De nieuwste verhalen
Pagina 26
7 min read
Een nieuwe definitie van wat klantervaring is voor een nieuw tijdperk - Trends op het gebied van klantervaring in Europa in 2021
In tijden van grote onzekerheid is communicatie het belangrijkste wat mensen willen. In het afgelopen jaar…
9 min read
Hoe speel je in op nieuwe gewoontes in 2021
Veel bedrijven passen zich nu aan de enorme verandering in consumententrends aan die we in 2020 zagen.
1 min read
Gartner's voorspellingen voor 2021: CRM-klantenservice en -ondersteuning
Naarmate je benadering van klantenservice volwassener wordt, neemt de complexiteit van de problemen van je klanten toe.
Artikel
6 min read
Hoe verzorg je de toestroom van nieuwe digitale shoppers?
Wij zeggen welkom tegen de nieuwste digitale generatie. Als gevolg van de wereldwijde pandemie is er…
3 min read
Zo realiseer je bedrijfsgroei met Zendesk Suite
Klantervaring is de nieuwe motor voor bedrijfsgroei. Lees verder en ontdek hoe je je kunt voorbereiden op succes.
7 min read
Zendesk messaging: klantenservice in een digitale wereld
Met Zendesk Messaging kun je waardevolle, menselijke gesprekservaringen aanbieden op je website, via mobiele apparaten en social media-apps.
Artikel
5 min read
Hoe klantenserviceteams profiteren van op kennis gerichte service
Wat is kennisgerichte support en waarom is dit zo belangrijk? Ontdek waarom een strategische inspanning om KCS op te bouwen je gehele bedrijf sterker maakt
Artikel
2 min read
Bied klanten betere e-commerce-ervaringen met Zendesk en Shopify
Geef je agenten direct toegang tot alle details en bestelinformatie van klanten, allemaal binnen Zendesk.
Artikel
4 min read
Manieren om te innoveren in 2021 - en daarna
Laten we eerlijk zijn. De manier waarop we begin 2020 werkten, komt nooit meer terug. De…
Artikel
3 min read
Ondersteuning van mobiele gamers daar waar zij zich bevinden, in de apps waar ze van houden
Unity en Zendesk werken samen voor ononderbroken klantenservice in mobiele games met de Zendesk SDK voor Unity
Artikel
7 min read
Sluit sneller deals met automatisering van je salesprocessen
Ontdek hoe teams dankzij automatisering van salesprocessen 52% productiever zijn, 47% meer leads omzetten en 45% meer verwijzingen genereren.
Artikel
10 min read
5 soorten selfservice op het web (en hoe je die instelt)
Leer hoe je selfservice via het web implementeert om de ervaring en tevredenheid van je klanten aanzienlijk te verbeteren.
Artikel
8 min read
Zie hoe de toekomst van retail er mogelijk uit gaat zien
Virtual Reality en Augmented Reality hebben de afgelopen jaren geleidelijk hun weg in de retailsector gevonden,…
7 min read
Hoe gamification de klantenservice naar een hoger niveau brengt
Guest blog vaan Christoph Auer-Welsbach, CEO & medeoprichter van Kaizo Exponentiële groei van de klantverwachtingen, een…
Artikel
8 min read
Een gids voor ondernemers over het leveren van gepersonaliseerde service
Ondernemingen krijgen vaak een slechte reputatie als ze niet de juiste persoonlijke service bieden. Het is aan jou om dat verhaal te veranderen.
7 min read
Aan de slag met salesmanagement: alles wat je moet weten
Een uitgebreide gids voor nieuwe salesmanagers.
De staat van je bedrijf aan de hand van gegevens
Een optimale klantervaring wordt aangestuurd door gegevens. Daarom is het belangrijk om sales-, support- en klantgegevens te integreren.Ontdek hier hoe dat werkt.
5 min read
Aanpassen aan veranderingen in de customer journey: conversational business wordt gemeengoed
De manier waarop mensen communiceren verandert voortdurend. Van het moment dat e-mail en sms-berichten via de…
1 min read
Rapport: CX Kampioenen van Europa
Zendesk werkte samen met ESG Research om een framework rond de rijpheid van klantervaring te ontwikkelen. Ontdek hoe de CX Kampioenen van Europa CX-succes stimuleren.
Artikel
6 min read
Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring
Colleen Berube was iets meer dan een jaar als CIO en SVP of Operations bij Zendesk aan het…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.