De nieuwste verhalen
Pagina 27
Is je klantenserviceteam klaar voor de kerstperiode?
Het is de mooiste tijd van het jaar, tenzij je in de wacht staat aan de…
Artikel
4 min read
Bouw aan de beste klantervaringen met Facebook en Zendesk
De apps van Facebook zijn bekende tools in ons dagelijks leven geworden. De overstap naar messaging is een natuurlijke verschuiving in de communicatie voor bedrijven. Zendesk maakt het gemakkelijker dan ooit om aan de slag te gaan.
Artikel
11 min read
Sterkere klantrelaties opbouwen met messaging
Graag introduceren wij Zendesk Messaging voor het web en mobiele apparaten, zodat je veelzijdige, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen in je website en apps kunt opnemen.
14 min read
Een bedrijfsgids voor Facebook Chat
Kanttekeningen bij Facebook Chat. Voor sommige bedrijven is Facebook Chat een geweldige opstap naar social en embedded messaging
Artikel
8 min read
Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen
Met segmentering ben je je beste klanten beter van dienst.
Artikel
15 min read
Zo gebruik je Instagram voor bedrijven: Een beginnershandleiding
Instagram is meer dan alleen een sociaal netwerk. Het een krachtige tool voor het opbouwen van een sterkere band met klanten. Hier lees je hoe je Instagram kunt gebruiken voor zakelijk succes.
Artikel
5 min read
Klanten blij maken met een moderne klantervaring
De klant is veranderd, en dat geldt ook voor wat hij of zij verwacht van een…
1 min read
Kies de klantenserviceoplossing die bij jouw bedrijf past
Je klantenserviceorganisatie klaarmaken voor succes is de eerste stap in de richting van het bieden van…
Artikel
1 min read
Hoe CX-leiders die hun klantervaring naar een hoger niveau tillen hun zakelijke succes vergroten
Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de leiders hun CX-succes vergroten.
Artikel
1 min read
Hoe CX-leiders in het mkb die hun klantervaring naar een hoger niveau tillen hun zakelijke succes vergroten
Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring en CX-succes in het mkb te ontwikkelen. Download het volledige rapport.
Artikel
8 min read
Je hebt een meer klantgerichte servicestrategie nodig. Ontdek waarom.
Steeds meer bedrijven concurreren op het gebied van klantenservice, en uit onderzoek blijkt dat investeringen op dit gebied vruchten kunnen afwerpen. Ontdek hoe je CX kunt inzetten om je concurrentie voor te blijven.
Artikel
8 min read
De best practices voor CX-kampioenen
ESG Research heeft onderzocht waar bedrijven hun CX aan het verbeteren zijn – en waar ze achterop raken.
Artikel
8 min read
Professioneel advies van managers over de klantbeleving
Verhalen over uitmuntende klantervaringen gaan vaak viraal omdat ze uitzonderlijke situaties beschrijven. Een luchtvaartmaatschappij is de…
Artikel
5 min read
De klantervaring aanpakken vanuit het perspectief van de CIO
Voor IT-leiders was de klantervaring al een actueel onderwerp, maar vanwege de pandemie is het nog…
Artikel
5 min read
4 manieren waarop Zendesk je het leven makkelijker maakt
Blijven voldoen aan de verwachtingen van je klanten is essentieel voor je bedrijf. En dat betekent dat je supportactiviteiten uiterst flexibel moeten zijn. Hier zijn 4 manieren waarop Zendesk je kan helpen geweldige klantenservice te bieden (en het leven een stukje makkelijker te maken).
Artikel
8 min read
Onze manier van werken: de werknemerservaring opnieuw uitgevonden
Elke organisatie is nog zoekende in het nieuwe normaal, of dat nu een terugkeer naar een aangepast kantoorleven betreft of een langetermijnvisie voor het thuiswerken. Terwijl behoeften en verwachtingen van werknemers stijgen, moeten HR-leiders de werknemerservaring van de toekomst opnieuw vormgeven, vandaag.
Artikel
9 min read
Richtlijnen voor klantenservicerapporten
Ontdek de rapporten waarmee je de klantervaring beter kunt begrijpen en kunt verbeteren.
Ben jij klaar om een uitzonderlijke klantervaring te leveren?
Ben je er klaar voor om de moderne klantervaring te leveren waar je klanten om vragen? Deze gids behandelt de vier hoofdingrediënten van Zendesk om van support een succes te maken.
Artikel
10 min read
Hoe voorspel en voorzie je klantenbehoefte?
Wat zijn de behoeften van de klant en hoe kan jouw bedrijf hierop anticiperen en hierin voorzien?
Een virtueel callcenter opzetten dat uitmuntende klantenservice levert
Ontdek de beste manier om een klantenserviceteam op afstand in te stellen en te beheren.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.