Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 13

Artikel

Hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de ervaringen van hun patiënten en werknemers transformeren

Ontdek hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de uitdagingen in hun branche aanpakken en tegelijkertijd betere ervaringen creëren voor hun werknemers.

Een goede klantenservice is niet goed genoeg: 3 strategieën om competitief te blijven

De resultaten van het CX Accelerator-rapport van 2022 zijn binnen: de vooruitgang stokt, zelfs toonaangevende klantenservice-organisaties hebben moeite om aan SLA's en de basisverwachtingen van klanten te voldoen.

De ultieme guide voor CX in de detailhandel

Ontdek zes best practices voor het creëren van uitmuntende klantervaringen in de detailhandel.

Waarom financiële dienstverleners nu in CX moeten investeren

In deze guide onderzoeken we hoe financiële dienstverleners hun CX kunnen transformeren en tegelijkertijd kosten kunnen besparen.

State of Sales 2024

Zendesk onderzoekt in dit rapport waarom veel bedrijven moeite hebben om een verbonden salesafdeling op te zetten en waarom dit van cruciaal belang is in het licht van de grillige markt en de opkomst van conversational CRM.

Hoe zorg je dat je chatbot je merk goed vertegenwoordigt

Wat doe je als je chatbot zich niet gedraagt op een manier die je klanten prettig…

De ultieme handleiding voor CX in fintech

Hoe kunnen fintechs de best mogelijke klantervaringen bieden? We delen deskundig advies en voorbeelden om je CX een boost te geven.

CRM in de dienstverlening is leren hoe je ervoor zorgt dat conversaties ertoe doen

CRM in de dienstverlening verandert onze manier van denken, hoe we met klanten communiceren en hoe we ons succes meten.

De groei van verzekeringsmaatschappijen in veranderende tijden

Er zijn momenteel drie belangrijke trends die de manier waarop we naar verzekeringen kijken vormgeven. Ten…

Artikel
7 min read

Hoe winkeliers dit seizoen vrolijk kunnen zijn.

Ontdek hoe detailhandelaars deze zomer een gedenkwaardige en toch betaalbare winkelervaring kunnen bezorgen in een klimaat waar de inflatie fors stijgt en het consumentenvertrouwen op zijn laagst is.

Artikel
5 min read

Drie nazorgstrategieën om de ervaring van klanten van detailhandelaars te verbeteren

Heb je wel eens ’s avonds laat een onlineaankoop gedaan waarna je je realiseerde dat je…

Waarom fintechbedrijven nu uitstekende digitale klantenservice moeten verzorgen

Wat is digitale klantenservice? En wat hebben fintechbedrijven eraan? Wij hebben nuttige tips en voorbeelden waarmee je je CX-strategie verbetert.

Artikel
5 min read

Zo bouw je je partnernetwerk op om groei te creëren

Toen ik vorige maand de SaaStr Europe in Barcelona bijwoonde, voerde ik een reeks persoonlijke gesprekken…

Artikel
3 min read

Empathie opbouwen bij je klanten

Empathie tonen voor nieuwe en bestaande klanten is essentieel geworden voor klantenservice, omdat de behoefte aan doordachte en efficiënte reacties is toegenomen.

Wat is werknemerservaring? Leidraad voor de toekomst van werk

Blijf op de hoogte van best practices voor werknemerservaringen voor de toekomst van werk.

Artikel
5 min read

Zijn merken voorbereid wanneer we gaan winkelen in de metaverse?

Je favoriete voetbalteam zien spelen (en hopelijk winnen!) is een van de grote vreugden van het…

Artikel
6 min read

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden

Rex Fan, Lead Behavioural Insights Advisor bij Bupa UK, vertelt ons over de giftige digitale gewoonten op de werkplek waar we op moeten letten en die we moeten proberen te vermijden om een gezond evenwicht tussen werk en privéleven en geestelijk welzijn te bevorderen.

6 min read

De Pride-maand eindigt, de actie gaat door!

Zendesk vierde Pride 2022 onder het thema Love Sparks Action. Hier leest u hoe we LGBTQIA+-rechten blijven steunen en blijven opkomen voor diversiteit, gelijkheid en inclusie voor iedereen.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.