Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 21

Artikel
11 min read

Wat is klantobsessie? Zo raak je geobserdeerd met je klanten

We hebben allemaal de verhalen gehoord van bedrijven die alles op alles zetten om hun klanten…

Artikel
12 min read

Zo zet je een callcenter op (zonder dat het teveel kost)

Wat is een callcenter? Het is een team van klantenservicemedewerkers dat inkomende oproepen over problemen van klanten beantwoordt. Zo kun je er zelf één beginnen.

Artikel
10 min read

De werknemerservaring van de toekomst is gepersonaliseerd

Onlangs schreef ik voor Relate een stuk over zintuiglijke klantervaringen, waarin ik me voorstelde hoe software…

Artikel
9 min read

Klantenservice-afkortingen ontcijferd

Klantenservice-afkortingen kunnen verwarrend zijn als je het vak nog aan het leren bent. Kom erachter wat de 30 meest gebruikte afkortingen uit de klantenservice betekenen.

Artikel
9 min read

Belangrijke vaardigheden en statistieken voor CX-teams in e-commerce: Een analyse

De jaren 2020 zullen bekend staan als het decennium waarin e-commerce eindelijk doordrong tot de massa, maar wat betekent dit voor CX-teams die moeite hebben om deze omslag bij te benen?

Artikel
7 min read

Google Business Messages: 3 best practices voor klantenserviceteams

Ontmoet je klanten waar ze al zijn en bouw een sterkere band met ze op via Google Business Messages.

Artikel
7 min read

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice

Met Apple Messages for Business kun je contact maken met klanten op de Apple-apparaten en platforms die ze elke dag gebruiken.

Facebook-chatbots gebruiken om je klantenservice te verbeteren

Facebook-chatbots zijn je geheime wapen op Messenger.

Artikel
8 min read

Zo gebruik je Facebook Messenger voor klantenservice

Niet alle lockdowntrends zijn permanent. Als je doos cupcakemix inmiddels naar de achterkant van je keukenkastje…

Artikel
6 min read

Een startup beginnen tijdens een pandemie: 5 lessen van 5 starters

Een bedrijf beginnen tijdens een pandemie? Niet eenvoudig, maar deze starters kregen het voor elkaar. Ontdek wat zij te zeggen hebben over CX, groei en empathie.

5 voorbeelden van slechte klantenservice (en hoe je het in plaats daarvan beter kunt doen)

Er is sprake van slechte klantenservice wanneer een bedrijf er niet in slaagt aan de verwachtingen van zijn klanten te voldoen. Ontvang tips voor je team waarmee je slechte klantervaringen kunt voorkomen.

Gids voor het integreren van Zendesk en Salesforce

Het is gemakkelijk om Zendesk en Salesforce te integreren, en met tal van flexibele opties kun je het geheel op de meest optimale manier instellen voor je bedrijf.

13 tips voor een perfecte salespresentatie

Bijna iedereen heeft wel eens een vreselijke salespresentatie meegemaakt. Een slechte inhoud, te veel tekst en…

1 min read

Rapport: De staat van CX-volwassenheid bij middelgrote en grote bedrijven in Europa

Zendesk heeft in samenwerking met ESG Research een kader opgezet rondom CX-volwassenheid om bedrijven te helpen datagedreven beslissingen te nemen. Zie hoe je team ervoor staat.

1 min read

Rapport: De staat van CX-volwassenheid bij MKB's in Europa

Zendesk heeft in samenwerking met ESG Research een kader opgezet rondom CX-volwassenheid om bedrijven te helpen datagedreven beslissingen te nemen. Zie hoe je team ervoor staat.

Artikel
4 min read

Een agile cultuur vormgeven

In 2020 had slechts 16% van executives er vertrouwen in dat de drive voor digitale transformatie…

Artikel
4 min read

Agile leiderschap voor CX-organisaties

Als we iets van het afgelopen jaar hebben geleerd, is het wel dat verandering razendsnel kan…

Artikel
8 min read

CX-volwassenheid: hoe zit dat bij jouw bedrijf?

Als CX-professional weet je waarschijnlijk maar al te goed dat het merendeel van de bedrijven concurreert…

Artikel
9 min read

Hoe leg je het belang van CX uit aan je team?

Klantervaring is koning. Daarbij bedoelen we dat klantervaring (CX in het kort) het gevoel van de…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.