Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 14

Artikel
5 min read

Zijn merken voorbereid wanneer we gaan winkelen in de metaverse?

Je favoriete voetbalteam zien spelen (en hopelijk winnen!) is een van de grote vreugden van het…

Artikel
6 min read

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden

Rex Fan, Lead Behavioural Insights Advisor bij Bupa UK, vertelt ons over de giftige digitale gewoonten op de werkplek waar we op moeten letten en die we moeten proberen te vermijden om een gezond evenwicht tussen werk en privéleven en geestelijk welzijn te bevorderen.

6 min read

De Pride-maand eindigt, de actie gaat door!

Zendesk vierde Pride 2022 onder het thema Love Sparks Action. Hier leest u hoe we LGBTQIA+-rechten blijven steunen en blijven opkomen voor diversiteit, gelijkheid en inclusie voor iedereen.

Artikel
4 min read

Pop-upwinkels brengen het beste van twee werelden naar omnichannel-retail

We associëren de zomer vaak met de sportevenementen waarvan we kunnen genieten. Of het nu gaat…

Growth hacking-strategieën voor startups zijn niet universeel

De beste growth hack voor startups bouwt voort op een solide basis. Bekijk deze toptips om eerst de onaantrekkelijke dingen goed te doen.

Artikel
5 min read

Hoe AI de ervaring van hotelgasten kan verbeteren

De zomer nadert. Het is tijd om je koffers te pakken en op pad te gaan.…

Artikel
3 min read

Weer of geen weer, het is tijd voor nieuwe integraties

Weer of geen weer, de nieuwe app-integraties van Zendesk zijn beschikbaar. Lees hoe deze nieuwe integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Artikel
6 min read

Gebruik online reviews in je voordeel: Draaiboek voor een bedrijf

Wanneer heb je voor het laatst een nieuw restaurant bezocht of online een product gekocht zonder…

Artikel
7 min read

De 3 sleutels tot succesvolle geautomatiseerde merkinteractie

De enige manier om uitzonderlijke conversationele CX op schaal te leveren, is via automatisering. Met zoveel op het spel, is het tijd dat we terugkeren naar de basis en de juiste fundering leggen voor geautomatiseerde merkinteractie.

Conversational data orchestration voor slimme en naadloze CX

Bekijk een korte inleiding in conversational data orchestration, mogelijk gemaakt door Zendesk.

Artikel
4 min read

Steun deze Wereldvluchtelingendag de vluchtelingen

Wereldvluchtelingendag wordt elk jaar op 20 juni gehouden en is gewijd aan de bewustwording van de…

3 manieren om vertrouwen en klantrelaties op te bouwen door personalisatie

Ontdek hoe je klanten met behulp van uitgebreide informatie persoonlijk benadert en vertrouwen opbouwt via al je kanalen.

4 min read

Wat is het verschil tussen WhatsApp en WhatsApp Business?

WhatsApp voor bedrijven WhatsApp is sinds de lancering in 2009 wereldwijd uitgegroeid tot de populairste messenger…

4 min read

Hoe evalueer je chatbot-prestaties?

Wat doet een chatbot? Het doel van een chatbot is tweezijdig: je klanten de klok rond…

4 min read

Welke invloed hebben chatbots op klantcommunicatie?

Chatbots zijn de toekomst van communicatie Je kan er niet meer naast kijken – steeds meer…

Artikel
3 min read

5 manieren om betere werknemerservaringen te bieden in de gezondheidszorg

Goed ondersteunde werknemers leveren sneller betere zorg. Ontdek hoe je een werkomgeving realiseert waarin je team optimaal kan presteren.

Artikel
4 min read

Hoe retailbanken kansen kunnen creëren wanneer ze een nieuwe weg inslaan

Doordat we de afgelopen jaren heel anders hebben moeten leven, heeft onze collectieve transitie naar een…

Artikel
4 min read

Hoe je klantenservice op de eerste plaats zet in onzekere tijden

We wilden dat 2022 het jaar zou worden van het herstel van de pandemie. In plaats…

4 min read

Welke technologieën gebruiken chatbots?

Hoe werken chatbots? Om een onderscheid te maken in hoe chatbots werken, moeten we drie verschillende…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.