Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 27

14 min read

Een bedrijfsgids voor Facebook Chat

Kanttekeningen bij Facebook Chat. Voor sommige bedrijven is Facebook Chat een geweldige opstap naar social en embedded messaging

Artikel
8 min read

Hoe je je waardevolste klantsegmenten kunt identificeren en ondersteunen

Met segmentering ben je je beste klanten beter van dienst.

Artikel
15 min read

Zo gebruik je Instagram voor bedrijven: Een beginnershandleiding

Instagram is meer dan alleen een sociaal netwerk. Het een krachtige tool voor het opbouwen van een sterkere band met klanten. Hier lees je hoe je Instagram kunt gebruiken voor zakelijk succes.

Artikel
5 min read

Klanten blij maken met een moderne klantervaring

De klant is veranderd, en dat geldt ook voor wat hij of zij verwacht van een…

1 min read

Kies de klantenserviceoplossing die bij jouw bedrijf past

Je klantenserviceorganisatie klaarmaken voor succes is de eerste stap in de richting van het bieden van…

Artikel
1 min read

Hoe CX-leiders die hun klantervaring naar een hoger niveau tillen hun zakelijke succes vergroten

Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de leiders hun CX-succes vergroten.

Artikel
1 min read

Hoe CX-leiders in het mkb die hun klantervaring naar een hoger niveau tillen hun zakelijke succes vergroten

Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring en CX-succes in het mkb te ontwikkelen. Download het volledige rapport.

Artikel
8 min read

Je hebt een meer klantgerichte servicestrategie nodig. Ontdek waarom.

Steeds meer bedrijven concurreren op het gebied van klantenservice, en uit onderzoek blijkt dat investeringen op dit gebied vruchten kunnen afwerpen. Ontdek hoe je CX kunt inzetten om je concurrentie voor te blijven.

Artikel
8 min read

De best practices voor CX-kampioenen

ESG Research heeft onderzocht waar bedrijven hun CX aan het verbeteren zijn – en waar ze achterop raken.

Artikel
8 min read

Professioneel advies van managers over de klantbeleving

Verhalen over uitmuntende klantervaringen gaan vaak viraal omdat ze uitzonderlijke situaties beschrijven. Een luchtvaartmaatschappij is de…

Artikel
5 min read

De klantervaring aanpakken vanuit het perspectief van de CIO

Voor IT-leiders was de klantervaring al een actueel onderwerp, maar vanwege de pandemie is het nog…

Artikel
5 min read

4 manieren waarop Zendesk je het leven makkelijker maakt

Blijven voldoen aan de verwachtingen van je klanten is essentieel voor je bedrijf. En dat betekent dat je supportactiviteiten uiterst flexibel moeten zijn. Hier zijn 4 manieren waarop Zendesk je kan helpen geweldige klantenservice te bieden (en het leven een stukje makkelijker te maken).

Artikel
8 min read

Onze manier van werken: de werknemerservaring opnieuw uitgevonden

Elke organisatie is nog zoekende in het nieuwe normaal, of dat nu een terugkeer naar een aangepast kantoorleven betreft of een langetermijnvisie voor het thuiswerken. Terwijl behoeften en verwachtingen van werknemers stijgen, moeten HR-leiders de werknemerservaring van de toekomst opnieuw vormgeven, vandaag.

Artikel
9 min read

Richtlijnen voor klantenservicerapporten

Ontdek de rapporten waarmee je de klantervaring beter kunt begrijpen en kunt verbeteren.

Ben jij klaar om een uitzonderlijke klantervaring te leveren?

Ben je er klaar voor om de moderne klantervaring te leveren waar je klanten om vragen? Deze gids behandelt de vier hoofdingrediënten van Zendesk om van support een succes te maken.

Artikel
10 min read

Hoe voorspel en voorzie je klantenbehoefte?

Wat zijn de behoeften van de klant en hoe kan jouw bedrijf hierop anticiperen en hierin voorzien?

Een virtueel callcenter opzetten dat uitmuntende klantenservice levert

Ontdek de beste manier om een klantenserviceteam op afstand in te stellen en te beheren.

Artikel
8 min read

Empathiekringen: van een bewogen moment naar een beweging

Medewerkers hadden dringend behoefte aan steun toen zich meerdere crises aandienden. Empathiekringen werden geboren: veilige ruimtes waarbinnen onze mensen kunnen praten en zich veilig kunnen voelen.

Artikel
7 min read

Wat is meeluisteren met gesprekken?

Het meeluisteren met gesprekken kan helpen de prestaties van je klantenserviceteam te verbeteren. Dit is wat je moet weten.

1 min read

Vier belangrijke principes voor het ontwikkelen van de werknemerservaring

Hoewel veel bedrijven vooruit kijken om zich een voorstelling te maken van hoe fysieke kantoren zullen functioneren, valt werken op afstand niet meer weg te denken. Hier lees je hoe je de ervaring van je medewerkers kunt ontwikkelen in het steeds veranderende nieuwe normaal

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.