Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 30

1 min read

Gartner: De ervaring van werknemers verbeteren om te zorgen voor verbeteringen in de klantervaring

Marktleiders moeten zich realiseren hoe medewerkers de klantervaring beïnvloeden en directe maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit correspondeert met de ervaring van de medewerkers

1 min read

Waarom een goede werknemerservaring de basis is van een goede klantervaring

Een geweldige werknemerservaring geeft bedrijven ook een voorsprong bij het leveren van uitmuntende klantervaringen.

3 min read

In gesprek met HR: 3 manieren om je werknemers te ondersteunen tijdens COVID-19

Werknemers verwachten een passende communicatiestijl van hun werkgever. Daarom is het belangrijker dan ooit tevoren dat…

Artikel
21 min read

16 klantloyaliteitsprogramma's van 2024 en hoe ze werken

Een klantloyaliteitsprogramma, ook bekend als een beloningsprogramma, is een strategie die helpt om klanten te behouden en hen stimuleert om je merk te blijven kopen. Lees verder voor voorbeelden van de beste loyaliteitsprogramma's.

Artikel
5 min read

Beste voordelen van CRM voor sales- en supportteams

CRM-software biedt met functies voor automatisering en organisatie de mogelijkheid aan salesteams om efficiënter te werken en hun klanten zorgvuldiger van dienst te zijn

4 min read

Waarom messaging in 2020 het klantenkanaal wordt voor het bedrijfsleven

Veel bedrijven raken inmiddels gewend aan een nieuwe realiteit. Ze vinden manieren om vanuit huis te…

3 min read

Een cultuur van klantverbinding cultiveren: een CX Moment met Ali Rayl van Slack

Bedrijven maken een uitzonderlijke en onvoorspelbare tijd door. Van bijna de ene op de andere dag…

Artikel
17 min read

Wat is klantervaring (CX) en waarom is dit belangrijk?

Klanten verwachten meer van bedrijven. Wie kan het ze kwalijk nemen? We kennen ze wel: klantervaringen…

Infographic
1 min read

Laat van je horen - de afstand overbruggen tussen klanten en merken

Klantgerichte ondersteuning past in de schema’s en voorkeuren van klanten en het is aan bedrijven om…

Artikel
5 min read

Bied wereldwijd premium klantervaringen dankzij automatisering

De afgelopen twintig jaar hebben klanten hogere verwachtingen gekregen. En deze nemen nog verder toe nu…

Artikel
5 min read

Hoe digitale klantbetrokkenheid een stimulans voor je bedrijf kan zijn

Leer hoe je met een strategie voor digitale klantbetrokkenheid betere klantrelaties kunt opbouwen en een beter financieel eindresultaat kunt realiseren

Artikel
9 min read

Klantretentie: klanten tevreden houden en het verloop beperken

Ontdek hoe je een klantervaring creëert die bestaande klanten tevreden houdt en het verloop vermindert

Artikel
7 min read

Steun kleine bedrijven ruimhartig

Sinds de introductie van de anderhalve meter afstand die we moeten houden en winkelsluitingen, is de omzet in kleine winkels tot nieuwe diepteniveaus gedaald. Om onze steun te betuigen, volgen nu enkele voorbeelden van helden onder kleine bedrijven die unieke producten en diensten aanbieden gedurende deze veranderende tijden.

Artikel
3 min read

Gesprekken voor betere klantrelaties

Support, sales en marketing profiteren van messaging-strategieën die klanttevredenheid, klantbehoud en de betrokkenheid van klanten verhogen

Artikel
1 min read

5 Belangrijke opkomende technologieën en hun impact op de klantervaring, volgens Gartner

Bij Zendesk ontwikkelen we service-first CRM-oplossingen waarmee bedrijven overal ter wereld innovatieve en naadloze ervaringen kunnen…

1 min read

Waarom (en hoe) kleine bedrijven klantenservice prioriteit moeten geven

Je hebt alle clichés vast ook regelmatig voorbij horen komen. Soms zit er wel een kern…

5 min read

Verbeter klantentrouw en klantbehoud door je te richten op relaties

In deze steeds veranderende wereld zijn klantbehoud en klanten een voorstander maken van je merk de brandstof die je door de crisis heen helpen

Artikel
3 min read

Genereer snel leads met Sell en Reach

Verkopers kunnen urenlang kanalen zoals LinkedIn doorzoeken op potentiële leads om aan hun pipeline toe te voegen. En zelfs dan is er geen garantie dat ze de juiste contactgegevens vinden voor de leads die ze genereren.

Artikel
3 min read

Boost de productiviteit van agents en de tevredenheid van klanten met een compleet klantoverzicht

Klanten stellen hoge eisen aan de snelheid en kwaliteit van de support die ze krijgen – een slecht beheerde omnichannel-omgeving is niet alleen frustrerend voor agents, maar uiteindelijk ook voor de klant

Artikel
5 min read

Ontdek hoe je een CRM vindt die aansluit op de behoeften van je bedrijf

Lees hier enkele tips over hoe je een CRM-platform vindt dat aansluit op je behoeften en helpt om je klantervaringen te optimaliseren

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.