Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 20

4 min read

Het verschil tussen een live chat en een virtuele assistent

Beide zijn digitale vormen van klantenondersteuning, maar toch is een live chat en een virtuele assistent…

4 min read

Klantloyaliteit verhogen - 4 essentiële principes

Nieuwe klanten binnenhalen is een belangrijk onderdeel van eender welke business. Maar dat betekent niet dat…

5 min read

5 trends voor de chatbots van de toekomst

Chatbots zijn de nieuwste aanwinst op vlak van klantenservice. Tegenwoordig worden ze wijd gebruikt, en de…

6 min read

Een proactief sales team met de juiste sales training

Échte groei in de prestaties en vaardigheden van je sales team komt niet door het organiseren…

5 min read

De kracht van reviews: hoe klantervaring beheer je bedrijf kan helpen

Mond-tot-mondreclame. Het klinkt wellicht als iets uit het pre-digitale tijdperk, maar het is nog nooit zo…

6 min read

Inwerken van werknemers in je CRM

Het is zover – je hebt besloten om een nieuw CRM-systeem in jouw bedrijf te implementeren.…

3 min read

Hoe blink je uit in klantenservice?

Klantenservice – een belangrijk begrip voor een succesvol bedrijf. Er wordt vaak heen en weer met…

6 min read

Hoe integreer je social media in de sales funnel van jouw bedrijf?

Wat is een sales funnel nu eigenlijk? Een sales funnel (die ook wel verkooptrechter of pijplijn…

5 min read

Een sales team op afstand managen

Tegenwoordig is de nadruk op remote werken steeds groter aan het worden. Maar hoe zit dit…

Hoe te reageren op positieve reviews

Beoordelingen of reviews van je klanten zijn zowel een vloek als een zegen. Natuurlijk wil je…

Artikel
5 min read

Zo laat je je klantenservice groeien terwijl je je bedrijf opschaalt

Volgens onderzoek van Dealroom en Sifted zijn er in Europa 70 eenhoorns. De hoeveelheid door risicokapitaalinvesteerders…

Artikel
13 min read

30 vragen over klantbegeleiding die je elke sollicitant moet stellen

Om het team van je dromen samen te stellen kun je de volgende vragen over klantbegeleiding gebruiken.

Artikel
14 min read

Hoe om te gaan met boze klanten: 17 tips, sjablonen en voorbeelden

Weet je niet wat je moet zeggen om een boze klant te kalmeren? Zo ga je om met een geïrriteerde klant en verminder je de spanningen tussen verschillende kanalen.

Artikel
5 min read

De spijker op z'n kop: motiverende citaten over klantenservice

Hoe je het ook wendt of keert, omgaan met klanten is vaak lastig. Het vergt veel…

Artikel
11 min read

Wat is klantobsessie? Zo raak je geobserdeerd met je klanten

We hebben allemaal de verhalen gehoord van bedrijven die alles op alles zetten om hun klanten…

Artikel
12 min read

Zo zet je een callcenter op (zonder dat het teveel kost)

Wat is een callcenter? Het is een team van klantenservicemedewerkers dat inkomende oproepen over problemen van klanten beantwoordt. Zo kun je er zelf één beginnen.

Artikel
10 min read

De werknemerservaring van de toekomst is gepersonaliseerd

Onlangs schreef ik voor Relate een stuk over zintuiglijke klantervaringen, waarin ik me voorstelde hoe software…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.