De nieuwste verhalen
Pagina 37
Video
1 min read
Benchmarks voor klantenservice-organisaties – Europa
Bent u bekend met de benchmarkstandaarden voor optimale support van klanten? Wij hebben gegevens verzameld bij meer dan 45.
Artikel
6 min read
Met een kennisbank het potentieel van agenten benutten
Agenten zijn tevredener over hun klantenservicetaken wanneer zij klanten op het juiste moment het juiste antwoord kunnen geven.
Artikel
7 min read
5 manieren waarop AI de klantervaring al verbetert
Voor bedrijven is het geweldig nieuws dat er al praktische toepassingen van AI zijn, vooral voor…
4 min read
Geautomatiseerde selfservice leveren waar klanten (en agenten) die het liefst willen hebben
Nu klanten de trend volgen om steeds meer zelfvoorzienend te zijn, raken ze meer gewend aan de omgang met supporttools die zijn gebaseerd op kunstmatige intelligentie.
Artikel
6 min read
Hoe je klanten met de juiste tone of voice tevreden kunt stellen
Alhoewel 49% van de klanten de genoemde opties niet te informeel vond, vond 35% dat emoticons…
Artikel
5 min read
5 kwaliteiten van de perfecte klantenservicemedewerker
Perfectie bestaat niet. Maar sommige mensen hebben nu eenmaal de kenmerken die hen geschikter maken voor…
1 min read
Zendesk-klantenservicegids voor starters
Van een beginnend bedrijf een succes maken is al moeilijk genoeg, maar klanten werven en behouden…
Artikel
3 min read
Het belang van benchmarking van klantenservice
Het is essentieel om je prestaties regelmatig ten opzichte van concurrenten te benchmarken om een concurrentievoordeel te behouden.
3 min read
3 van de beste voorbeelden van kennismanagement
Ontwerp en gebruikerservaring zijn niet alleen maar modewoorden - ze zijn wel degelijk van belang als het gaat om het aanbieden van kennis aan klanten.
Artikel
12 min read
Deep learning en zelflerende systemen: Wat is het verschil?
Dit is de eenvoudigste manier om het verschil tussen deep learning en zelflerende systemen te begrijpen: Deep learning is altijd een zelflerend systeem, maar niet alle zelflerende systemen doen aan deep learning.
Artikel
1 min read
Naleving van de AVG bij Zendesk
Op 25 mei 2018 is de AVG (Algemene verordening gegevensbescherming), in het Engels ook wel GDPR (General Data Protection Regulation), van kracht geworden.
Artikel
11 min read
Wat is gemiddelde afhandeltijd? Ga hier nauwkeurig mee om.
Wat is AHT? De gemiddelde afhandeltijd kan bedrijven helpen de prestaties van hun callcenter en telefonische klantenservice te meten. Het is een nuttige KPI, maar moet met een korreltje zout worden geïnterpreteerd.
Artikel
4 min read
10 KPI's voor klantervaring
Het kan gemakkelijk zijn om je overweldigd te voelen door het aantal KPI's voor klantervaring. Leer hoe je de belangrijkste voor je bedrijf kunt identificeren.
Artikel
7 min read
Beproefde werkwijzen voor kennisbeheer
Een gesprek met Kate Leggett van Forrester over beproefde werkwijzen voor kennisbeheer.
Artikel
8 min read
24/7 support zonder 24/7 aanwezigheid van medewerkers
De vraag naar 24/7 support ontstaat bijna gegarandeerd naarmate je bedrijf groeit.
Artikel
9 min read
6 Klantenservice-KPI's die elk supportteam zou moeten bijhouden
Gebruik deze KPI's om de prestaties van je klantenserviceteam bij te houden en erachter te komen wat je kunt doen om het proces te verbeteren.
Artikel
7 min read
Hoe een omnichannel contactcenter werkt
Omnichannel klantervaring is goed voor zowel klanten als agenten. Ontdek hoe je met een omnichannel oplossing de activiteiten van je contactcenter kunt stroomlijnen en het leven van iedereen een beetje gemakkelijker kunt maken.
Artikel
3 min read
Tijd om een supportteam voor je klantenservice op te zetten
Het opzetten van een supportteam voor je klantenservice kan lastig zijn. Kom te weten hoe wij dit aangepakt hebben.
Artikel
6 min read
5 must-haves in B2C customer support
B2C companies need to invest in features that account for their consumers’ behaviors, lest they want to see just how frustrated their customers can become. We highlighted the 5 must-have features of B2C customer support that ensure every customer can be heard.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.