De nieuwste verhalen
Pagina 18
Artikel
4 min read
Klantenadministratie applicaties
Een onderneming wordt gebombardeerd met enorme hoeveelheden data en informatie over interne en externe processen. Hoe…
Artikel
6 min read
8 manieren om een klantenservice-mentaliteit te ontwikkelen
Hoe zorg je ervoor dat je klantenserviceteam zijn rol begrijpt en de leiding pakt om de klanttevredenheid te verbeteren? Het antwoord: help ze een klantenservice-mentaliteit aan te nemen.
Artikel
7 min read
Het beheren van de klantlevenscyclus begrijpen
Bedrijven moeten prioriteit geven aan het beheren van de klantlevenscyclus om klanten aan te trekken en te behouden. Hier lees je hoe je aan de slag kunt met je eigen programma voor het beheren van de klantlevenscyclus.
Artikel
8 min read
Wat klantgericht zijn echt betekent
Klantgericht zijn leidt tot zakelijk succes. Ontdek hier hoe dat werkt.
Artikel
4 min read
7 redenen waarom online marketing zo belangrijk is
Iedereen spreekt tegenwoordig van online marketing, maar waarom is deze soort marketing nu zo cruciaal geworden…
Artikel
4 min read
Hoe helpdesk software klantenservice gemakkelijk maakt
Klantenservice heeft een grote invloed op de klantervaring en draagt dus bij aan het succes van…
Artikel
4 min read
Gegevensoverdracht EU-VS volgens Schrems II
Dit zijn de stappen die Zendesk neemt om grensoverschrijdende overdracht van persoonsgegevens mogelijk te maken en tegelijkertijd te voldoen aan de privacyvereisten van de EU.
Forrester Consulting TEI-studie evalueert de ROI van Zendesk
Forrester Consulting heeft de potentiële return on investment van de implementatie van Zendesk-producten onderzocht. Hier zijn de resultaten.
Artikel
5 min read
3 manieren waarop healthtech-startups de patiëntervaring verbeteren
Er was nog nooit zoveel venture capital-financiering voor startups in gezondheidstechnologie. Lees hier hoe marktleiders de zorgervaring opnieuw vormgeven, van app- tot doktersbezoeken.
Artikel
5 min read
2022: Het jaar om groei te realiseren met klantenservice
Leidinggevenden hebben te maken met een voortdurend veranderende realiteit en moeten dus blijven nadenken over hoe…
Omnichannel ticketsysteem voor jouw supportteams
Een goed werkend ticketsysteem is een van de pijlers van een succesvolle klantenservice. Toch kan het…
Artikel
8 min read
Het leiden van een digitale transformatie
Nu zowel klanten als werknemers de digitale economie omarmen, streven steeds meer bedrijven naar digitale transformatie.
Artikel
1 min read
Belangrijke opkomende technologieën voor de digitale werkplek
A new report from Gartner outlines the technologies and strategic actions companies should take to prepare and succeed in the new future of work.
Artikel
7 min read
Onze nieuwe favoriete integraties
Met zorg uitgezocht: de nieuwe app-integraties van Zendesk zijn beschikbaar. Ontdek hoe deze nieuwe integraties de werklast van je sales- en supportteams kunnen verlichten.
Artikel
4 min read
Het verbeteren van de klantervaring in de IT-sector
De klantervaring staat centraal in elk succesvol bedrijf. Maar waarom is het extra belangrijk dat IT-bedrijven…
Artikel
1 min read
Service Level Agreement: bekijk de SLA-oplossingen
In klantenservice is SLA, oftewel Service Level Agreement, een veelgebruikte term. Maar wat houdt deze term…
Artikel
4 min read
7 redenen waarom online marketing zo belangrijk is
Iedereen spreekt tegenwoordig van online marketing, maar waarom is deze soort marketing nu zo cruciaal geworden…
Artikel
4 min read
6 stappen om jouw CRM-systeem beter te gebruiken
Een CRM-systeem is een handig hulpmiddel om informatie binnen je bedrijf te organiseren. Maar wat houdt…
Artikel
11 min read
Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden
Werk online aan je merkgeloofwaardigheid en je klantrelaties met social selling.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.