De nieuwste verhalen
Pagina 28
Artikel
7 min read
De toonaangevende handleiding voor Contact Center as a Service (+ de 5 beste CCaaS-providers in 2020)
Het is tijd om vaarwel te zeggen tegen je oudere callcenter-technologie. Ontdek hoe een CCaaS-oplossing je helpt in contact te komen met klanten via alle kanalen.
Artikel
7 min read
Eenhoorns achterna: hoe de meest succesvolle startups omgaan met klantervaring
We hebben meer dan 4000 startups onderzocht om te bepalen of er een verband bestaat tussen de groei van starters en investeren in de klantervaring. Spoiler alert. Ja, dat verband bestaat.
Artikel
7 min read
Hoe je je klantenbestand laat groeien
Leer de beste manieren om nieuwe klanten te winnen en bestaande klanten te behouden.
Artikel
5 min read
Klantervaring en COVID-19: welke flexibele bedrijven doen het anders?
Ontdek wat de gegevens zeggen over hoe de succesvolste bedrijven zich aanpassen en innoveren om aan de behoeften van de klant te voldoen terwijl de pandemie voortschrijdt.
Flexibeler worden begint met een kleine stap
Overal ter wereld zijn wijdverspreide lockdowns van kracht geweest in een poging om de verspreiding van…
Artikel
11 min read
Vijf essentiële aandachtspunten bij het beoordelen van een messagingpartner
Zakelijke messaging is nog steeds nieuw, waardoor je bij het zoeken naar een messagingpartner niet altijd weet waar je op moet letten. Hieronder lees je wat belangrijk is.
Artikel
6 min read
Van 3 jaar tot 8 weken: de digitale transformatie in een stroomversnelling
"We hadden het altijd over een brandend platform", zei Scott Engler, VP of Advisory voor CFO/CHRO…
Marketing verandert na de pandemie – Lees hier hoe je voorop kunt blijven lopen
De marketingregels zoals we die kennen, worden herschreven. Door de wereldwijde Covid-19-pandemie is de volledige marketingmix…
3 min read
Besluitvorming veranderen met realtime analyses
Als je manager bij een klantenservice bent, weet je vast hoeveel problematische klantgesprekken per week op…
Artikel
6 min read
7 tips om je supportteams door 2020 (en daarna!) heen te slepen
Tijd dus om die kristallen bol op te bergen. Als we iets hebben geleerd in 2020…
Artikel
8 min read
Hoe meet je klanttevredenheid: advies van leiders uit de sector
Het meten van klanttevredenheid is cruciaal om je bedrijf te laten groeien, maar geloof ons niet op ons woord. Experts uit de sector maken als volgt gebruik van klanttevredenheidsmetrics.
1 min read
Aanpassing aan snelle veranderingen
De juiste persoonlijke klantervaringen aanbieden, is belangrijker dan ooit. Kleinere bedrijven moeten hun uiterste best doen…
4 min read
Hoe start-ups groeien door in klantervaring te investeren
Het ecosysteem van start-ups in Europa heeft misschien nog een lange weg te gaan om de…
4 min read
Ongeldigheid Privacyschild en praktijken van Zendesk
Op 16 juli 2020 maakte het Gerechtshof van de Europese Unie (“CJEU”) haar besluit kenbaar in…
Artikel
7 min read
Je supportteam opschalen: 7 veelgestelde vragen en antwoorden
Veel kleine en middelgrote bedrijven vertrouwen op uiteenlopende systemen en meerdere tools om klantinformatie vast te…
Artikel
5 min read
Personaliseer je outreach bij elke schaalgrootte met geautomatiseerde betrokkenheid
Wij introduceren nieuwe automatiseringstools in Zendesk Sell om de betrokkenheid van prospects tijdens het salesproces te vergroten en salesteams te helpen gepersonaliseerde outreach-activiteiten voor leads efficiënter te maken.
1 min read
De ultieme gids voor de automatisering van salesberichten
With this ebook, you’ll learn how to use an email automation tool to build a sales outreach process that saves time, keeps your messaging consistent, and connects you with leads the moment they’re ready to buy
4 min read
Technologie inzetten om de beste service te leveren als het erop aankomt
De gevolgen van COVID-19 voor klantenserviceteams zijn verstrekkend geweest. Voor servicemedewerkers in diverse sectoren, waaronder de…
10 min read
6 manieren om de kennis in je helpcenter optimaal in te zetten
De afgelopen drie maanden hebben zoekopdrachten in zelfservicesystemen in bijna alle grote Europese landen een piek…
Artikel
5 min read
Gebruik groepsberichten om uitmuntende klantervaringen te bieden
Maar geen nood: meerdere bewegende onderdelen kunnen als een goed geoliede machine samenwerken. Groepsberichten zijn dé manier om dat te realiseren.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.