Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 26

Artikel
6 min read

Hoe verzorg je de toestroom van nieuwe digitale shoppers?

Wij zeggen welkom tegen de nieuwste digitale generatie. Als gevolg van de wereldwijde pandemie is er…

3 min read

Zo realiseer je bedrijfsgroei met Zendesk Suite

Klantervaring is de nieuwe motor voor bedrijfsgroei. Lees verder en ontdek hoe je je kunt voorbereiden op succes.

7 min read

Zendesk messaging: klantenservice in een digitale wereld

Met Zendesk Messaging kun je waardevolle, menselijke gesprekservaringen aanbieden op je website, via mobiele apparaten en social media-apps.

Artikel
5 min read

Hoe klantenserviceteams profiteren van op kennis gerichte service

Wat is kennisgerichte support en waarom is dit zo belangrijk? Ontdek waarom een strategische inspanning om KCS op te bouwen je gehele bedrijf sterker maakt

Artikel
2 min read

Bied klanten betere e-commerce-ervaringen met Zendesk en Shopify

Geef je agenten direct toegang tot alle details en bestelinformatie van klanten, allemaal binnen Zendesk.

Artikel
4 min read

Manieren om te innoveren in 2021 - en daarna

Laten we eerlijk zijn. De manier waarop we begin 2020 werkten, komt nooit meer terug. De…

Artikel
3 min read

Ondersteuning van mobiele gamers daar waar zij zich bevinden, in de apps waar ze van houden

Unity en Zendesk werken samen voor ononderbroken klantenservice in mobiele games met de Zendesk SDK voor Unity

Artikel
7 min read

Sluit sneller deals met automatisering van je salesprocessen

Ontdek hoe teams dankzij automatisering van salesprocessen 52% productiever zijn, 47% meer leads omzetten en 45% meer verwijzingen genereren.

Artikel
10 min read

5 soorten selfservice op het web (en hoe je die instelt)

Leer hoe je selfservice via het web implementeert om de ervaring en tevredenheid van je klanten aanzienlijk te verbeteren.

Artikel
8 min read

Zie hoe de toekomst van retail er mogelijk uit gaat zien

Virtual Reality en Augmented Reality hebben de afgelopen jaren geleidelijk hun weg in de retailsector gevonden,…

7 min read

Hoe gamification de klantenservice naar een hoger niveau brengt

Guest blog vaan Christoph Auer-Welsbach, CEO & medeoprichter van Kaizo Exponentiële groei van de klantverwachtingen, een…

Artikel
8 min read

Een gids voor ondernemers over het leveren van gepersonaliseerde service

Ondernemingen krijgen vaak een slechte reputatie als ze niet de juiste persoonlijke service bieden. Het is aan jou om dat verhaal te veranderen.

7 min read

Aan de slag met salesmanagement: alles wat je moet weten

Een uitgebreide gids voor nieuwe salesmanagers.

De staat van je bedrijf aan de hand van gegevens

Een optimale klantervaring wordt aangestuurd door gegevens. Daarom is het belangrijk om sales-, support- en klantgegevens te integreren.Ontdek hier hoe dat werkt.

5 min read

Aanpassen aan veranderingen in de customer journey: conversational business wordt gemeengoed

De manier waarop mensen communiceren verandert voortdurend. Van het moment dat e-mail en sms-berichten via de…

1 min read

Rapport: CX Kampioenen van Europa

Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de CX Kampioenen van Europa CX-succes stimuleren.

Artikel
6 min read

Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring

Colleen Berube was iets meer dan een jaar als CIO en SVP of Operations bij Zendesk aan het…

Is je klantenserviceteam klaar voor de kerstperiode?

Het is de mooiste tijd van het jaar, tenzij je in de wacht staat aan de…

Artikel
4 min read

Bouw aan de beste klantervaringen met Facebook en Zendesk

De apps van Facebook zijn bekende tools in ons dagelijks leven geworden. De overstap naar messaging is een natuurlijke verschuiving in de communicatie voor bedrijven. Zendesk maakt het gemakkelijker dan ooit om aan de slag te gaan.

Artikel
11 min read

Sterkere klantrelaties opbouwen met messaging

Graag introduceren wij Zendesk Messaging voor het web en mobiele apparaten, zodat je veelzijdige, moderne en geautomatiseerde gesprekservaringen in je website en apps kunt opnemen.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.