Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 29

4 min read

Technologie inzetten om de beste service te leveren als het erop aankomt

De gevolgen van COVID-19 voor klantenserviceteams zijn verstrekkend geweest. Voor servicemedewerkers in diverse sectoren, waaronder de…

10 min read

6 manieren om de kennis in je helpcenter optimaal in te zetten

De afgelopen drie maanden hebben zoekopdrachten in zelfservicesystemen in bijna alle grote Europese landen een piek…

Artikel
5 min read

Gebruik groepsberichten om uitmuntende klantervaringen te bieden

Maar geen nood: meerdere bewegende onderdelen kunnen als een goed geoliede machine samenwerken. Groepsberichten zijn dé manier om dat te realiseren.

3 min read

Heropening van de detailhandel - het belang van een omnichannel-benadering ten aanzien van service

Nu Europa volgens een gefaseerde regeling de lockdown-beperkingen begint te versoepelen, gaan de retailers langzaamaan weer…

Artikel
7 min read

Door de CIO-lens: 5 belangrijke trends in klantervaring voor 2020

Kom meer te weten over de trends op het gebied van klantervaring in 2020 en ontdek hoe CIO's zich in een unieke positie bevinden om hun bedrijf in de richting van klantgerichtheid te sturen.

Artikel
12 min read

9 tips voor je ticketsysteem om klantenservice te verbeteren

Klanten verwachten een korte reactietijd van je supportteam. Hier zijn enkele tips om een ticketsysteem op te zetten waarmee je je workflows stroomlijnt en je efficiëntie verhoogt

Artikel
9 min read

Wat is een helpdesk en hoe zet je het effectief in?

Een helpdesk is een vaak over het hoofd geziene hoeksteen van een uitstekende klantenservice-ervaring, intern of extern. Hier is hoe deze je bedrijf ten goede kan komen

2 min read

Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer Engagement Center

Zendesk wordt als leider aangewezen in het rapport Gartner Magic Quadrant 2020 for the CRM Customer…

Artikel
5 min read

Contentmanagement versus kennismanagement

De echte verschillen tussen contentmanagement en kennismanagement—spoilerwaarschuwing, voor het schalen van je bedrijfsvoering heb je het allebei nodig.

Artikel
5 min read

4 manieren om mobiele klantbetrokkenheid te creëren

Het is belangrijker dan ooit voor bedrijven om een mobiele strategie voor klantbetrokkenheid te hebben. Hier zijn enkele tips van experts

7 min read

7 best practices om een uitmuntende mobiele ervaring te creëren

Volg deze best practices om een waardevolle, efficiënte en handige mobiele ervaring te creëren die je gebruikers betrokken en loyaal houdt

Artikel
7 min read

Waarom je bedrijf een verandermanagementplan nodig heeft

Ontdek waarom verandermanagement belangrijk is voor het moreel van medewerkers en het succes van zakelijke veranderingen

Artikel
7 min read

Het mkb kan meer doen met minder in tijden van verandering

Geen enkel bedrijfstype heeft de gevolgen van COVID-19 nadrukkelijker gemerkt dan het mkb. Maar er zijn kansen om te reageren op klanten op een manier die diepe indruk maakt.

Artikel
6 min read

Wij gebruiken selfservice voor het verlagen van ons ticketvolume en jij kan dat ook

Het verbeteren van je selfservice-inhoud kan je in crisistijden en daarna helpen bij het verlagen van je ticketvolumes. Volg deze stappen voor het identificeren van zinvolle wijzigingen.

Artikel
7 min read

Kennismanagement in de praktijk

Kennismanagement helpt mensen de institutionele kennis van je bedrijf te vinden, eraan bij te dragen en ervan te profiteren.

Artikel
12 min read

Consumententrends tijdens The Great Reset: hoe willen we vooruit?

Regeringen en bedrijven zijn bezig hoe ze weer kunnen opstarten na de lockdown. Er zijn veel…

1 min read

Van Insights naar Explore: een gids voor verandermanagement

Je bedrijf is gegroeid en daardoor zijn je gegevens waarschijnlijk een grotere rol gaan spelen. Nu…

1 min read

Hoe Sendcloud slim opschaalde toen het exponentieel groeide

Sendcloud helpt duizenden Europese mkb'ers bij het optimaliseren van hun webwinkels en hun koppeling met grote internationale vervoerders. Toen de activiteiten van Sendcloud groeiden, werd Zendesk Support Suite in gebruik genomen om de efficiëntie van de agenten te verbeteren en robuuste selfservice-opties aan te bieden.

Artikel
4 min read

De belangrijkste factoren om een interne helpdesk te beheren

Deze tips voor het beheren van een interne helpdesk kunnen bijdragen aan realistische verwachtingen bij medewerkers en gebruikers ten aanzien van de reactietijden van je helpdesk.

Benchmark-snapshot: de impact van COVID-19 op de klantervaring

Aanvragen van klanten zijn steeds afhankelijker van marktbewegingen, waardoor de druk op supportteams toeneemt omdat het ticketvolume schommelt tijdens de COVID-19-pandemie

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.