Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 33

Artikel
5 min read

Messaging-apps zijn klaar voor het bedrijfsleven

Klanten willen met bedrijven communiceren zoals ze dat ook met mensen doen. Ze willen ervaringen die…

Artikel
16 min read

8 manieren om je klantgegevens effectief te beheren

Met een beetje een vooruitziende blik kunnen je salesteam en bedrijf slimme gegevensbeheerders zijn. Hier is…

Whitepaper

Hoe je de aanschafkosten van CRM-software rechtvaardigt

Hoewel je er misschien van overtuigd bent dat je salesteam een CRM-systeem nodig heeft, zijn anderen…

Artikel
1 min read

Hoe Homebridge met Zendesk wist op te schalen

Als snel groeiend bedrijf schrijft Homebridge veel van haar succes toe aan een superieure klantenservice. Met…

Whitepaper

Optimaliseer je sales-CRM om de klantenservice te verbeteren

In de beleveniseconomie verwachten klanten consistentie bij alle interacties met uw bedrijf. Klanttevredenheid is niet langer…

Artikel
2 min read

Sociale media als klantenservicetool

Research toont dat 40 tot 60 procent van kleine en middelgrote bedrijven een omnichannel aanpak verkiezen…

Artikel
7 min read

De ultieme begeleider om klantenrelaties te beheren

Je hebt de term customer relationship management waarschijnlijk al eerder gehoord, maar weet je hoe je dit klantbeheerproces met behulp van tools kunt optimaliseren?

Artikel
4 min read

Samenwerking, inspiratie, support: In de InVision-community

Het team van InVision legt uit hoe zij de vruchten plukt van een betrokken community met gebruikers, nu een essentieel onderdeel van hun bedrijfsstrategie - voor support en nog veel meer

1 min read

Hoe vier grote bedrijven een uitzonderlijke klantervaring leveren

Het leveren van een uitzonderlijke klantervaring op grote schaal kan een uitdaging zijn, maar met een…

Hoe vier bedrijven een uitzonderlijke klantervaring op schaal leveren

Het leveren van een uitzonderlijke klantervaring op schaal kan een uitdaging zijn, maar met de juiste…

Whitepaper
1 min read

Enterprise

Grote ondernemingen, vooral in sectoren zoals technologie, gezondheidszorg, energie en productie, kampen met complexe uitdagingen als…

Artikel
4 min read

Hoe je de productiviteit van agenten kunt verbeteren voor een betere klantervaring

Naarmate je bedrijf groeit, neemt ook de complexiteit van de klantenservice toe. Je hebt meer producten,…

Artikel
4 min read

Klantervaring: wat gisteren bijzonder was, is vandaag heel normaal

Elk bedrijf moet overwegen hoe voortdurend betere klantervaringen kunnen worden geleverd die kunnen concurreren met wat…

14 min read

Hoe helpdesksoftware je klantenservice ondersteunt

Wanneer we het over verwachtingen van klanten hebben, is het eerste waar je aan denkt waarschijnlijk…

Artikel
1 min read

5 grootste hiaten in de klantenservice van middelgrote bedrijven

Bedrijven zoals Amazon en Uber hebben de standaard voor klantenservice bepaald, wat betekent dat aan de…

Artikel
1 min read

5 grootste hiaten in de klantenservice van kleine bedrijven

The many benefits to hosting a support community include better knowledge sharing, fostering productive conversations, enabling product experts, moderating conversations, SEO, and more.

1 min read

Optimaliseer je selfservice met de juiste metrics

Door analyses los te laten op je selfservice, krijg je inzicht in de data die je…

Artikel
4 min read

Verandermanagement onder de knie krijgen

Ontdek hoe u verandermanagement, een gestructureerde aanpak van het organiseren van mensen, processen en technologie leert beheersen zodat u veranderingen in een bedrijf soepel kunt implementeren

1 min read

Geef je werk een goede flow : 5 stappen om je supportactiviteiten schaalbaar te maken

The many benefits to hosting a support community include better knowledge sharing, fostering productive conversations, enabling product experts, moderating conversations, SEO, and more.

Artikel
6 min read

Begin met het leveren van gepersonaliseerde klantenservice

Er zijn veel voordelen verbonden aan het personaliseren van je klantenservice, maar het kan wel een balanceeract zijn. Hier zijn enkele tips om op grote schaal gepersonaliseerde klantenservice en een gepersonaliseerde klantervaring aan te bieden.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.