De nieuwste verhalen
Pagina 32
Artikel
6 min read
Interne samenwerking: waarom en hoe eerst prioriteit geven aan teamwerk
Wanneer klantenservicemedewerkers, andere afdelingen en zelfs externe partijen gemakkelijk kunnen samenwerken, profiteert iedereen daarvan. Bekijk waarom interne samenwerking gelijk staat aan uitstekende klantenservice
1 min read
Aan de slag met Sunshine™
Als je ooit een bedrijf hebt gebeld met een vraag, alleen maar om naar verschillende afdelingen…
Artikel
6 min read
De gave van productiviteit: 3 voordelen van een toegewijd klantenserviceteam
Nu klantgerichte organisaties zich richten op de ervaring van de klantenservicemedewerkers als bron van een verbeterde klantervaring, worden productiviteit en een toegewijd team cruciaal
Artikel
11 min read
6 tips om de klantgerichtheid van je bedrijf te verbeteren
Het verbeteren van je klantgerichtheid begint met inzicht in wat klantgerichtheid precies is en met het opbouwen van een effectieve klantgerichte strategie
Whitepaper
1 min read
Betrokkenheid van werknemers en samenwerking: het nut van interne helpdesks
De verwachtingen van werknemers worden net als de verwachtingen van klanten steeds hoger. Je werknemers verwachten…
Artikel
12 min read
De 3 pijlers van effectief verkoopleiderschap
In mijn 16+ jaar ervaring met het managen en leiden van teams heb ik geleerd dat…
Artikel
8 min read
De beste leadscoremodellen bestaan uit deze 7 factoren
Om consequent sterke potentiële klanten te vinden, hebben salesvertegenwoordigers een leadscoremodel nodig. Laten we eens kijken naar de zeven factoren die alle degelijke scoremodellen met elkaar gemeen hebben
Artikel
3 min read
De staat van messaging in 2020: Conversational business krijgt een centrale plek
In ons jaarlijkse conversational business-rapport, De toestand van messaging in 2020, kijken we naar de belangrijkste verhalen over messaging van het afgelopen jaar, en naar onderzoek, rapportages en voorspellingen over hoe de toekomst van messaging tussen merken en klanten eruit zal zien
Artikel
7 min read
5 manieren waarop financiële diensten rekenen op conversationele klantensupport
Financiële diensten leunen op moderne gesprekservaringen om hun klantrelaties te beheren
Artikel
4 min read
De 4 belangrijkste manieren waarop software de klantervaring beïnvloedt
Klanten maakt het misschien niet uit welke software je gebruikt om het ze naar de zin te maken – maar voor jouw bedrijf doet het er wel degelijk toe
Artikel
7 min read
4 factoren die je close rate belemmeren
We’ll talk about the four most common factors that hinder close rates and how to eliminate…
Artikel
14 min read
Wat goede klantenservice is: 7 tips voor uitmuntende klantenservice
Wat is goede klantenservice? Wees aardig. Wees snel. Wees grondig. Je klanten zullen je dankbaar zijn. En sales, marketing en de rest van je bedrijf ook.
Artikel
1 min read
Zendesk-rapport over trends op het gebied van klantervaring 2020
Klantentrouw kan bijdragen aan het vergroten van het succes van een bedrijf, en klantervaring is de…
Artikel
5 min read
3 best practices om klantentrouw in de klantenservice te cultiveren
Nog niet zo lang geleden was klantentrouw bij een klantenservice vrij eenvoudig, zowel qua betekenis als qua methode. Goede merknaam? Dit alleen al roept loyaliteit op. Degelijk beloningsprogramma? Zo bind je klanten aan je. Dat was toen.
Artikel
3 min read
3 manieren om klanttevredenheid tijdens Black Friday te verbeteren
Ondanks het feit dat het fenomeen ‘Black Friday’ nog maar een paar jaar oud is aan…
Artikel
3 min read
Omnichannel support uitbreiden met WhatsApp
Bedrijven die een wereldwijde klantenkring bedienen, stellen WhatsApp steeds nadrukkelijker centraal in hun omnichannel supportprogramma's
Artikel
7 min read
Het verschil tussen chat en messaging
Voor supportleiders die zich richten op het bieden van een solide klantervaring is het belangrijk om de verschillen te kennen tussen live chat en asynchrone messaging, en aan welke van de twee je klanten de voorkeur geven
Artikel
6 min read
Hoe redacteuren je community naar een hoger niveau kunnen tillen
Communityforums zijn een belangrijk hulpmiddel geworden voor het schalen van support, met als logisch gevolg dat bedrijven hulp nodig hebben om het gesprek op gang te houden. Hieronder lees je waarom redacteuren bepalend zijn voor het succes van je community.
Artikel
10 min read
De basis van personalisatie is data
Data-driven personalization is vandaag de dag de heilige graal onder marketingmedewerkers. Verschillende onderzoeken, meestal uitgevoerd in…
Artikel
6 min read
Geef je community de ruimte voor een betere klantervaring
Een robuuste community met gebruikers is een krachtige combinatie van support, sociale netwerken en communicatie, die de klantervaring over de hele linie stroomlijnt. Zo kun je onmiddellijk resultaat boeken.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.