De nieuwste verhalen
Pagina 19
Artikel
4 min read
Hoe innovatieve digitale strategieën luxemerken helpen om high-end service online te leveren
We leven allemaal in een tijd van ingrijpende veranderingen, maar de Covid-19-pandemie heeft met name de…
Artikel
5 min read
Hoe de branche over klantervaring kan leren van ontwrichtende insurtechbedrijven
Een pandemie is bij uitstek iets waardoor verzekeringen in de schijnwerpers komen te staan. Uit het…
Artikel
5 min read
Boven de rest uitsteken: een modernere klantervaring in de financiële dienstverlening
De financiële dienstverlening is een ongekend dynamische en uitdagende omgeving, zoals blijkt uit deel 1. De opmars…
Artikel
5 min read
De uitdagingen van de moderne klantervaring in de financiële dienstverlening
Op 1 oktober heeft JP Morgan zijn nieuwe digitale retailbank in het Verenigd Koninkrijk geopend. Als een…
Artikel
3 min read
Waarom social messaging de toekomst van de klantervaring is
Wanneer Sally Albright, uit de bekende romcom When Harry Met Sally, wordt geconfronteerd met haar specifieke…
Artikel
7 min read
Verbind je CX- en marketingstrategie
Er komt meer bij een merk kijken dan de laatste reclamecampagne en slogan. Het gaat ook…
Artikel
5 min read
Hoe ziet digitaal vertrouwen er vandaag de dag uit?
Zorgen dat je klanten je vertrouwen is geen eenmalige klus. Hoor hoe Charles Schwab het afgelopen jaar klantendata heeft ingezet om ze diensten aan te bieden die ze willen hebben en nodig hebben.
Artikel
10 min read
6 bewezen salestechnieken om meer leads om te zetten in klanten
Sluit meer deals met deze beproefde technieken die ervaren salesagents dagelijks gebruiken.
Klanttevredenheid meten en vergroten - hoe en wat
Klanttevredenheid is een woord dat vaak wordt gebruikt, maar soms een abstract begrip lijkt. Toch is…
Wanneer is het tijd om je klantenservice uit te besteden?
De klantenservice van je bedrijf is een van de belangrijkste pilaren van succes. Meestal begin je…
Jouw CRM integreren met Amazon Web Services
Wat is AWS precies en hoe kun je je CRM-software integreren met hun diensten? Wat betekent…
Artikel
3 min read
Hoe bouw je een proactieve klantenservice met digitale tools
Een goede klantenservice is een van de basiselementen van een tevreden klantenbestand en van succesvolle bedrijven.…
De verschillen tussen verkoopmanagement, relatiemanagement en informatiemanagement
Ze zijn alle drie onmisbaar in een bedrijf, maar waarin verschillen ze juist? En zijn er…
Chatbots en live chats - wat is het verschil?
Chatten met je klanten – het is tegenwoordig de norm voor een groot deel van bedrijven…
Community forums, een deel van je customer journey
Wat zijn community forums, en hoe kunnen ze jouw klanten ondersteunen in de stappen van de…
Toon je menselijke kant bij klantcontact
Het is een van de belangrijkste factoren die je succes als bedrijf bepalen – het contact…
Support tickets voor je klantenservice - hoe en wat
De technologische vooruitgang biedt tegenwoordig een breed scala aan tools en oplossingen om je klantenservice beter…
Relatiemanagement: belangrijk onderdeel van je verkoopproces
Jouw product of dienst kan nog zo goed zijn, als je de relaties met je klanten…
Artikel
5 min read
Proactieve service: een probleem is geen probleem als je het kunt oplossen vóórdat het gebeurt.
Als je je klanten écht wilt leren kennen – hun diepste verlangens, hun pijnpunten, wat ze…
5 min read
API's in je CRM-systeem, wat betekent dit?
Het integreren van een nieuwe CRM software in je bedrijf kan best een spannende periode zijn.…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.