Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 23

Werknemerservaring in Europa 2021: hervorm de ervaring van je werknemers ook na de pandemie

2020 heeft bedrijven gedwongen volledig te blijven focussen op het beter bedienen van eindklanten en de…

Artikel
5 min read

Flexibele klantenservice

Flexibiliteit en snel kunnen handelen: allerlei bedrijven in verschillende sectoren over de hele wereld hebben de…

Artikel
5 min read

De klantervaring van de toekomst: zo veranderen VR, AR en 5G klantenservice

De afgelopen 15 jaar is de markt in een steeds hoger tempo verrast door nieuwe technologie,…

Artikel
6 min read

Maak je bedrijf klaar voor de toekomst

In moeilijke tijden is niets belangrijker dan contact met andere mensen. Juist daarom was de wereldwijde…

Hoe kunnen Europese e-commercebedrijven na de pandemie succesvol blijven?

In het begin van 2020 had COVID-19 direct verstrekkende gevolgen voor de detailhandel. Door de lockdowns…

Zakelijke tekstberichten voor klantenservice

Bij zakelijke tekstberichten gebruik je kanalen zoals sms en WhatsApp om gepersonaliseerde, handige en schaalbare klantenservice te bieden.

1 min read

Futurum-rapport: Hoe je je CX verbetert door in de juiste digitale oplossing te investeren

Futurum Research onthult waarom toonaangevende merken in nieuwe technologie investeren en hoe het Zendesk-platform zich onderscheidt van andere bedrijfsoplossingen.

Artikel
9 min read

Het ondersteunen van je klanten begint met het ondersteunen van je agents

Nu klanten meer contact zoeken als ooit tevoren, geeft bijna 70% van agents aan zich overweldigd te voelen. Lees waarom investeren in het welzijn van je werknemers ook goed is voor je klanten.

Artikel
6 min read

Verbeter je e-commerce met oplossingen van Zendesk

Consumenten wereldwijd hebben hun shopgewoontes het afgelopen jaar drastisch veranderd, waardoor e-commerce een ongekende boost kreeg.…

Zo maak je van het CX-budget je prioriteit

Volgens het Zendesk Klantervaring-trends Rapport zijn bedrijven van plan om op alle gebieden meer te investeren in klantervaring. Wat is de volgende stap voor deze bedrijven, en hoe moeten ze het aanpakken?

Waarom klantenservice zo belangrijk is voor fintech-startups

Persoonlijke financiën zijn zo belangrijk voor consumenten dat meer dan een derde van de Amerikanen dagelijks…

Artikel
11 min read

De belangrijkste klantenservicevaardigheden voor 2024

COVID-19 heeft klantenservice voorgoed veranderd. Wat begon als een wereldwijde gezondheidscrisis werd de katalysator achter de…

Lever betere ervaringen aan klanten en werknemers met Zendesk en Amazon AppFlow

Met AppFlow kunnen teams nu eenvoudig tweerichtingsverkeer opzetten voor hun dataflows met Zendesk, waardoor je klanten en medewerkers een betere ervaring krijgen.

4 min read

Veranderend consumentensentiment drijft klanten naar digitaal in een wereld na Covid-19

2020 was een dramatisch jaar voor economieën overal ter wereld. Het bbp van Europa zal naar…

6 min read

Europa 2024: Het digitale keerpunt

In ons Klantervaring-trends Rapport voor 2021 blijkt dat twee derde van de Europese besluitnemers zegt dat…

5 min read

Op weg naar een digitale wereld? De economische reset in Europa

Na meer dan een jaar met COVID-19, zien we eindelijk de eerste tekenen van hoop en…

11 min read

Onze gids voor het creëren van een klantgerichte organisatiecultuur

De organisatiecultuur is de identiteit van je bedrijf. Leer hoe je een cultuur creëert die je klanten in het middelpunt zet.

Artikel
6 min read

Stap voor stap een strategie invoeren waarin de klant centraal staat

De klant heeft niet altijd gelijk, maar moet wel centraal staan binnen je bedrijf. Leer strategieën kennen om de klant centraal te stellen in je processen en kom te weten wat 'customer centricity' inhoudt.

Artikel
5 min read

Waarom is klantenservice zo belangrijk? Kom te weten hoe klantenservice bepalend is voor de resultaten van je bedrijf

Wat is klantenservice en waarom is het zo belangrijk? Empathie, transparantie en personalisering: daar verleid je de 'consument 4.0' mee.

Artikel
5 min read

5 succesvolle strategieën om de klantenservice van je bedrijf te verbeteren

6 succesvolle strategieën om je klantenservice te verbeteren: identificeer kritieke punten in de klantenservice van je bedrijf en voer actieplannen uit om ze te verbeteren

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.