De nieuwste verhalen
Pagina 20
4 min read
Het verschil tussen een live chat en een virtuele assistent
Beide zijn digitale vormen van klantenondersteuning, maar toch is een live chat en een virtuele assistent…
4 min read
Klantloyaliteit verhogen - 4 essentiële principes
Nieuwe klanten binnenhalen is een belangrijk onderdeel van eender welke business. Maar dat betekent niet dat…
5 min read
5 trends voor de chatbots van de toekomst
Chatbots zijn de nieuwste aanwinst op vlak van klantenservice. Tegenwoordig worden ze wijd gebruikt, en de…
6 min read
Een proactief sales team met de juiste sales training
Échte groei in de prestaties en vaardigheden van je sales team komt niet door het organiseren…
5 min read
De kracht van reviews: hoe klantervaring beheer je bedrijf kan helpen
Mond-tot-mondreclame. Het klinkt wellicht als iets uit het pre-digitale tijdperk, maar het is nog nooit zo…
6 min read
Inwerken van werknemers in je CRM
Het is zover – je hebt besloten om een nieuw CRM-systeem in jouw bedrijf te implementeren.…
3 min read
Hoe blink je uit in klantenservice?
Klantenservice – een belangrijk begrip voor een succesvol bedrijf. Er wordt vaak heen en weer met…
6 min read
Hoe integreer je social media in de sales funnel van jouw bedrijf?
Wat is een sales funnel nu eigenlijk? Een sales funnel (die ook wel verkooptrechter of pijplijn…
5 min read
Een sales team op afstand managen
Tegenwoordig is de nadruk op remote werken steeds groter aan het worden. Maar hoe zit dit…
Hoe te reageren op positieve reviews
Beoordelingen of reviews van je klanten zijn zowel een vloek als een zegen. Natuurlijk wil je…
Artikel
5 min read
Zo laat je je klantenservice groeien terwijl je je bedrijf opschaalt
Volgens onderzoek van Dealroom en Sifted zijn er in Europa 70 eenhoorns. De hoeveelheid door risicokapitaalinvesteerders…
Artikel
13 min read
30 vragen over klantbegeleiding die je elke sollicitant moet stellen
Om het team van je dromen samen te stellen kun je de volgende vragen over klantbegeleiding gebruiken.
Artikel
14 min read
Hoe om te gaan met boze klanten: 17 tips, sjablonen en voorbeelden
Weet je niet wat je moet zeggen om een boze klant te kalmeren? Zo ga je om met een geïrriteerde klant en verminder je de spanningen tussen verschillende kanalen.
Artikel
5 min read
De spijker op z'n kop: motiverende citaten over klantenservice
Hoe je het ook wendt of keert, omgaan met klanten is vaak lastig. Het vergt veel…
Artikel
11 min read
Wat is klantobsessie? Zo raak je geobserdeerd met je klanten
We hebben allemaal de verhalen gehoord van bedrijven die alles op alles zetten om hun klanten…
Artikel
12 min read
Zo zet je een callcenter op (zonder dat het teveel kost)
Wat is een callcenter? Het is een team van klantenservicemedewerkers dat inkomende oproepen over problemen van klanten beantwoordt. Zo kun je er zelf één beginnen.
Artikel
10 min read
De werknemerservaring van de toekomst is gepersonaliseerd
Onlangs schreef ik voor Relate een stuk over zintuiglijke klantervaringen, waarin ik me voorstelde hoe software…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.