Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 37

Video

De Zendesk-benadering van omnichannel support

   Als het om support gaat, verwachten klanten dat ze altijd welkom zijn. Met Zendesk is dat ook zo.

1 min read

Gids over klantervaringen

We weten allemaal dat een bedrijf pas succesvol kan zijn als het zich op de eerste…

Artikel
2 min read

Het magische 2019 kwadrant van Gartner voor CRM

See how you can master change management, a structured approach to organizing people, processes, and technology in order to smoothly implement change within a company

E-BOEK
1 min read

Klantentrouwheid kweken door een gedeelde identiteit te creëren

Gedeelde waarden als basis van sterke klantrelaties. Uitstekende service bieden, is ontzetten belangrijk om klantentrouw te genereren.

Video
1 min read

Benchmarks voor klantenservice-organisaties – Europa

Bent u bekend met de benchmarkstandaarden voor optimale support van klanten? Wij hebben gegevens verzameld bij meer dan 45.

Artikel
6 min read

Met een kennisbank het potentieel van agenten benutten

Agenten zijn tevredener over hun klantenservicetaken wanneer zij klanten op het juiste moment het juiste antwoord kunnen geven.

Artikel
7 min read

5 manieren waarop AI de klantervaring al verbetert

Voor bedrijven is het geweldig nieuws dat er al praktische toepassingen van AI zijn, vooral voor…

4 min read

Geautomatiseerde selfservice leveren waar klanten (en agenten) die het liefst willen hebben

Nu klanten de trend volgen om steeds meer zelfvoorzienend te zijn, raken ze meer gewend aan de omgang met supporttools die zijn gebaseerd op kunstmatige intelligentie.

Artikel
6 min read

Hoe je klanten met de juiste tone of voice tevreden kunt stellen

Alhoewel 49% van de klanten de genoemde opties niet te informeel vond, vond 35% dat emoticons…

Artikel
5 min read

5 kwaliteiten van de perfecte klantenservicemedewerker

Perfectie bestaat niet. Maar sommige mensen hebben nu eenmaal de kenmerken die hen geschikter maken voor…

1 min read

Zendesk-klantenservicegids voor starters

Van een beginnend bedrijf een succes maken is al moeilijk genoeg, maar klanten werven en behouden…

Artikel
3 min read

Het belang van benchmarking van klantenservice

Het is essentieel om je prestaties regelmatig ten opzichte van concurrenten te benchmarken om een concurrentievoordeel te behouden.

3 min read

3 van de beste voorbeelden van kennismanagement

Ontwerp en gebruikerservaring zijn niet alleen maar modewoorden - ze zijn wel degelijk van belang als het gaat om het aanbieden van kennis aan klanten.

Artikel
12 min read

Deep learning en zelflerende systemen: Wat is het verschil?

Dit is de eenvoudigste manier om het verschil tussen deep learning en zelflerende systemen te begrijpen: Deep learning is altijd een zelflerend systeem, maar niet alle zelflerende systemen doen aan deep learning.

Artikel
1 min read

Naleving van de AVG bij Zendesk

Op 25 mei 2018 is de AVG (Algemene verordening gegevensbescherming), in het Engels ook wel GDPR (General Data Protection Regulation), van kracht geworden.

Artikel
11 min read

Wat is gemiddelde afhandeltijd? Ga hier nauwkeurig mee om.

Wat is AHT? De gemiddelde afhandeltijd kan bedrijven helpen de prestaties van hun callcenter en telefonische klantenservice te meten. Het is een nuttige KPI, maar moet met een korreltje zout worden geïnterpreteerd.

Artikel
4 min read

10 KPI's voor klantervaring

Het kan gemakkelijk zijn om je overweldigd te voelen door het aantal KPI's voor klantervaring. Leer hoe je de belangrijkste voor je bedrijf kunt identificeren.

Artikel
7 min read

Beproefde werkwijzen voor kennisbeheer

Een gesprek met Kate Leggett van Forrester over beproefde werkwijzen voor kennisbeheer.

Artikel
8 min read

24/7 support zonder 24/7 aanwezigheid van medewerkers

De vraag naar 24/7 support ontstaat bijna gegarandeerd naarmate je bedrijf groeit.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.