Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 22

Zo gebruik je Facebook Messenger voor je klantenservice

Messaging is uitgegroeid tot één van de meest populaire supportkanalen. Hier lees je hoe (en waarom) je Facebook Messenger kunt inzetten voor je klantenservice.

Zo lever je geweldige klantenservice op Facebook

Scroll naar beneden om onze whitepaper "Tips voor het leveren van een geweldige klantenservice op Facebook"…

Een overvloed aan integraties

Dit zijn de nieuwste integraties van Zendesk om je agents te helpen geweldige klantervaringen te leveren.…

Zo creëer je een CRM-strategie voor sales

Met een CRM-strategie zal je team de tool optimaal kunnen benutten om meer deals te sluiten, de efficiëntie te verhogen en de ervaring van prospects te verbeteren.

Zo onboard je met succes een klantenteam op afstand

Effectieve onboarding is essentieel voor een succesvol modern bedrijf, maar het is niet altijd gemakkelijk – zeker als je een klantenserviceteam op afstand probeert te onboarden.

Artikel
5 min read

Lessen uit de praktijk van flexibele klantenserviceorganisaties

Voor de meeste bedrijven is het creëren en behouden van concurrentievoordeel een topprioriteit. De afgelopen jaren…

Artikel
4 min read

De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn

De Covid-19-pandemie heeft impact gemaakt op de wereldeconomie Zowel bedrijven als klanten werden getroffen door lockdowns…

Artikel
8 min read

Salesproces van 5 stappen: hoe je een salesproces creëert om sneller deals te sluiten

Tijdens een road trip gebruik je een vervoersmiddel en een kaart. Op deze kaart markeer je…

Artikel
6 min read

Vergeet je pitch: 9 salesvragen om de deal te sluiten

Leer je potentiële klanten kennen voor je ze over je product vertelt. Dit zijn de salesvragen die je moet stellen om ze aan het praten te krijgen.

Artikel
10 min read

34 SPIN selling-vragen die je kunt gebruiken om meer deals te sluiten

De meeste verkopers hebben wel eens gehoord van de SPIN selling-methode, maar niet iedereen weet hoe ze die moeten toepassen. Hier vertellen we je wat je erover moet weten.

Artikel
8 min read

Waarom klantvriendelijkheid belangrijk is (en 8 tips voor optimale klantvriendelijkheid)

Ontdek waarom klantvriendelijkheid belangrijk is voor je bedrijf.

Artikel
5 min read

De toekomst van werk voor IT-teams is het ondersteunen van hybride personeelsbestanden

IT-teams krijgen niet altijd de waardering die ze verdienen voor het soepel laten draaien van het bedrijf. Daarnaast beschikken ze ook niet altijd over de tools die ze nodig hebben om effectief te werken en een naadloze ervaring te bieden.

Artikel
11 min read

De 4 tips van een vicepresident voor een succesvolle salesmeeting

Onderzoek heeft uitgewezen dat de meerderheid van de senior managers van mening is dat vergaderingen onproductief en inefficiënt zijn. Onze handleiding laat zien hoe je een salesmeetings kunt leiden waar zowel jij als je vertegenwoordigers baat bij hebben.

Beginnersgids voor het salesproces voor startups

Speciaal voor oprichters van start-ups en salesteams: een spoedcursus over het salesproces, met de belangrijkste definities, technieken en best practices.

4 min read

Servicedesks: welk type is het beste voor jouw bedrijf?

Leer de verschillende soorten servicedesks kennen en ontdek welke het beste bij jouw bedrijfsstrategie past.

Inkomende vs. uitgaande callcenters: Wat is het verschil?

Leer wat het verschil is tussen inkomende en uitgaande callcenters, en hoe ze je bedrijf kunnen helpen

Wat zijn klantenservice-doelstellingen? 4 experts uit de industrie geven hun mening

Wij hebben CX-experts gevraagd voorbeelden te geven van belangrijke klantenservice-doelstellingen.

Artikel
7 min read

5 eenvoudige manieren om direct je klantervaring te verbeteren

Experts delen de CX-strategieën die echt een verschil maken.

8 min read

Helpdesk-software: efficiënt ticketbeheer

Leer wat helpdesk-software is en hoe een ticketsysteem voor een efficiënte klantenservice zorgt. + 6 voordelen.

Small companies got faster at solving customer issues last year—here’s how

            When a customer has an issue, all they want to do is solve it—quickly.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.