De nieuwste verhalen
Pagina 24
Artikel
6 min read
Stap voor stap een strategie invoeren waarin de klant centraal staat
De klant heeft niet altijd gelijk, maar moet wel centraal staan binnen je bedrijf. Leer strategieën kennen om de klant centraal te stellen in je processen en kom te weten wat 'customer centricity' inhoudt.
Artikel
5 min read
Waarom is klantenservice zo belangrijk? Kom te weten hoe klantenservice bepalend is voor de resultaten van je bedrijf
Wat is klantenservice en waarom is het zo belangrijk? Empathie, transparantie en personalisering: daar verleid je de 'consument 4.0' mee.
Artikel
5 min read
5 succesvolle strategieën om de klantenservice van je bedrijf te verbeteren
6 succesvolle strategieën om je klantenservice te verbeteren: identificeer kritieke punten in de klantenservice van je bedrijf en voer actieplannen uit om ze te verbeteren
Artikel
6 min read
De stille klant: ontdek zijn kenmerken en hoe je met hem omgaat
Ontdek de belangrijkste kenmerken van een stille klant en leer hem niet alleen te herkennen, maar er ook naar te luisteren.
Artikel
8 min read
Ontdek de kenmerken van een CRM: de voordelen voor jouw bedrijf
Ontdek de kenmerken, functies, voordelen en nadelen van een CRM om optimale beslissingen te nemen voor jouw bedrijf.
11 min read
Wat is CX en hoe is deze veranderd in 2024?
Klanten zeggen dat CX belangrijker is dan ooit. Ontdek hoe je aan de veranderende verwachtingen van de consument kunt voldoen en uitstekende klantervaringen kunt bieden.
Artikel
5 min read
Chatbot of slimme bot: hoe intelligent is artificiële intelligentie?
De chatbot of slimme bot, een cruciaal hulpmiddel voor de klantenservice-afdeling, kan jou een heleboel voordelen opleveren. Ontdek de voordelen en leer hoe de chatbot werkt.
Artikel
10 min read
Soorten klantenservice: bied je klanten een optimale service
Leer de verschillende soorten klantenservice kennen die je bedrijf kan toepassen om klanten een goede service te bieden en hun tevredenheid te garanderen.
Artikel
5 min read
Cohortanalyse: Wat is het en waarom kan het jou helpen om je klanten te begrijpen?
Cohortanalyse: Leer hoe je een cohortanalyse uitvoert om het gedrag van je klanten te begrijpen, hun ervaring te verbeteren en de competitiviteit van je bedrijf te vergroten.
Artikel
5 min read
UX voor E-commerce: hoe kun je je verkoopcijfers verbeteren?
Ontdek wat UX voor e-commerce inhoudt en wat de voordelen zijn. Verhoog je sales door de gebruikerservaring op de voorgrond te plaatsen.
Artikel
4 min read
Waarom is klantenservice essentieel voor de relatie tussen je bedrijf en zijn klanten?
Wat is klantenservice en hoe werkt het? De voordelen van een klantenservice die is ontworpen om de band tussen klant en bedrijf te versterken
1 min read
De omslag naar digitaal: hoe middelgrote en grote bedrijven succes op het gebied van klantervaring in 2024 kunnen versnellen
In 2020 moesten bedrijven hun manier van zakendoen ingrijpend transformeren, want door de impact van COVID-19…
1 min read
De omslag naar digitaal: hoe MKB's succes op het gebied van klantervaring in 2024 kunnen versnellen
In 2020 moesten bedrijven hun manier van zakendoen ingrijpend transformeren, want door de impact van COVID-19…
Artikel
6 min read
Typen klantenservice 6 stappen voor je team om voor te bereiden
Leer stap voor stap wat een klantenservicetraining voor je werknemers kan doen! Hoe kun je je inzetten en wat zijn de belangrijkste thema's op dit gebied?
Artikel
7 min read
Typen klantenservice: wees op de hoogte van de methoden, technieken en innovaties in de sector
Ontdek wat de belangrijkste soorten klantenservice zijn, leer meer over technieken, verschillende benaderingsstijlen en wat er nieuw is op dit gebied.
Selfservice voor klanten: een handleiding om klanten zelf problemen op te laten lossen
Wat is selfservice voor klanten en hoe creëer je een geweldige selfservice-ervaring? Deze handleiding geeft antwoord op al je vragen.
Artikel
5 min read
Wat is een klantenservicescript en hoe maak je er één in vijf eenvoudige stappen
Begrijp hoe een klantenservicescript is opgesteld en bekijk in een aantal eenvoudige stappen hoe je er één voor jouw bedrijf kunt maken.
Artikel
5 min read
Ken de vier servicemodellen voor klantbegeleiding!
Menselijke service of geautomatiseerde oplossingen? Leer over servicemodellen en wanneer je ze kunt gebruiken om klantbegeleiding te bevorderen.
Artikel
11 min read
Salesteammanagement: wat is het en wat zijn de voordelen ervan?
Neem ALLE twijfels weg over salesteammanagement: wat het is, hoe je het kunt plannen + aanwijzing voor de technologische oplossing om het werk (veel) gemakkelijker te maken.
Artikel
7 min read
Kunstmatige intelligentie (AI) voor klantenservice: wat is het, hoe gebruik je het en wat is de impact ervan binnen het bedrijf?
GIDS met alles over kunstmatige intelligentie bij klantenservice Wat is het, hoe gebruik je het en wat is de impact ervan binnen het bedrijf? Voordelen en toepassingen
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.