De nieuwste verhalen
Pagina 15
4 min read
Kan ik Zendesk gebruiken met WhatsApp?
Whatsapp als favoriet communicatiekanaal WhatsApp is de meest gebruikte messaging app wereldwijd, met meer dan 2…
Artikel
4 min read
Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken
Ontdek hoe het merk met live-commerce weer de controle krijgt en de algehele klantervaring verbetert.
Burn-outs bij externe agents voorkomen
Leer hoe je een burn-out bij externe agents kunt voorkomen en hoe je het welzijn en de verbondenheid van je team kunt ondersteunen.
Artikel
3 min read
Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden
Memorabele klantervaringen opbouwen is het modewoord in ieders hoofd. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? En waarom is het belangrijk?
Het is belangrijker dan ooit om op te schalen met CX. Zo doe je er je voordeel mee
Naarmate industrieën veranderen, staat bedrijfsgroei bovenaan de agenda. Opschalen met klantervaring kan de katalysator zijn die je bedrijf nodig heeft.
We hebben voorspellingen over de toekomst van klantervaring
Doe mee aan Relate voor onze vijf voorspellingen over hoe klantervaring eruit zal zien in 2030.
Wat is Zendesk en hoe werkt het?
Wat is Zendesk Zendesk is een platform dat jouw bedrijf ondersteunt op het vlak van klantenservice,…
4 min read
Hoe werkt een online ticketsysteem?
Wat is een ticketsysteem? Het sorteren, ordenen en behandelen van supportaanvragen van klanten kan een enorme…
Rapport: Ontgrendel de toekomst van intelligente werknemerservaringen
Het Employee Experience Trends-rapport van 2024 is nu beschikbaar.
Zendesk gebruiken voor HR
Hoe bouw je aan de toekomst van je bedrijf met de huidige praktische beperkingen? De situatie…
Artikel
15 min read
Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren
Klantenservice is een belangrijke onderscheidende factor in het huidige concurrerende bedrijfsleven. Stel normen voor je klantenservice en werk ze regelmatig bij om je publiek tevreden te stellen en merkloyaliteit te stimuleren.
Artikel
13 min read
De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams
Klantsegmentatie is niet alleen voor marketing- en productteams. Zo werkt segmentatie voor je supportteam.
Wat is digitale transformatie en wat heb je eraan?
Wat betekent digitale transformatie? Niet enkel bedrijven, maar de hele wereld, ondergaan op dit moment een…
Artikel
6 min read
Waarom CX-teams geautomatiseerde privacytools nodig hebben
Kom te weten hoe automatisering van privacyworkflows een sterkere gegevensbeveiliging en grotere efficiëntie voor je CX-team bevordert.
5 min read
Stappenplan: Hoe volg je een klantreis?
Wat is een klantreis of customer journey? De weg die een potentiële klant doorloopt, van het…
Artikel
5 min read
Zes dingen die we over het gedijen in een hybride werkomgeving hebben geleerd
De manier waarop we werken is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd door de pandemie en de…
Artikel
8 min read
Procedures voor waardeketenanalyse: Definitie, voorbeelden en guide
Met een waardeketenanalyse (VCA) kun je de winstmarge van je bedrijf vergroten door een diepgaand inzicht te krijgen in de innerlijke werking hiervan.
6 min read
Wat is de klantreis in kaart brengen?
De klantreis (ook wel klanttraject of customer journey genaamd) is de weg die een klant binnen…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.