Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 16

5 min read

Stappenplan: Hoe volg je een klantreis?

Wat is een klantreis of customer journey? De weg die een potentiële klant doorloopt, van het…

Artikel
5 min read

Zes dingen die we over het gedijen in een hybride werkomgeving hebben geleerd

De manier waarop we werken is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd door de pandemie en de…

Artikel
8 min read

Procedures voor waardeketenanalyse: Definitie, voorbeelden en guide

Met een waardeketenanalyse (VCA) kun je de winstmarge van je bedrijf vergroten door een diepgaand inzicht te krijgen in de innerlijke werking hiervan.

6 min read

Wat is de klantreis in kaart brengen?

De klantreis (ook wel klanttraject of customer journey genaamd) is de weg die een klant binnen…

Artikel
10 min read

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden

Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.

Verbeter je klantervaring met AI en gespreksgerichte service

            Het belang van klantenservice kan niet genoeg worden benadrukt. Volgens…

Artikel
7 min read

Creatieve manieren om met collega's op afstand verbonden te blijven (die niet een virtueel happy hour zijn)

Je van je menselijke kant laten zien op het werk kan echte voordelen hebben, onder meer door ons meer verbonden te laten voelen en het soort toevallige ontmoetingen op te wekken die in een traditionele kantooromgeving vanzelf ontstaan.

7 min read

Social media strategie: complete handleiding

Social media is niet meer weg te denken uit onze samenleving, en dus ook niet uit…

5 min read

Influencer marketing, iets voor jouw bedrijf?

Influencer marketing is een nieuwe manier voor het promoten van je producten en diensten. In de…

Artikel
3 min read

Je klantervaring toekomstbestendig maken met asynchrone messaging

In een recent onderzoek in opdracht van Zendesk had slechts 39% van de klantenservice-agents er vertrouwen…

Artikel
4 min read

Zorg dat je op de hoogte bent van deze 5 eCommerce-trends in 2023

Nu online winkelen een periode van enorme groei doormaakt en het wedijveren om consumenten toeneemt, is…

5 min read

Klachtenmanagement – hoe je van elke klacht een kans maakt

Niemand ontvangt graag klachten, omdat dit een negatieve associatie heeft. Toch zijn klachten heel nuttig, en…

5 min read

Bedrijfscultuur opbouwen in je bedrijf

Een bedrijfscultuur of organisatiecultuur is in theorie de basis en bestaansreden van je cultuur. Hierin zitten…

Artikel
4 min read

Een klantgericht servicemodel bouwen voor IT-services en technologiebedrijven

Een juiste toepassing van technologie kan bedrijven helpen goede klantervaringen te creëren. Volgens een onderzoek van…

Artikel
4 min read

Hoe kunnen banken het vertrouwen van de klant terugwinnen?

Hoewel 2020 zeker de geschiedenis in zal gaan als het jaar dat onze economie op zijn…

6 min read

Digitaal zakendoen: waarom en hoe?

We kunnen er niet meer naast kijken – de digitalisatie is overal, en ook onze manier…

5 min read

De 8 uitdagingen voor een groeiend bedrijf

Eens de start-up fase van je bedrijf erop zit, en je bedrijf een gevestigde waarde is…

6 min read

Tips en tools voor een succesvol innovatieproces in CRM

Innovatie is een belangrijk element van elk bedrijf, of je nu een start-up bent of een…

Artikel
1 min read

Steun voor Oekraïne

Zendesk staat voor vrede. We blijven zoeken naar manieren om hulp te bieden aan degenen die door de oorlog zijn getroffen.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.