De nieuwste verhalen
Pagina 14
Artikel
5 min read
Zijn merken voorbereid wanneer we gaan winkelen in de metaverse?
Je favoriete voetbalteam zien spelen (en hopelijk winnen!) is een van de grote vreugden van het…
Artikel
6 min read
Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden
Rex Fan, Lead Behavioural Insights Advisor bij Bupa UK, vertelt ons over de giftige digitale gewoonten op de werkplek waar we op moeten letten en die we moeten proberen te vermijden om een gezond evenwicht tussen werk en privéleven en geestelijk welzijn te bevorderen.
6 min read
De Pride-maand eindigt, de actie gaat door!
Zendesk vierde Pride 2022 onder het thema Love Sparks Action. Hier leest u hoe we LGBTQIA+-rechten blijven steunen en blijven opkomen voor diversiteit, gelijkheid en inclusie voor iedereen.
Artikel
4 min read
Pop-upwinkels brengen het beste van twee werelden naar omnichannel-retail
We associëren de zomer vaak met de sportevenementen waarvan we kunnen genieten. Of het nu gaat…
Growth hacking-strategieën voor startups zijn niet universeel
De beste growth hack voor startups bouwt voort op een solide basis. Bekijk deze toptips om eerst de onaantrekkelijke dingen goed te doen.
Artikel
5 min read
Hoe AI de ervaring van hotelgasten kan verbeteren
De zomer nadert. Het is tijd om je koffers te pakken en op pad te gaan.…
Artikel
3 min read
Weer of geen weer, het is tijd voor nieuwe integraties
Weer of geen weer, de nieuwe app-integraties van Zendesk zijn beschikbaar. Lees hoe deze nieuwe integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.
Artikel
6 min read
Gebruik online reviews in je voordeel: Draaiboek voor een bedrijf
Wanneer heb je voor het laatst een nieuw restaurant bezocht of online een product gekocht zonder…
Artikel
7 min read
De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie
De enige manier om uitzonderlijke conversationele CX op schaal te leveren, is via automatisering. Met zoveel op het spel, is het tijd dat we terugkeren naar de basis en de juiste fundering leggen voor geautomatiseerde merkinteractie.
Conversational data orchestration voor slimme en naadloze CX
Bekijk een korte inleiding in conversational data orchestration, mogelijk gemaakt door Zendesk.
Artikel
4 min read
Steun deze Wereldvluchtelingendag de vluchtelingen
Wereldvluchtelingendag wordt elk jaar op 20 juni gehouden en is gewijd aan de bewustwording van de…
3 manieren om vertrouwen en klantrelaties op te bouwen door personalisatie
Ontdek hoe je klanten met behulp van uitgebreide informatie persoonlijk benadert en vertrouwen opbouwt via al je kanalen.
4 min read
Wat is het verschil tussen WhatsApp en WhatsApp Business?
WhatsApp voor bedrijven WhatsApp is sinds de lancering in 2009 wereldwijd uitgegroeid tot de populairste messenger…
4 min read
Hoe evalueer je chatbot-prestaties?
Wat doet een chatbot? Het doel van een chatbot is tweezijdig: je klanten de klok rond…
4 min read
Welke invloed hebben chatbots op klantcommunicatie?
Chatbots zijn de toekomst van communicatie Je kan er niet meer naast kijken – steeds meer…
Artikel
3 min read
5 manieren om betere werknemerservaringen te bieden in de gezondheidszorg
Goed ondersteunde werknemers leveren sneller betere zorg. Ontdek hoe je een werkomgeving realiseert waarin je team optimaal kan presteren.
Artikel
4 min read
Hoe retailbanken kansen kunnen creëren wanneer ze een nieuwe weg inslaan
Doordat we de afgelopen jaren heel anders hebben moeten leven, heeft onze collectieve transitie naar een…
Artikel
4 min read
Hoe je klantenservice op de eerste plaats zet in onzekere tijden
We wilden dat 2022 het jaar zou worden van het herstel van de pandemie. In plaats…
4 min read
Welke technologieën gebruiken chatbots?
Hoe werken chatbots? Om een onderscheid te maken in hoe chatbots werken, moeten we drie verschillende…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.