De nieuwste verhalen
Pagina 31
Whitepaper
1 min read
De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de financiële dienstverlening
Het opbouwen van positieve, langdurige klantrelaties is altijd al belangrijk geweest voor zakelijk succes. De manier…
Whitepaper
1 min read
De uitdagingen van een moderne klantbeleving
Voor grote organisaties kan het lastig zijn om op grote schaal aan de verwachtingen van de…
Whitepaper
1 min read
De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de productiesector
Vroeger hoefde je als fabrikant alleen maar producten van hoge kwaliteit te maken en deze tegen…
Whitepaper
1 min read
De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de detailhandel
De retailsector maakt een enorme verschuiving door. Klanten verwachten de allerbeste digitale en instore beleving van…
Artikel
12 min read
Customer relationship management: een gids
In deze gids voor customer relationship management legt Zendesk uit hoe CRM-software kan ondersteunen bij het opbouwen van relaties met klanten, het stimuleren van betrokkenheid en het behalen van betere bedrijfsresultaten
Artikel
4 min read
Hoe je je verkoopsucces kunt verhogen met live chat
Chat biedt een directe lijn tussen een vertegenwoordiger en potentiële klanten. Verkoopteams kunnen chat gebruiken om leads te genereren, verkoopconversiepercentages te verbeteren en upsellkansen te identificeren
Artikel
3 min read
Je team voorbereiden: optimaal gebruikmaken van Zendesk
We hebben een lijst omgesteld met onze productfuncties en ideeën, zodat je team ook thuis effectief kan werken
Artikel
5 min read
Best practices van Fullscript voor het schalen van supportactiviteiten
Toen Fullscript het toenemende aantal klantinteracties moest aanpakken, ontdekte het dat het effectief schalen van support niet alleen betekende dat er meer klantenservicemedewerkers werden ingehuurd
Artikel
2 min read
Zendesk-update: veiligheid en thuiswerken
Onze topprioriteit is nu de veiligheid van onze medewerkers en het ondersteunen van de bedrijven en klanten die afhankelijk zijn van Zendesk
Artikel
24 min read
2024 trainingsguide voor klantenservice + sjablonen & hulpbronnen
Bereid je team voor op het bieden van uitmuntende klantervaringen met deze trainingsideeën voor klantenservice.
Artikel
7 min read
Hoe je een CRM-salesproces opbouwt
Hoe kun je je salesproces eenvoudiger en efficiënter maken? Het antwoord is een CRM-salesproces. CRM-software (customer…
Artikel
5 min read
Genereer meer inkomsten met klantanalyses
Als bedrijven groeien, hebben klanten daaronder te lijden. Voor kleine en middelgrote bedrijven is het bijhouden van relevante data cruciaal om de best mogelijke klantervaring te bieden
Artikel
5 min read
Wat is een sales-CRM?
Wanneer over een CRM (customer relationship management) wordt gesproken, bedoelen de meeste mensen daar software of…
8 min read
Je gids over e-mailbeheersoftware voor je klantenservice
E-mail onder controle houden is onmisbaar voor een goede klantervaring. Zet e-mailbeheersoftware in voor je klantenservice terwijl je bedrijf groeit
Artikel
7 min read
4 best practices van omnichannel klantenservice
Wees het bedrijf dat je klanten van je verwachten. Volg deze best practices voor omnichannel klantenservice…
Artikel
4 min read
Maak kennis met Zendesk Sales Suite
Met Zendesk Sales Suite behoort lastige salessoftware tot de verleden tijd en kunnen teams meer tijd…
Artikel
7 min read
Hoe Zendesk de klantervaring in 2020 transformeert
We zijn blij om de officiële release van Support Suite, Sales Suite en Sunshine aan te kondigen
Artikel
6 min read
Interne samenwerking: waarom en hoe eerst prioriteit geven aan teamwerk
Wanneer klantenservicemedewerkers, andere afdelingen en zelfs externe partijen gemakkelijk kunnen samenwerken, profiteert iedereen daarvan. Bekijk waarom interne samenwerking gelijk staat aan uitstekende klantenservice
1 min read
Aan de slag met Sunshine™
Als je ooit een bedrijf hebt gebeld met een vraag, alleen maar om naar verschillende afdelingen…
Artikel
6 min read
De gave van productiviteit: 3 voordelen van een toegewijd klantenserviceteam
Nu klantgerichte organisaties zich richten op de ervaring van de klantenservicemedewerkers als bron van een verbeterde klantervaring, worden productiviteit en een toegewijd team cruciaal
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.