De nieuwste verhalen
Pagina 36
Artikel
1 min read
Waarom omnichannel support geen sprookje is
Omnichannel klinkt misschien als een modegril of het technische onderwerp van de dag, maar let wel: omnichannel is een must-have voor elke supportactiviteit die moet kunnen opschalen
Artikel
1 min read
Uw klantenbestand wordt groter—schaalt uw zelfservice mee?
Het begin van een nieuw hoofdstuk voor uw bedrijf is een fantastisch moment om uw klantenservice-activiteiten op een slimme manier te schalen, of u nu naar duurdere marktsegmenten verschuift of producten of functies toevoegt
Whitepaper
11 min read
Flexibiliteit en de totale kosten van de klantervaring
Inleiding Totale eigendomskosten (TCO) — een bedrieglijk eenvoudige term voor een complex, zich snel ontwikkelend landschap.…
4 min read
Hoe je je klantsupportorganisatie kunt structureren
Hoe ziet een succesvol klantsupportteam eruit en hoe voelt het? Hoe kunnen bedrijven goede klantenservice leveren…
1 min read
Implementeer een klantenserviceoplossing van wereldklasse
De beslissing om nieuwe klantenservicesoftware te implementeren kondigt een spannend nieuw hoofdstuk aan in het traject…
E-BOEK
1 min read
Aan de slag met Zendesk Guide: strategieën en aanbevolen werkwijzen
Zelfservice is hard op weg onmisbaar te worden voor bedrijven, en is al lang niet meer alleen maar een aardige bijkomstige vorm van dienstverlening.
Artikel
2 min read
Zendesk Benchmark: hoe snelgroeiende digitale bedrijven kunnen innoveren en opschalen
Grote ondernemingen die de stap naar de digitale technologie al hebben gezet, krijgen met een unieke reeks kansen en uitdagingen te maken.
Artikel
2 min read
Zendesk Benchmark: hoe gevestigde bedrijven winnen met de digitale transformatie
Wanneer klanten met bedrijven spreken, willen ze dat via dezelfde digitale kanalen doen als waarmee zij met familie en vrienden communiceren.
Definitie en vaardigheden voor customer service in 2021 en daarna
Klantenservice ontleed: wat het is, waarom het belangrijk is, wie er verantwoordelijk voor is en hoe je het kunt gebruiken om relaties te ontwikkelen
Artikel
5 min read
13 manieren om een klantgericht bedrijf te zijn
De meeste bedrijfsleiders begrijpen dat focussen op de behoeften van klanten cruciaal is als het gaat…
Artikel
6 min read
10 helpdeskmetrics voor servicedesks en interne helpdesks
Het is soms lastig om te bepalen welke helpdesk- of servicedeskmetrics voor je organisatie echt belangrijk zijn, maar deze 10 vormen een goed uitgangspunt.
2 min read
Conversationele support wordt gemakkelijk geleverd met Zendesk
Afhankelijk van de omvang van je supportactiviteiten, lijkt het misschien gemakkelijker om slechts één enkel communicatiekanaal…
Artikel
2 min read
Het ROI-aspect van omnichannel support
Support aanbieden via meerdere kanalen is populairder dan ooit, omdat bedrijven op zoek zijn naar nieuwe manieren om de klantervaring te verbeteren.
Artikel
2 min read
Je guide voor omnichannelsupport
Uw deur staat altijd open, ongeacht de kantooruren die u hanteert.
Video
De Zendesk-benadering van omnichannel support
Als het om support gaat, verwachten klanten dat ze altijd welkom zijn. Met Zendesk is dat ook zo.
Artikel
2 min read
Het magische kwadrant 2018 van Gartner voor het CRM Customer Engagement Center
In de wereldmarkt voor klantenservicesoftware is Zendesk wederom bekroond als leider in het Magische kwadrant van Gartner in 2018 voor het CRM Customer Engagement Center
E-BOEK
1 min read
Rechtvaardigheid in de klantrelatie
Maak winst door rechtvaardigheid—versterk de relatie met uw klanten.
E-BOEK
1 min read
Klantloyaliteit cultiveren door het keuzeproces te begeleiden
Elke klant heeft graag een groot aantal keuzemogelijkheden, toch? Nou, misschien toch niet.
Artikel
2 min read
De beste zelfservice-ervaring voor klanten samenstellen
Het is algemeen bekend dat de voordelen van zelfservice voor uw klanten, team en bedrijf, aanzienlijk kunnen zijn.
E-BOEK
1 min read
Het tijdperk van de klant: hoe bedrijven hun klantervaring transformeren met Zendesk
"De klant is koning" is een waarheid die Zendesk zeer serieus neemt. Wat een klant wil en nodig heeft? Dat is de kern van alles wat Zendesk doet.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.