Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 13

Artikel
6 min read

Hoe e-commercemerken conversationele AI gebruiken zodat klanten minder moeite hoeven te doen

Geen enkele klant wil dat een eenvoudige uitwisseling van informatie lastig verloopt. Ontdek waarom e-commercemerken conversationele AI als de oplossing zien.

Top 3 van zaken die retailers missen in digitale CX

Hoe kunnen retailers persoonlijke klantervaringen online bieden? En wat moet je weten om aan de verwachtingen van je klanten te voldoen? Bekijk onze toptips.

A+-integraties

Hier zijn de nieuwe Zendesk app-integraties. Lees hoe deze nieuwe integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Vijf strategieën die ervoor zorgen dat retourzendingen na Kerstmis geen nachtmerrie worden

Hoe kunnen detailhandelaars, nu het winkelhoogseizoen snel nadert, zich voorbereiden op een lawine aan retourzendingen en ervoor zorgen dat deze hausse geen gevolgen heeft voor hun omzet en klantenservice?

Artikel

Hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de ervaringen van hun patiënten en werknemers transformeren

Ontdek hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de uitdagingen in hun branche aanpakken en tegelijkertijd betere ervaringen creëren voor hun werknemers.

Een goede klantenservice is niet goed genoeg: 3 strategieën om competitief te blijven

De resultaten van het CX Accelerator-rapport van 2022 zijn binnen: de vooruitgang stokt, zelfs toonaangevende klantenservice-organisaties hebben moeite om aan SLA's en de basisverwachtingen van klanten te voldoen.

De ultieme guide voor CX in de detailhandel

Ontdek zes best practices voor het creëren van uitmuntende klantervaringen in de detailhandel.

Waarom financiële dienstverleners nu in CX moeten investeren

In deze guide onderzoeken we hoe financiële dienstverleners hun CX kunnen transformeren en tegelijkertijd kosten kunnen besparen.

State of Sales 2024

Zendesk onderzoekt in dit rapport waarom veel bedrijven moeite hebben om een verbonden salesafdeling op te zetten en waarom dit van cruciaal belang is in het licht van de grillige markt en de opkomst van conversational CRM.

Hoe zorg je dat je chatbot je merk goed vertegenwoordigt

Wat doe je als je chatbot zich niet gedraagt op een manier die je klanten prettig…

De ultieme handleiding voor CX in fintech

Hoe kunnen fintechs de best mogelijke klantervaringen bieden? We delen deskundig advies en voorbeelden om je CX een boost te geven.

CRM in de dienstverlening is leren hoe je ervoor zorgt dat conversaties ertoe doen

CRM in de dienstverlening verandert onze manier van denken, hoe we met klanten communiceren en hoe we ons succes meten.

De groei van verzekeringsmaatschappijen in veranderende tijden

Er zijn momenteel drie belangrijke trends die de manier waarop we naar verzekeringen kijken vormgeven. Ten…

Artikel
7 min read

Hoe winkeliers dit seizoen vrolijk kunnen zijn.

Ontdek hoe detailhandelaars deze zomer een gedenkwaardige en toch betaalbare winkelervaring kunnen bezorgen in een klimaat waar de inflatie fors stijgt en het consumentenvertrouwen op zijn laagst is.

Artikel
5 min read

Drie nazorgstrategieën om de ervaring van klanten van detailhandelaars te verbeteren

Heb je wel eens ’s avonds laat een onlineaankoop gedaan waarna je je realiseerde dat je…

Waarom fintechbedrijven nu uitstekende digitale klantenservice moeten verzorgen

Wat is digitale klantenservice? En wat hebben fintechbedrijven eraan? Wij hebben nuttige tips en voorbeelden waarmee je je CX-strategie verbetert.

Artikel
5 min read

Zo bouw je je partnernetwerk op om groei te creëren

Toen ik vorige maand de SaaStr Europe in Barcelona bijwoonde, voerde ik een reeks persoonlijke gesprekken…

Artikel
3 min read

Empathie opbouwen bij je klanten

Empathie tonen voor nieuwe en bestaande klanten is essentieel geworden voor klantenservice, omdat de behoefte aan doordachte en efficiënte reacties is toegenomen.

Wat is werknemerservaring? Leidraad voor de toekomst van werk

Blijf op de hoogte van best practices voor werknemerservaringen voor de toekomst van werk.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.