De nieuwste verhalen
Pagina 34
Artikel
3 min read
Zendesk Duet: breek de muren af tussen sales en support
Het is niet de bedoeling dat het sales- en supportteam onafhankelijk van elkaar werken. De behoefte aan het uitwisselen van gegevens tussen deze twee teams neemt steeds verder toe, zodat bedrijven de best mogelijke klantervaring kunnen leveren.
4 min read
Drie redenen waarom een door AI aangedreven kennisbank van grote waarde is
Ontdek waarom door AI aangedreven kennisbanken van vitaal belang zijn geworden voor een klantenservice van hoge kwaliteit
Artikel
4 min read
De ultieme gids over agile salesmanagement
Ontdek de principes achter agile salesontwikkeling die kunnen worden toegepast om verkopers meer slagkracht te geven,…
Artikel
7 min read
8 best practices voor het optimaal beheren van je callcenter
Leer hoe je een callcenter efficiënt kunt runnen met technieken voor personeelsoptimalisatie, planning en callcentertechnologie
3 min read
Helpdesk of servicedesk: wat doet de naam ertoe?
Hoe u deze supportteams ook noemt, er zijn veel oplossingen waarmee u beter in de behoeften van uw klanten kunt voorzien.
Infographic
1 min read
Help klanten zichzelf te helpen met kunstmatige intelligentie
Met de verschillende manieren waarop klanten contact opnemen met support, zoals e-mail, bellen en live chatten,…
Whitepaper
1 min read
CCW - special report: kennismanagement
Het niveau waarop uw organisatie presteert, is vaak afhankelijk van hoe effectief uw kennismanagementsysteem is. Helaas…
Artikel
6 min read
Klantgegevens om een betere klantervaring te creëren
Onlangs heb ik voor het eerst deelgenomen aan een interventie. Het was voor een familielid met…
Artikel
5 min read
Blijf klantgericht: tips van Freshly over selfservice
Freshly heeft een aanzienlijk rendement op zijn investering in een kennisbank gerealiseerd en blijft profiteren van de voordelen van selfservice om zijn groei verder een impuls te geven
2 min read
Doe meer dan alleen support verlenen: de 5 belangrijkste gebruiksscenario's voor een open CRM-platform
Customer Relationship Management (CRM) gaat over het kennen van elk belangrijke stukje informatie over uw klanten.…
Artikel
5 min read
Van contentmanager tot medewerker in kennismanagement
Als inhoudelijke experts die functioneel samenwerken binnen het bedrijf, spelen agenten een belangrijke rol in kennismanagement. Geef ze de tools in handen om succesvol te zijn door de juiste processen in te richten.
E-BOEK
1 min read
Hoe Zendesk HR-teams helpt met de ervaring van medewerkers
Consumenten verwachten dat de service naadloos en omnichannel verloopt. En dat is geen verrassing, gezien de…
1 min read
Hoe Zendesk HR-teams helpt met de ervaring van medewerkers
Consumenten verwachten dat de service naadloos en omnichannel verloopt. En dat is geen verrassing, gezien de…
E-BOEK
1 min read
Hoe Zendesk IT-teams helpt met de ervaring van medewerkers
Consumenten verwachten dat de service naadloos en omnichannel verloopt. En dat is geen verrassing, gezien de…
Infographic
1 min read
Uw gids voor de ontwikkelingsjaren van kennismanagement
Welcome Smooch to the Zendesk family. We’re excited to see our customers build messaging experiences that will exceed their own customers' expectations.
Artikel
5 min read
Wat is jouw type? 4 soorten klantenserviceactiviteiten
"Geen woorden maar daden", toch? In ons nieuwste Zendesk Benchmark-rapport (vandaag uitgebracht) hebben we besloten om…
Artikel
1 min read
Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: IT Service Management Tools
Uw IT-team verdient het om met de meest effectieve tools en platforms te werken als het…
Artikel
5 min read
De weg naar een betere workflow voor uw klantenservice
Bedrijfsgroei is een teken van succes. Voor klantenserviceteams gaat succes met complicaties gepaard. Naarmate de afdeling…
Artikel
4 min read
Een kennisbank met een klantgerichte benadering
Selfserviceportals zijn bewezen manieren om agenten en klanten kostbare tijd te besparen wanneer ze een probleem…
Artikel
5 min read
De 3 sleutels tot silovrije, schaalbare selfservice
Het hebben van een kennisbank is één ding; maar hoe beheert u content, zoals die in uw bedrijf wordt gebruikt, in nieuwe en andere contexten? Schaal slim op met deze tips in gedachten.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.