De nieuwste verhalen
Pagina 27
14 min read
Een bedrijfsgids voor Facebook Chat
Kanttekeningen bij Facebook Chat. Voor sommige bedrijven is Facebook Chat een geweldige opstap naar social en embedded messaging
Artikel
8 min read
Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen
Met segmentering ben je je beste klanten beter van dienst.
Artikel
15 min read
Zo gebruik je Instagram voor bedrijven: Een beginnershandleiding
Instagram is meer dan alleen een sociaal netwerk. Het een krachtige tool voor het opbouwen van een sterkere band met klanten. Hier lees je hoe je Instagram kunt gebruiken voor zakelijk succes.
Artikel
5 min read
Klanten blij maken met een moderne klantervaring
De klant is veranderd, en dat geldt ook voor wat hij of zij verwacht van een…
1 min read
Kies de klantenserviceoplossing die bij jouw bedrijf past
Je klantenserviceorganisatie klaarmaken voor succes is de eerste stap in de richting van het bieden van…
Artikel
1 min read
Hoe CX-leiders die hun klantervaring naar een hoger niveau tillen hun zakelijke succes vergroten
Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de leiders hun CX-succes vergroten.
Artikel
1 min read
Hoe CX-leiders in het mkb die hun klantervaring naar een hoger niveau tillen hun zakelijke succes vergroten
Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring en CX-succes in het mkb te ontwikkelen. Download het volledige rapport.
Artikel
8 min read
Je hebt een meer klantgerichte servicestrategie nodig. Ontdek waarom.
Steeds meer bedrijven concurreren op het gebied van klantenservice, en uit onderzoek blijkt dat investeringen op dit gebied vruchten kunnen afwerpen. Ontdek hoe je CX kunt inzetten om je concurrentie voor te blijven.
Artikel
8 min read
De best practices voor CX-kampioenen
ESG Research heeft onderzocht waar bedrijven hun CX aan het verbeteren zijn – en waar ze achterop raken.
Artikel
8 min read
Professioneel advies van managers over de klantbeleving
Verhalen over uitmuntende klantervaringen gaan vaak viraal omdat ze uitzonderlijke situaties beschrijven. Een luchtvaartmaatschappij is de…
Artikel
5 min read
De klantervaring aanpakken vanuit het perspectief van de CIO
Voor IT-leiders was de klantervaring al een actueel onderwerp, maar vanwege de pandemie is het nog…
Artikel
5 min read
4 manieren waarop Zendesk je het leven makkelijker maakt
Blijven voldoen aan de verwachtingen van je klanten is essentieel voor je bedrijf. En dat betekent dat je supportactiviteiten uiterst flexibel moeten zijn. Hier zijn 4 manieren waarop Zendesk je kan helpen geweldige klantenservice te bieden (en het leven een stukje makkelijker te maken).
Artikel
8 min read
Onze manier van werken: de werknemerservaring opnieuw uitgevonden
Elke organisatie is nog zoekende in het nieuwe normaal, of dat nu een terugkeer naar een aangepast kantoorleven betreft of een langetermijnvisie voor het thuiswerken. Terwijl behoeften en verwachtingen van werknemers stijgen, moeten HR-leiders de werknemerservaring van de toekomst opnieuw vormgeven, vandaag.
Artikel
9 min read
Richtlijnen voor klantenservicerapporten
Ontdek de rapporten waarmee je de klantervaring beter kunt begrijpen en kunt verbeteren.
Ben jij klaar om een uitzonderlijke klantervaring te leveren?
Ben je er klaar voor om de moderne klantervaring te leveren waar je klanten om vragen? Deze gids behandelt de vier hoofdingrediënten van Zendesk om van support een succes te maken.
Artikel
10 min read
Hoe voorspel en voorzie je klantenbehoefte?
Wat zijn de behoeften van de klant en hoe kan jouw bedrijf hierop anticiperen en hierin voorzien?
Een virtueel callcenter opzetten dat uitmuntende klantenservice levert
Ontdek de beste manier om een klantenserviceteam op afstand in te stellen en te beheren.
Artikel
8 min read
Empathiekringen: van een bewogen moment naar een beweging
Medewerkers hadden dringend behoefte aan steun toen zich meerdere crises aandienden. Empathiekringen werden geboren: veilige ruimtes waarbinnen onze mensen kunnen praten en zich veilig kunnen voelen.
Artikel
7 min read
Wat is meeluisteren met gesprekken?
Het meeluisteren met gesprekken kan helpen de prestaties van je klantenserviceteam te verbeteren. Dit is wat je moet weten.
1 min read
Vier belangrijke principes voor het ontwikkelen van de werknemerservaring
Hoewel veel bedrijven vooruit kijken om zich een voorstelling te maken van hoe fysieke kantoren zullen functioneren, valt werken op afstand niet meer weg te denken. Hier lees je hoe je de ervaring van je medewerkers kunt ontwikkelen in het steeds veranderende nieuwe normaal
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.