Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 18

Artikel
8 min read

Wat klantgericht zijn echt betekent

Klantgericht zijn leidt tot zakelijk succes. Ontdek hier hoe dat werkt.

Artikel
4 min read

7 redenen waarom online marketing zo belangrijk is

Iedereen spreekt tegenwoordig van online marketing, maar waarom is deze soort marketing nu zo cruciaal geworden…

Artikel
4 min read

Hoe helpdesk software klantenservice gemakkelijk maakt

Klantenservice heeft een grote invloed op de klantervaring en draagt dus bij aan het succes van…

Artikel
4 min read

Gegevensoverdracht EU-VS volgens Schrems II

Dit zijn de stappen die Zendesk neemt om grensoverschrijdende overdracht van persoonsgegevens mogelijk te maken en tegelijkertijd te voldoen aan de privacyvereisten van de EU.

Forrester Consulting TEI-studie evalueert de ROI van Zendesk

Forrester Consulting heeft de potentiële return on investment van de implementatie van Zendesk-producten onderzocht. Hier zijn de resultaten.

Artikel
5 min read

3 manieren waarop healthtech-startups de patiëntervaring verbeteren

Er was nog nooit zoveel venture capital-financiering voor startups in gezondheidstechnologie. Lees hier hoe marktleiders de zorgervaring opnieuw vormgeven, van app- tot doktersbezoeken.

Artikel
5 min read

2022: Het jaar om groei te realiseren met klantenservice

Leidinggevenden hebben te maken met een voortdurend veranderende realiteit en moeten dus blijven nadenken over hoe…

Omnichannel ticketsysteem voor jouw supportteams

Een goed werkend ticketsysteem is een van de pijlers van een succesvolle klantenservice. Toch kan het…

Artikel
8 min read

Het leiden van een digitale transformatie

Nu zowel klanten als werknemers de digitale economie omarmen, streven steeds meer bedrijven naar digitale transformatie.

Artikel
1 min read

Belangrijke opkomende technologieën voor de digitale werkplek

A new report from Gartner outlines the technologies and strategic actions companies should take to prepare and succeed in the new future of work.

Artikel
7 min read

Onze nieuwe favoriete integraties

Met zorg uitgezocht: de nieuwe app-integraties van Zendesk zijn beschikbaar. Ontdek hoe deze nieuwe integraties de werklast van je sales- en supportteams kunnen verlichten.

Artikel
4 min read

Het verbeteren van de klantervaring in de IT-sector

De klantervaring staat centraal in elk succesvol bedrijf. Maar waarom is het extra belangrijk dat IT-bedrijven…

Artikel
1 min read

Service Level Agreement: bekijk de SLA-oplossingen

In klantenservice is SLA, oftewel Service Level Agreement, een veelgebruikte term. Maar wat houdt deze term…

Artikel
4 min read

7 redenen waarom online marketing zo belangrijk is

Iedereen spreekt tegenwoordig van online marketing, maar waarom is deze soort marketing nu zo cruciaal geworden…

Artikel
4 min read

6 stappen om jouw CRM-systeem beter te gebruiken

Een CRM-systeem is een handig hulpmiddel om informatie binnen je bedrijf te organiseren. Maar wat houdt…

Artikel
11 min read

Wat is social selling? Definitie, index en voorbeelden

Werk online aan je merkgeloofwaardigheid en je klantrelaties met social selling.

Artikel
13 min read

Breng sales en klantenservice op één lijn: Hoe en waarom

Stimuleer je omzet en transformeer je merk door de datafragmentering tussen je sales- en supportteams te doorbreken. Het is gemakkelijk, en het is essentieel.

Artikel
7 min read

Zo stimuleer je de samenwerking tussen klantenservice en ontwikkelaars

Samenwerking tussen klantenserviceagents en ontwikkelaars is altijd lastig, en kan in het slechtste geval zelfs blokkades opleveren. Dit kan desastreuze gevolgen hebben voor de succescijfers van je klantenservice. Maar het kan ook anders.

Artikel
7 min read

Empathie als motor achter betere producten

Onze klanten zijn nog nooit zo goed te doorgronden geweest. We hebben toegang tot eindeloze gegevenssets…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.