De nieuwste verhalen
Pagina 30
Artikel
21 min read
16 klantloyaliteitsprogramma's van 2024 en hoe ze werken
Een klantloyaliteitsprogramma, ook bekend als een beloningsprogramma, is een strategie die helpt om klanten te behouden en hen stimuleert om je merk te blijven kopen. Lees verder voor voorbeelden van de beste loyaliteitsprogramma's.
Artikel
5 min read
Beste voordelen van CRM voor sales- en supportteams
CRM-software biedt met functies voor automatisering en organisatie de mogelijkheid aan salesteams om efficiënter te werken en hun klanten zorgvuldiger van dienst te zijn
4 min read
Waarom messaging in 2020 het klantenkanaal wordt voor het bedrijfsleven
Veel bedrijven raken inmiddels gewend aan een nieuwe realiteit. Ze vinden manieren om vanuit huis te…
3 min read
Een cultuur van klantverbinding cultiveren: een CX Moment met Ali Rayl van Slack
Bedrijven maken een uitzonderlijke en onvoorspelbare tijd door. Van bijna de ene op de andere dag…
Artikel
17 min read
Wat is klantervaring (CX) en waarom is dit belangrijk?
Klanten verwachten meer van bedrijven. Wie kan het ze kwalijk nemen? We kennen ze wel: klantervaringen…
Infographic
1 min read
Laat van je horen - de afstand overbruggen tussen klanten en merken
Klantgerichte ondersteuning past in de schema’s en voorkeuren van klanten en het is aan bedrijven om…
Artikel
5 min read
Bied wereldwijd premium klantervaringen dankzij automatisering
De afgelopen twintig jaar hebben klanten hogere verwachtingen gekregen. En deze nemen nog verder toe nu…
Artikel
5 min read
Hoe digitale klantbetrokkenheid een stimulans voor je bedrijf kan zijn
Leer hoe je met een strategie voor digitale klantbetrokkenheid betere klantrelaties kunt opbouwen en een beter financieel eindresultaat kunt realiseren
Artikel
9 min read
Klantretentie: klanten tevreden houden en het verloop beperken
Ontdek hoe je een klantervaring creëert die bestaande klanten tevreden houdt en het verloop vermindert
Artikel
7 min read
Steun kleine bedrijven ruimhartig
Sinds de introductie van de anderhalve meter afstand die we moeten houden en winkelsluitingen, is de omzet in kleine winkels tot nieuwe diepteniveaus gedaald. Om onze steun te betuigen, volgen nu enkele voorbeelden van helden onder kleine bedrijven die unieke producten en diensten aanbieden gedurende deze veranderende tijden.
Artikel
3 min read
Gesprekken voor betere klantrelaties
Support, sales en marketing profiteren van messaging-strategieën die klanttevredenheid, klantbehoud en de betrokkenheid van klanten verhogen
Artikel
1 min read
5 Belangrijke opkomende technologieën en hun impact op de klantervaring, volgens Gartner
Bij Zendesk ontwikkelen we service-first CRM-oplossingen waarmee bedrijven overal ter wereld innovatieve en naadloze ervaringen kunnen…
1 min read
Waarom (en hoe) kleine bedrijven klantenservice prioriteit moeten geven
Je hebt alle clichés vast ook regelmatig voorbij horen komen. Soms zit er wel een kern…
5 min read
Verbeter klantentrouw en klantbehoud door je te richten op relaties
In deze steeds veranderende wereld zijn klantbehoud en klanten een voorstander maken van je merk de brandstof die je door de crisis heen helpen
Artikel
3 min read
Genereer snel leads met Sell en Reach
Verkopers kunnen urenlang kanalen zoals LinkedIn doorzoeken op potentiële leads om aan hun pipeline toe te voegen. En zelfs dan is er geen garantie dat ze de juiste contactgegevens vinden voor de leads die ze genereren.
Artikel
3 min read
Boost de productiviteit van agents en de tevredenheid van klanten met een compleet klantoverzicht
Klanten stellen hoge eisen aan de snelheid en kwaliteit van de support die ze krijgen – een slecht beheerde omnichannel-omgeving is niet alleen frustrerend voor agents, maar uiteindelijk ook voor de klant
Artikel
5 min read
Ontdek hoe je een CRM vindt die aansluit op de behoeften van je bedrijf
Lees hier enkele tips over hoe je een CRM-platform vindt dat aansluit op je behoeften en helpt om je klantervaringen te optimaliseren
Artikel
7 min read
Wat klantbetrokkenheid daadwerkelijk inhoudt
Beheers de kunst van klanten betrokken houden en zet een enorme stap naar het onderhouden van een langdurige relatie met je klanten. Lees verder voor de beproefde werkwijzen voor het betrokken houden van klanten
1 min read
Laten we eens praten: 9 manieren om je klantenservice te transformeren met messaging
Dankzij Messaging-apps zoals Facebook Messenger en WhatsApp is het tegenwoordig veel gemakkelijker om met iedereen, waar…
Artikel
9 min read
Hoe live chatsupport de klantervaring verbetert
Ontdek de best practices voor live chatsupport, hoe je hiermee een betere klantervaring kunt bieden en waarom live chat een waardevol klantenservicekanaal is
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.