De nieuwste verhalen
Pagina 14
Artikel
4 min read
Pop-upwinkels brengen het beste van twee werelden naar omnichannel-retail
We associëren de zomer vaak met de sportevenementen waarvan we kunnen genieten. Of het nu gaat…
Growth hacking-strategieën voor startups zijn niet universeel
De beste growth hack voor startups bouwt voort op een solide basis. Bekijk deze toptips om eerst de onaantrekkelijke dingen goed te doen.
Artikel
5 min read
Hoe AI de ervaring van hotelgasten kan verbeteren
De zomer nadert. Het is tijd om je koffers te pakken en op pad te gaan.…
Artikel
3 min read
Weer of geen weer, het is tijd voor nieuwe integraties
Weer of geen weer, de nieuwe app-integraties van Zendesk zijn beschikbaar. Lees hoe deze nieuwe integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.
Artikel
6 min read
Gebruik online reviews in je voordeel: Draaiboek voor een bedrijf
Wanneer heb je voor het laatst een nieuw restaurant bezocht of online een product gekocht zonder…
Artikel
7 min read
De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie
De enige manier om uitzonderlijke conversationele CX op schaal te leveren, is via automatisering. Met zoveel op het spel, is het tijd dat we terugkeren naar de basis en de juiste fundering leggen voor geautomatiseerde merkinteractie.
Conversational data orchestration voor slimme en naadloze CX
Bekijk een korte inleiding in conversational data orchestration, mogelijk gemaakt door Zendesk.
Artikel
4 min read
Steun deze Wereldvluchtelingendag de vluchtelingen
Wereldvluchtelingendag wordt elk jaar op 20 juni gehouden en is gewijd aan de bewustwording van de…
3 manieren om vertrouwen en klantrelaties op te bouwen door personalisatie
Ontdek hoe je klanten met behulp van uitgebreide informatie persoonlijk benadert en vertrouwen opbouwt via al je kanalen.
4 min read
Wat is het verschil tussen WhatsApp en WhatsApp Business?
WhatsApp voor bedrijven WhatsApp is sinds de lancering in 2009 wereldwijd uitgegroeid tot de populairste messenger…
4 min read
Hoe evalueer je chatbot-prestaties?
Wat doet een chatbot? Het doel van een chatbot is tweezijdig: je klanten de klok rond…
4 min read
Welke invloed hebben chatbots op klantcommunicatie?
Chatbots zijn de toekomst van communicatie Je kan er niet meer naast kijken – steeds meer…
Artikel
3 min read
5 manieren om betere werknemerservaringen te bieden in de gezondheidszorg
Goed ondersteunde werknemers leveren sneller betere zorg. Ontdek hoe je een werkomgeving realiseert waarin je team optimaal kan presteren.
Artikel
4 min read
Hoe retailbanken kansen kunnen creëren wanneer ze een nieuwe weg inslaan
Doordat we de afgelopen jaren heel anders hebben moeten leven, heeft onze collectieve transitie naar een…
Artikel
4 min read
Hoe je klantenservice op de eerste plaats zet in onzekere tijden
We wilden dat 2022 het jaar zou worden van het herstel van de pandemie. In plaats…
4 min read
Welke technologieën gebruiken chatbots?
Hoe werken chatbots? Om een onderscheid te maken in hoe chatbots werken, moeten we drie verschillende…
Zendesk gebruiken voor IT
Ontdek hoe IT-leiders Zendesk-tools gebruiken om consistent, veilig en op schaal IT-service te verlenen.
4 min read
Ticketingsystemen voor ondernemingen
Soorten Ticketingsystemen Ticketingsystemen zijn ondertussen uitgegroeid tot een van de meest gediversifieerde tools op de markt…
3 min read
Hoe installeer ik Zendesk op Wordpress?
Wat kan je met de ‘Zendesk Support for WordPress’-plugin doen? Door de Zendesk Support-plugin op je…
Zo laat je je bedrijf groeien met de Zendesk Suite
In dit e-book vind je beproefde werkwijzen en handige tips voor kleine, krachtige teams en complexe organisaties.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.