Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 28

Artikel
8 min read

Empathiekringen: van een bewogen moment naar een beweging

Medewerkers hadden dringend behoefte aan steun toen zich meerdere crises aandienden. Empathiekringen werden geboren: veilige ruimtes waarbinnen onze mensen kunnen praten en zich veilig kunnen voelen.

Artikel
7 min read

Wat is meeluisteren met gesprekken?

Het meeluisteren met gesprekken kan helpen de prestaties van je klantenserviceteam te verbeteren. Dit is wat je moet weten.

1 min read

Vier belangrijke principes voor het ontwikkelen van de werknemerservaring

Hoewel veel bedrijven vooruit kijken om zich een voorstelling te maken van hoe fysieke kantoren zullen functioneren, valt werken op afstand niet meer weg te denken. Hier lees je hoe je de ervaring van je medewerkers kunt ontwikkelen in het steeds veranderende nieuwe normaal

Artikel
7 min read

De toonaangevende handleiding voor Contact Center as a Service (+ de 5 beste CCaaS-providers in 2020)

Het is tijd om vaarwel te zeggen tegen je oudere callcenter-technologie. Ontdek hoe een CCaaS-oplossing je helpt in contact te komen met klanten via alle kanalen.

Artikel
7 min read

Eenhoorns achterna: hoe de meest succesvolle startups omgaan met klantervaring

We hebben meer dan 4000 startups onderzocht om te bepalen of er een verband bestaat tussen de groei van starters en investeren in de klantervaring. Spoiler alert. Ja, dat verband bestaat.

Artikel
7 min read

Hoe je je klantenbestand laat groeien

Leer de beste manieren om nieuwe klanten te winnen en bestaande klanten te behouden.

Artikel
5 min read

Klantervaring en COVID-19: welke flexibele bedrijven doen het anders?

Ontdek wat de gegevens zeggen over hoe de succesvolste bedrijven zich aanpassen en innoveren om aan de behoeften van de klant te voldoen terwijl de pandemie voortschrijdt.

Flexibeler worden begint met een kleine stap

Overal ter wereld zijn wijdverspreide lockdowns van kracht geweest in een poging om de verspreiding van…

Artikel
11 min read

Vijf essentiële aandachtspunten bij het beoordelen van een messagingpartner

Zakelijke messaging is nog steeds nieuw, waardoor je bij het zoeken naar een messagingpartner niet altijd weet waar je op moet letten. Hieronder lees je wat belangrijk is.

Artikel
6 min read

Van 3 jaar tot 8 weken: de digitale transformatie in een stroomversnelling

"We hadden het altijd over een brandend platform", zei Scott Engler, VP of Advisory voor CFO/CHRO…

Marketing verandert na de pandemie – Lees hier hoe je voorop kunt blijven lopen

De marketingregels zoals we die kennen, worden herschreven. Door de wereldwijde Covid-19-pandemie is de volledige marketingmix…

3 min read

Besluitvorming veranderen met realtime analyses

Als je manager bij een klantenservice bent, weet je vast hoeveel problematische klantgesprekken per week op…

Artikel
6 min read

7 tips om je supportteams door 2020 (en daarna!) heen te slepen

Tijd dus om die kristallen bol op te bergen. Als we iets hebben geleerd in 2020…

Artikel
8 min read

Hoe meet je klanttevredenheid: advies van leiders uit de sector

Het meten van klanttevredenheid is cruciaal om je bedrijf te laten groeien, maar geloof ons niet op ons woord. Experts uit de sector maken als volgt gebruik van klanttevredenheidsmetrics.

1 min read

Aanpassing aan snelle veranderingen

De juiste persoonlijke klantervaringen aanbieden, is belangrijker dan ooit. Kleinere bedrijven moeten hun uiterste best doen…

4 min read

Hoe start-ups groeien door in klantervaring te investeren

Het ecosysteem van start-ups in Europa heeft misschien nog een lange weg te gaan om de…

4 min read

Ongeldigheid Privacyschild en praktijken van Zendesk

Op 16 juli 2020 maakte het Gerechtshof van de Europese Unie (“CJEU”) haar besluit kenbaar in…

Artikel
7 min read

Je supportteam opschalen: 7 veelgestelde vragen en antwoorden

Veel kleine en middelgrote bedrijven vertrouwen op uiteenlopende systemen en meerdere tools om klantinformatie vast te…

Artikel
5 min read

Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid

Wij introduceren nieuwe automatiseringstools in Zendesk Sell om de betrokkenheid van prospects tijdens het salesproces te vergroten en salesteams te helpen gepersonaliseerde outreach-activiteiten voor leads efficiënter te maken.

1 min read

De ultieme gids voor de automatisering van salesberichten

With this ebook, you’ll learn how to use an email automation tool to build a sales outreach process that saves time, keeps your messaging consistent, and connects you with leads the moment they’re ready to buy

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.