Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 38

Artikel
7 min read

Hoe een omnichannel contactcenter werkt

Omnichannel klantervaring is goed voor zowel klanten als agenten. Ontdek hoe je met een omnichannel oplossing de activiteiten van je contactcenter kunt stroomlijnen en het leven van iedereen een beetje gemakkelijker kunt maken.

Artikel
3 min read

Tijd om een supportteam voor je klantenservice op te zetten

Het opzetten van een supportteam voor je klantenservice kan lastig zijn. Kom te weten hoe wij dit aangepakt hebben.

Artikel
6 min read

5 must-haves in B2C customer support

B2C companies need to invest in features that account for their consumers’ behaviors, lest they want to see just how frustrated their customers can become. We highlighted the 5 must-have features of B2C customer support that ensure every customer can be heard.

Artikel
1 min read

Rapport over klantenservice via meerdere kanalen

Klanten willen zowel de warmte van menselijke communicatie als de snelheid en efficiëntie van geautomatiseerde dienstverlening.

E-BOEK
2 min read

4 cruciale trends voor eindejaarsseizoen 2018

Na het eindejaarsseizoen evalueren retailers het zojuist afgesloten seizoen en maken zij plannen voor het volgende seizoen.

Artikel
4 min read

Supportniveaus opzetten

Daadwerkelijk klantgerichte supportteams zijn vaak in niveaus opgedeeld op basis van specifieke vaardigheden en ervaringsniveaus.

Artikel
2 min read

Gartner-rapport over klantbetrokkenheid

Met de vele CEC-opties die beschikbaar zijn om te onderzoeken en uit te kiezen, kan het een hele uitdaging zijn om te bepalen welke oplossing de juiste is voor een bedrijf

Artikel
3 min read

Om te kunnen groeien is verandering nodig

Leer de tekenen te herkennen en schaal tijdig op. Een bedrijf in groei biedt vele mogelijkheden maar ook uitdagingen.

Artikel
1 min read

Mediaocean maakt betere klantenserviceteams en content mogelijk dankzij Zendesk

Mediaocean is een reclamebureau en softwarebedrijf, met het hoofdkantoor in New York City. Het bedrijf telt 1000 werknemers die meer dan 80.

Artikel
1 min read

Interacties optimaliseren om de klantervaring van morgen te bieden

De huidige markt is uiterst concurrerend. Merken strijden om aandacht, in de hoop die aandacht om te zetten in een trouwe klant.

7 min read

5 afdelingen (andere afdelingen dan support) die profiteren van selfservice

Wanneer content en metrics van je helpcenter niet alleen door je supportteam maar ook door anderen kunnen worden gebruikt, heb je krachtige middelen in handen voor wanneer je bedrijf opschaalt

Video

Klanttevredenheidsonderzoeken in Zendesk Support

Met klanttevredenheidsonderzoeken verzamelt u feedback van uw klanten.

Whitepaper
1 min read

Betere klantervaringen met omnichannel betrokkenheid

Als je een supportervaring ontwerpt en uitrolt waarmee je ongeacht kanaal natuurlijke gesprekken kunt voeren met…

Whitepaper

Waarom je bedrijf CRM-salessoftware nodig heeft

Waarom schieten verkoopleiders nadat zoveel geld en tijd is geïnvesteerd in omzetgroei nog steeds tekort als…

Artikel
6 min read

10 basisstrategieën voor het creëren en ontwerpen van een kennisbank

Het aanbieden van een standaard kennisbankportal is niet voldoende; het ontwerp van je kennisbank heeft invloed op de ervaring van je klanten met je merk. De beste kennisbanken zijn intuïtief, toegankelijk en eenvoudig.

Artikel
3 min read

De voordelen van proactieve chatgesprekken

Bij het verlenen van klantenservice draait het tegenwoordig om kennis: weet wat je klanten nodig hebben…

Artikel
5 min read

6 redenen waarom elk callcenter een geïntegreerd ticketsysteem zou moeten gebruiken

Ondanks de enorme vooruitgang in andere domeinen van de klantensupport gebruiken veel bedrijven verouderde technologie en…

Infographic

Voorzie in de behoefte aan zelfservice

Klanten gaan vaak liever zelf op zoek naar antwoorden dan dat ze contact opnemen met een supportagent.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.