De nieuwste verhalen
Pagina 35
Artikel
1 min read
Zendesk Benchmark: trends op het gebied van klantervaring 2019
Ontvang hier uw eigen rapportkaart met uw klantenserviceperformance.
Artikel
1 min read
Zendesk Benchmark: gids over trends op het gebied van klantervaring
Uw klanten vergelijken u met de beste klantervaring die ze ooit hebben gehad - elke keer weer.
Artikel
5 min read
5 trends in uw klantenservice support gegevens
Uit supportinteracties komen veel gegevens naar voren. Hier zijn vijf veelbetekenende signalen die kunnen duiden op een trend en iets over de effectiviteit van uw klantenservice kunnen zeggen.
Artikel
11 min read
Hoe klantenondersteuning en klantenservice hand in hand gaan
Klantensupport helpt gebruikers bij het oplossen van problemen en het optimaliseren van hun productgebruik. Bedrijven die weten hoe dit gekoppeld is aan klantenservice kunnen hier hun voordeel mee doen.
Artikel
1 min read
Zendesk-onderzoek: klantenanalyse
Diepgravende analyses van klantenservicegegevens betalen zich terug: bedrijven die meer vertrouwen op analyserapporten presteren beter dan bedrijven die dat niet doen
Artikel
Schaalbare selfservice-support: op maat gemaakt voor elk bedrijf
Het leveren van kwalitatieve, flexibele selfservice is een essentieel onderdeel geworden van wat Zendesk doet.
Artikel
1 min read
Ervaring van werknemers: hoe verwachtingen van de consument de werkplek vormgeven
De ruime aanwezigheid van apps en service bij talloze kanalen (telefoon en e-mail, maar ook chat en platforms zoals Twitter) heeft bij consumenten de verwachting gewekt dat service altijd naadloos en omnichannel is
Artikel
1 min read
Vier aanbevolen werkwijzen voor de implementatie van optimale selfservice voor klanten
Klanten worden steeds autonomer en willen hun zaken zelf afhandelen.
Artikel
5 min read
De evoluerende relatie tussen AI en agenten
We worden er keer op keer voor gewaarschuwd dat robots ons werk willen overnemen, maar het is veel juister om te zeggen dat ze - met behulp van automatisering die door kunstmatige intelligentie (AI) wordt ondersteund - taken van ons zullen overnemen die sowieso al zouden worden geautomatiseerd
11 min read
Zijn klantenenquêtes nuttig?
Hoe je kunt leren van klantenenquêtes zonder je klanten ermee te overstelpen.
E-BOEK
1 min read
Kunstmatige intelligentie gebruiken voor betere selfservice
Bedrijfsgerelateerde kunstmatige intelligentie belooft veel goeds en verandert hoe we werken, reizen en communiceren.
Artikel
1 min read
De invloed van klantenservice uitdrukken in cijfers
Customers demand more instantaneous, personalized attention, and companies are leveraging new technologies that go beyond traditional…
Artikel
1 min read
Uw klantenbestand wordt groter—schaalt uw zelfservice mee?
Het begin van een nieuw hoofdstuk voor uw bedrijf is een fantastisch moment om uw klantenservice-activiteiten op een slimme manier te schalen, of u nu naar duurdere marktsegmenten verschuift of producten of functies toevoegt
Artikel
1 min read
Waarom omnichannel support geen sprookje is
Omnichannel klinkt misschien als een modegril of het technische onderwerp van de dag, maar let wel: omnichannel is een must-have voor elke supportactiviteit die moet kunnen opschalen
Artikel
1 min read
Uw gids over omnichannel support
Een omnichannel aanpak is ongeëvenaard qua operationele metingen en voor wat betreft het voldoen aan de verwachtingen van klanten.
Artikel
8 min read
Top 18 klantenservicestatistieken om te meten
Van klanttevredenheid tot oplossingsduur, dit zijn de belangrijkste klantenservicestatistieken die prestaties meten en omzet verhogen.
E-BOEK
10 min read
Woordenlijst voor klantenservice
De klantensupportsector heeft zijn eigen vocabulaire. Sommige woorden of uitdrukkingen zijn duidelijk genoeg, ook voor nieuwkomers.
Whitepaper
11 min read
Flexibiliteit en de totale kosten van de klantervaring
Inleiding Totale eigendomskosten (TCO) — een bedrieglijk eenvoudige term voor een complex, zich snel ontwikkelend landschap.…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.