De nieuwste verhalen
Pagina 25
Artikel
4 min read
Drie uitstekende voorbeelden van kennismanagement om je te inspireren!
Goed ontwerp, eenvoudige navigatie en gemakkelijke toegang tot informatie. Bekijk voorbeelden van kennismanagement en goede praktijkvoorbeelden
Artikel
6 min read
Stroomdiagram van de klantenservice: bekijk wat het is, waar het toe dient en hoe je het kunt maken
Klantenservice optimaliseren, processen standaardiseren, klanttevredenheid verhogen. Zie het belang van een stroomdiagram van de klantenservice en hoe je er een kunt maken
Artikel
7 min read
Customer Success manager: waarom jouw bedrijf deze functie nodig heeft
Behoud inkomsten en bevorder het succes van klanten. Lees meer over de activiteiten van de functie Customer Success en waarom het belangrijk is deze functie in uw bedrijf te hebben.
Artikel
5 min read
Verkoopstrategie voor diensten: 6 tips om de verkoop van je oplossingen te verhogen
Bekijk 6 tips voor verkoopstrategieën voor diensten en ontdek welke je kunt gebruiken om de resultaten van je bedrijf te verbeteren.
Artikel
4 min read
Hoe je klantbetrokkenheid kunt bevorderen: 4 technieken om de relatie van je klanten met je merk te verstevigen
Begrijp wat klantbetrokkenheid is, wat de voordelen zijn van investeren in dergelijke strategieën en 4 technieken om klantbetrokkenheid te bevorderen.
Artikel
5 min read
CRM-analyse: gebruik de gegevens om beslissingen te nemen
Bekijk de 6 belangrijkste voordelen van CRM-analyse om assertievere beslissingen te nemen en de resultaten van een bedrijf te optimaliseren.
Artikel
6 min read
2020: 6 nieuwe salestrends die je kunt gebruiken om je resultaten te optimaliseren
Omnichannel, personalisering en zelfs aankopen via spraakapparaten: leer de meest relevante trends kennen om in 2020 en in de nabije toekomst meer te verkopen
Artikel
5 min read
Wat is customer engagement en waarom is deze indicator zo belangrijk voor je bedrijf?
Ontdek wat customer engagement inhoudt, waarom deze indicator zo belangrijk is en wat de drie voordelen zijn als je het in je bedrijf toepast.
24 min read
De 12 beste softwarepakketten voor callcenters van 2021 (volgens gebruikers)
Ontdek de voor- en nadelen van enkele van de populairste softwarepakketten voor callcenters aan de hand van feedback van gebruikers.
4 min read
De invloed van maatschappelijke waarden op het gedrag van consumenten
Uit onderzoek van Gartner blijkt dat gelijkwaardigheid nu voor het eerst de belangrijkste waarde is voor de consument.
Hoe belangrijk is gegevensbescherming voor de klantervaring?
Klantervaring (CX) is inmiddels een van de belangrijkste bedrijfsstrategieën, en terecht. 75% van de klanten is…
5 min read
CX-trends voor 2021 in de tech- en software-industrie: op naar een nieuw tijdperk van klantbetrokkenheid?
De Europese techindustrie is nu vier keer zoveel waard als vijf jaar geleden, en enkele bedrijven…
5 min read
Retail in Europa: opnieuw groeien na de ‘great reset’
Volgens de European Journal of Social Psychology duurt het tussen de 18 en 260 dagen om…
8 min read
Overstappen van live chat naar messaging
Stap met slechts een paar klikken in Zendesk over van live chat naar messaging. Hier vertellen we je alles wat je moet weten om te beginnen.
1 min read
De R.O.I. van CX-transformatie
Dit rapport van Forrester geeft CX- en IT-leiders de tools die ze nodig hebben om de voordelen, kosten en return on investment (R.O.I.) te berekenen voor een complete CX-transformatie van hun bedrijf.
Artikel
4 min read
Medewerkerservaring: interne helpdesks en het nieuwe werken
Werkgevers moeten zich aanpassen aan nieuwe werkwijzen, zodat medewerkers over de nodige tools beschikken om goed te presteren en efficiënt samen te werken.Naar de interne helpdesk
Klantenservice gaat om gesprekken
Er is veel veranderd in 2020, ook in het gedrag van klanten. Niet alleen namen ze…
4 manieren om in te spelen op de grote, blijvende veranderingen in de detailhandel
Hoewel de detailhandel gewend is aan grote veranderingen, zijn de wensen en het koopgedrag van klanten nog nooit zo snel veranderd als in 2020.
6 min read
Waarom CX cruciaal is voor de nieuwe digitale wereld van financiële dienstverleners
De aanvaarding van mobiele apparaten de afgelopen 20 jaar heeft het beeld van de financiële dienstverlening…
6 min read
CX bevindt zich op een kantelpunt – lees hier hoe IT-leiders zich kunnen voorbereiden
Nu bedrijven steeds meer investeren in CX-technologie, kunnen IT-leiders dankzij hun unieke positie innovaties in CX bevorderen.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.