De nieuwste verhalen
Pagina 16
Artikel
10 min read
Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden
Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.
Verbeter je klantervaring met AI en gespreksgerichte service
Het belang van klantenservice kan niet genoeg worden benadrukt. Volgens…
Artikel
7 min read
Creatieve manieren om met collega's op afstand verbonden te blijven (die niet een virtueel happy hour zijn)
Je van je menselijke kant laten zien op het werk kan echte voordelen hebben, onder meer door ons meer verbonden te laten voelen en het soort toevallige ontmoetingen op te wekken die in een traditionele kantooromgeving vanzelf ontstaan.
7 min read
Social media strategie: complete handleiding
Social media is niet meer weg te denken uit onze samenleving, en dus ook niet uit…
5 min read
Influencer marketing, iets voor jouw bedrijf?
Influencer marketing is een nieuwe manier voor het promoten van je producten en diensten. In de…
Artikel
3 min read
Je klantervaring toekomstbestendig maken met asynchrone messaging
In een recent onderzoek in opdracht van Zendesk had slechts 39% van de klantenservice-agents er vertrouwen…
Artikel
4 min read
Zorg dat je op de hoogte bent van deze 5 eCommerce-trends in 2023
Nu online winkelen een periode van enorme groei doormaakt en het wedijveren om consumenten toeneemt, is…
5 min read
Klachtenmanagement – hoe je van elke klacht een kans maakt
Niemand ontvangt graag klachten, omdat dit een negatieve associatie heeft. Toch zijn klachten heel nuttig, en…
5 min read
Bedrijfscultuur opbouwen in je bedrijf
Een bedrijfscultuur of organisatiecultuur is in theorie de basis en bestaansreden van je cultuur. Hierin zitten…
Artikel
4 min read
Een klantgericht servicemodel bouwen voor IT-services en technologiebedrijven
Een juiste toepassing van technologie kan bedrijven helpen goede klantervaringen te creëren. Volgens een onderzoek van…
Artikel
4 min read
Hoe kunnen banken het vertrouwen van de klant terugwinnen?
Hoewel 2020 zeker de geschiedenis in zal gaan als het jaar dat onze economie op zijn…
6 min read
Digitaal zakendoen: waarom en hoe?
We kunnen er niet meer naast kijken – de digitalisatie is overal, en ook onze manier…
5 min read
De 8 uitdagingen voor een groeiend bedrijf
Eens de start-up fase van je bedrijf erop zit, en je bedrijf een gevestigde waarde is…
6 min read
Tips en tools voor een succesvol innovatieproces in CRM
Innovatie is een belangrijk element van elk bedrijf, of je nu een start-up bent of een…
Artikel
1 min read
Steun voor Oekraïne
Zendesk staat voor vrede. We blijven zoeken naar manieren om hulp te bieden aan degenen die door de oorlog zijn getroffen.
5 min read
Welke projectmanagement tool past het best bij jouw team?
Het managen van projecten, teams en afdelingen kan een grote uitdaging zijn voor een onderneming. Gelukkig…
Zendesk geeft Vimeo een flexibele oplossing om zijn klantenservice gemakkelijk te schalen
Lees hoe Vimeo zijn agents de tools geeft die ze nodig hebben om zijn productiviteit en de klantervaring te verbeteren.
5 min read
Zo creëer je de perfecte klantreis
In het afgelopen decennium zijn klanten veranderd van passieve ontvangers van informatie in machtige beslissingnemers. Daarom…
Artikel
7 min read
Waarom creatieve botnamen helpen bij het opbouwen van je merk en betere klantrelaties
Soms ruikt een roos met een andere naam niet zo zoet. Dat geldt natuurlijk ook voor de chatbot van je bedrijf. Leer hoe je een creatieve en effectieve naam voor je bedrijfsbot kiest.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.