Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 36

4 min read

Hoe je je klantsupportorganisatie kunt structureren

Hoe ziet een succesvol klantsupportteam eruit en hoe voelt het? Hoe kunnen bedrijven goede klantenservice leveren…

1 min read

Implementeer een klantenserviceoplossing van wereldklasse

De beslissing om nieuwe klantenservicesoftware te implementeren kondigt een spannend nieuw hoofdstuk aan in het traject…

Artikel
2 min read

Zendesk Benchmark: hoe snelgroeiende digitale bedrijven kunnen innoveren en opschalen

Grote ondernemingen die de stap naar de digitale technologie al hebben gezet, krijgen met een unieke reeks kansen en uitdagingen te maken.

E-BOEK
1 min read

Aan de slag met Zendesk Guide: strategieën en aanbevolen werkwijzen

Zelfservice is hard op weg onmisbaar te worden voor bedrijven, en is al lang niet meer alleen maar een aardige bijkomstige vorm van dienstverlening.

Artikel
2 min read

Zendesk Benchmark: hoe gevestigde bedrijven winnen met de digitale transformatie

Wanneer klanten met bedrijven spreken, willen ze dat via dezelfde digitale kanalen doen als waarmee zij met familie en vrienden communiceren.

Definitie en vaardigheden voor customer service in 2021 en daarna

Klantenservice ontleed: wat het is, waarom het belangrijk is, wie er verantwoordelijk voor is en hoe je het kunt gebruiken om relaties te ontwikkelen

Artikel
5 min read

13 manieren om een klantgericht bedrijf te zijn

De meeste bedrijfsleiders begrijpen dat focussen op de behoeften van klanten cruciaal is als het gaat…

Artikel
6 min read

10 helpdeskmetrics voor servicedesks en interne helpdesks

Het is soms lastig om te bepalen welke helpdesk- of servicedeskmetrics voor je organisatie echt belangrijk zijn, maar deze 10 vormen een goed uitgangspunt.

2 min read

Conversationele support wordt gemakkelijk geleverd met Zendesk

Afhankelijk van de omvang van je supportactiviteiten, lijkt het misschien gemakkelijker om slechts één enkel communicatiekanaal…

Artikel
2 min read

Het ROI-aspect van omnichannel support

Support aanbieden via meerdere kanalen is populairder dan ooit, omdat bedrijven op zoek zijn naar nieuwe manieren om de klantervaring te verbeteren.

Artikel
2 min read

Je guide voor omnichannelsupport

Uw deur staat altijd open, ongeacht de kantooruren die u hanteert.

Artikel
2 min read

Het magische kwadrant 2018 van Gartner voor het CRM Customer Engagement Center

  In de wereldmarkt voor klantenservicesoftware is Zendesk wederom bekroond als leider in het Magische kwadrant van Gartner in 2018 voor het CRM Customer Engagement Center

Video

De Zendesk-benadering van omnichannel support

   Als het om support gaat, verwachten klanten dat ze altijd welkom zijn. Met Zendesk is dat ook zo.

E-BOEK
1 min read

Rechtvaardigheid in de klantrelatie

Maak winst door rechtvaardigheid—versterk de relatie met uw klanten.

E-BOEK
1 min read

Klantloyaliteit cultiveren door het keuzeproces te begeleiden

Elke klant heeft graag een groot aantal keuzemogelijkheden, toch? Nou, misschien toch niet.

Artikel
2 min read

De beste zelfservice-ervaring voor klanten samenstellen

Het is algemeen bekend dat de voordelen van zelfservice voor uw klanten, team en bedrijf, aanzienlijk kunnen zijn.

E-BOEK
1 min read

Het tijdperk van de klant: hoe bedrijven hun klantervaring transformeren met Zendesk

  "De klant is koning" is een waarheid die Zendesk zeer serieus neemt. Wat een klant wil en nodig heeft? Dat is de kern van alles wat Zendesk doet.

1 min read

Gids over klantervaringen

We weten allemaal dat een bedrijf pas succesvol kan zijn als het zich op de eerste…

Artikel
2 min read

Het magische 2019 kwadrant van Gartner voor CRM

See how you can master change management, a structured approach to organizing people, processes, and technology in order to smoothly implement change within a company

E-BOEK
1 min read

Klantentrouwheid kweken door een gedeelde identiteit te creëren

Gedeelde waarden als basis van sterke klantrelaties. Uitstekende service bieden, is ontzetten belangrijk om klantentrouw te genereren.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.