Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 31

Whitepaper
1 min read

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de financiële dienstverlening

Het opbouwen van positieve, langdurige klantrelaties is altijd al belangrijk geweest voor zakelijk succes. De manier…

Whitepaper
1 min read

De uitdagingen van een moderne klantbeleving

Voor grote organisaties kan het lastig zijn om op grote schaal aan de verwachtingen van de…

Whitepaper
1 min read

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de productiesector

Vroeger hoefde je als fabrikant alleen maar producten van hoge kwaliteit te maken en deze tegen…

Whitepaper
1 min read

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de detailhandel

De retailsector maakt een enorme verschuiving door. Klanten verwachten de allerbeste digitale en instore beleving van…

Artikel
12 min read

Customer relationship management: een gids

In deze gids voor customer relationship management legt Zendesk uit hoe CRM-software kan ondersteunen bij het opbouwen van relaties met klanten, het stimuleren van betrokkenheid en het behalen van betere bedrijfsresultaten

Artikel
4 min read

Hoe je je verkoopsucces kunt verhogen met live chat

Chat biedt een directe lijn tussen een vertegenwoordiger en potentiële klanten. Verkoopteams kunnen chat gebruiken om leads te genereren, verkoopconversiepercentages te verbeteren en upsellkansen te identificeren

Artikel
3 min read

Je team voorbereiden: optimaal gebruikmaken van Zendesk

We hebben een lijst omgesteld met onze productfuncties en ideeën, zodat je team ook thuis effectief kan werken

Artikel
5 min read

Best practices van Fullscript voor het schalen van supportactiviteiten

Toen Fullscript het toenemende aantal klantinteracties moest aanpakken, ontdekte het dat het effectief schalen van support niet alleen betekende dat er meer klantenservicemedewerkers werden ingehuurd

Artikel
2 min read

Zendesk-update: veiligheid en thuiswerken

Onze topprioriteit is nu de veiligheid van onze medewerkers en het ondersteunen van de bedrijven en klanten die afhankelijk zijn van Zendesk

Artikel
24 min read

2024 trainingsguide voor klantenservice + sjablonen & hulpbronnen

Bereid je team voor op het bieden van uitmuntende klantervaringen met deze trainingsideeën voor klantenservice.

Artikel
7 min read

Hoe je een CRM-salesproces opbouwt

Hoe kun je je salesproces eenvoudiger en efficiënter maken? Het antwoord is een CRM-salesproces. CRM-software (customer…

Artikel
5 min read

Genereer meer inkomsten met klantanalyses

Als bedrijven groeien, hebben klanten daaronder te lijden. Voor kleine en middelgrote bedrijven is het bijhouden van relevante data cruciaal om de best mogelijke klantervaring te bieden

Artikel
5 min read

Wat is een sales-CRM?

Wanneer over een CRM (customer relationship management) wordt gesproken, bedoelen de meeste mensen daar software of…

8 min read

Je gids over e-mailbeheersoftware voor je klantenservice

E-mail onder controle houden is onmisbaar voor een goede klantervaring. Zet e-mailbeheersoftware in voor je klantenservice terwijl je bedrijf groeit

Artikel
7 min read

4 best practices van omnichannel klantenservice

Wees het bedrijf dat je klanten van je verwachten. Volg deze best practices voor omnichannel klantenservice…

Artikel
4 min read

Maak kennis met Zendesk Sales Suite

Met Zendesk Sales Suite behoort lastige salessoftware tot de verleden tijd en kunnen teams meer tijd…

Artikel
7 min read

Hoe Zendesk de klantervaring in 2020 transformeert

We zijn blij om de officiële release van Support Suite, Sales Suite en Sunshine aan te kondigen

Artikel
6 min read

Interne samenwerking: waarom en hoe eerst prioriteit geven aan teamwerk

Wanneer klantenservicemedewerkers, andere afdelingen en zelfs externe partijen gemakkelijk kunnen samenwerken, profiteert iedereen daarvan. Bekijk waarom interne samenwerking gelijk staat aan uitstekende klantenservice

1 min read

Aan de slag met Sunshine™

Als je ooit een bedrijf hebt gebeld met een vraag, alleen maar om naar verschillende afdelingen…

Artikel
6 min read

De gave van productiviteit: 3 voordelen van een toegewijd klantenserviceteam

Nu klantgerichte organisaties zich richten op de ervaring van de klantenservicemedewerkers als bron van een verbeterde klantervaring, worden productiviteit en een toegewijd team cruciaal

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.