Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 2

Workforce engagement management (WEM): Een essentiële guide

Ontdek de basisprincipes van workforce engagement management, zoals hoe je je supportactiviteiten kunt optimaliseren en hoe je supportmedewerkers hiervan kunt laten profiteren.

Kwaliteitsborging voor klantenservice: de ultieme guide

Verbeter je klantervaring met kwaliteitsborging voor klantenservice. Ontdek alles over het QA-proces in onze guide.

Lead the way: Zendesk Partner-leads succesvol beheren

Gebruik deze beproefde strategieën die zijn ontworpen voor Zendesk Partners om leads succesvol te beheren en conversies te creëren.

Optimaliseer je serviceactiviteiten met Zendesk AI

Discover how you can use Zendesk AI to optimize your customer service operations.

Automatiseer je klantenservice-ervaringen met Zendesk AI

Onze driedelige serie one-pagers gaat dieper in op waarom investeren in AI cruciaal is voor moderne bedrijven en laat zien hoe het een revolutie kan teweegbrengen in de klantenservice, de tevredenheid kan verbeteren en ongeëvenaarde efficiëntie kan stimuleren.

Een beginnersguide voor generatieve AI voor bedrijven

Generatieve AI biedt ondersteuning bij het stroomlijnen van workflows, en bij het verbeteren van klantenservice en de prestaties van supportmedewerkers. Lees in onze guide hoe je deze AI-gedreven tools kunt gebruiken.

Wat is personeelsbeheer?

Als je werknemers hebt, heb je een strategie voor personeelsbeheer nodig. Onze gids gaat in op de basisprincipes van personeelsbeheer, of WFM, zodat je het in je bedrijf kunt implementeren.

Verhoog de kwaliteit van je klantenservice met Voice QA en QA for AI agents

Introducing the latest advancement in our AI-powered QA solutions: Voice QA and QA for AI agents, ensuring consistency across 100 percent of your support channels.

De kwantificeerbare impact van Zendesk AI

Ontdek in ons nieuwste rapport, uitgevoerd door Nucleus Research, hoe Zendesk AI organisaties kan helpen hun serviceactiviteiten te verbeteren.

Waarom AI-agents een enorme verandering voor CX betekenen

Autonome AI-agents worden de nieuwe frontlinie voor CX, want ze zijn direct inzetbaar en kunnen de overgrote meerderheid van de klantproblemen oplossen.

Het nieuwe tijdperk van AI-gedreven Workforce Engagement Management

Ontdek de nieuwste releases voor Zendesk QA en WFM en hoe ze je klantenservice kunnen verbeteren.

Zendesk maakt de ultieme klantervaring mogelijk met AI

Ontdek meer over de functies die zijn aangekondigd tijdens Relate 2024 en wat Zendesk belooft voor de klant- en werknemersbetrokkenheid in de toekomst.

Nieuw in Zendesk Workforce Management (WFM)

Bekijk de nieuwste integraties en verbeteringen binnen het Zendesk-platform.

Communiceren, samenwerken, verbinden: Wat ik geleerd heb in mijn tijd als Zendesk Partner

Ontdek hier hoe je het meeste uit je samenwerking met Zendesk haalt.

Menselijke klantenservice: AI inzetten om klantrelaties te verbeteren

Geweldige klantervaringen gaan over het maken van persoonlijke connecties. Ontdek waarom menselijke klantenservice belangrijk is en hoe je AI kunt gebruiken om deze te verbeteren.

Introductie van 's werelds meest complete CX-oplossing voor het AI-tijdperk

Zendesk is opgericht vanuit de overtuiging dat CX beter kan met een eenvoudige, gebruiksvriendelijke oplossing in…

2 min read

Spotlight op succes: We prijzen de winnaars van de Zendesk Partner Awards van 2023

Ontdek de verhalen achter het succes van onze diverse winnaars van de Zendesk Partner Awards van 2023.

De toekomst van serviceactiviteiten vormgeven met de oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid

Ontdek hoe organisaties met de oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid hun serviceactiviteiten kunnen verbeteren.

Service-efficiëntie optimaliseren: een gids met oplossingen van Zendesk voor personeelsbetrokkenheid

Learn about Zendesk's Workforce Management (WFM) and Quality Assurance (QA) key features and how they can help improve your customer service operations.

Zendesk + Ultimate: een nieuwe servicestandaard met AI-supportmedewerkers

Door de overname heeft Zendesk het meest complete AI-aanbod voor CX op de markt.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.