Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 15

4 min read

Kan ik Zendesk gebruiken met WhatsApp?

Whatsapp als favoriet communicatiekanaal WhatsApp is de meest gebruikte messaging app wereldwijd, met meer dan 2…

Artikel
4 min read

Hoe live-commerce barrières voor klantervaringen kan doorbreken

Ontdek hoe het merk met live-commerce weer de controle krijgt en de algehele klantervaring verbetert.

Burn-outs bij externe agents voorkomen

Leer hoe je een burn-out bij externe agents kunt voorkomen en hoe je het welzijn en de verbondenheid van je team kunt ondersteunen.

Artikel
3 min read

Waarom je sales en klantenservice nu direct met elkaar moet verbinden

Memorabele klantervaringen opbouwen is het modewoord in ieders hoofd. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? En waarom is het belangrijk?

Het is belangrijker dan ooit om op te schalen met CX. Zo doe je er je voordeel mee

Naarmate industrieën veranderen, staat bedrijfsgroei bovenaan de agenda. Opschalen met klantervaring kan de katalysator zijn die je bedrijf nodig heeft.

We hebben voorspellingen over de toekomst van klantervaring

Doe mee aan Relate voor onze vijf voorspellingen over hoe klantervaring eruit zal zien in 2030.

Wat is Zendesk en hoe werkt het?

Wat is Zendesk Zendesk is een platform dat jouw bedrijf ondersteunt op het vlak van klantenservice,…

4 min read

Hoe werkt een online ticketsysteem?

Wat is een ticketsysteem? Het sorteren, ordenen en behandelen van supportaanvragen van klanten kan een enorme…

Rapport: Ontgrendel de toekomst van intelligente werknemerservaringen

Het Employee Experience Trends-rapport van 2024 is nu beschikbaar.

Zendesk gebruiken voor HR

Hoe bouw je aan de toekomst van je bedrijf met de huidige praktische beperkingen? De situatie…

Artikel
15 min read

Acht normen voor klantenservice om je bedrijf te verbeteren

Klantenservice is een belangrijke onderscheidende factor in het huidige concurrerende bedrijfsleven. Stel normen voor je klantenservice en werk ze regelmatig bij om je publiek tevreden te stellen en merkloyaliteit te stimuleren.

Artikel
13 min read

De ultieme gids voor klantsegmentatie voor supportteams

Klantsegmentatie is niet alleen voor marketing- en productteams. Zo werkt segmentatie voor je supportteam.

Wat is digitale transformatie en wat heb je eraan?

Wat betekent digitale transformatie? Niet enkel bedrijven, maar de hele wereld, ondergaan op dit moment een…

Artikel
6 min read

Waarom CX-teams geautomatiseerde privacytools nodig hebben

Kom te weten hoe automatisering van privacyworkflows een sterkere gegevensbeveiliging en grotere efficiëntie voor je CX-team bevordert.

5 min read

Stappenplan: Hoe volg je een klantreis?

Wat is een klantreis of customer journey? De weg die een potentiële klant doorloopt, van het…

Artikel
5 min read

Zes dingen die we over het gedijen in een hybride werkomgeving hebben geleerd

De manier waarop we werken is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd door de pandemie en de…

Artikel
8 min read

Procedures voor waardeketenanalyse: Definitie, voorbeelden en guide

Met een waardeketenanalyse (VCA) kun je de winstmarge van je bedrijf vergroten door een diepgaand inzicht te krijgen in de innerlijke werking hiervan.

6 min read

Wat is de klantreis in kaart brengen?

De klantreis (ook wel klanttraject of customer journey genaamd) is de weg die een klant binnen…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.