkere klantervaringen op schaal te bieden.
Artikel
6 min read
De nieuwe grens in finserv: waardevole CX met conversationele AI
Artikel oorspronkelijk gepubliceerd in het Altfi-rapport, gezamenlijk gesponsord door Zendesk. Het landschap van klantenservice heeft er…
Ontgrendel gepersonaliseerde service op schaal met een totaalbeeld van je klanten
Gebruik al je gegevens voor personalisatie op schaal door klantinzichten, apps en AI te integreren in Zendesk.
Whitepaper
Gartner: 3 manieren waarop klantenservice-organisaties kunnen profiteren van AI
In een recent rapport van Gartner wordt uitgelegd hoe klantenservice-organisaties AI in kunnen zetten om kosten te besparen en waarde toe te voegen.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.