Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 12

Artikel
5 min read

5 manieren waarop je met omnichannel-routering activiteiten efficiënt kunt beheren

Lees meer over routerings- en live-rapportageoplossingen die beschikbaar zijn in de Workspace voor agents en vijf manieren waarop deze oplossingen je kunnen helpen je activiteiten effectiever te beheren.

Hoe software- en clouddienstbedrijven CX kunnen opschalen met selfservice en slimme triage

Zie hoe toonaangevende bedrijven in de software- en clouddienstenbranche selfservice en slimme routering gebruiken om hun CX op te schalen zonder in te leveren op winstgevendheid.

Zendesk voor software- en clouddiensten

Transform your CX and accelerate customer retention using our free guide.

Het tijdperk van gespreksgerichte CRM is aangebroken

Klantrelaties draaien om gesprekken. Maak kennis met de nieuwe kanalen, technologieën en methoden om je klantrelaties te optimaliseren.

Conversationeel CRM is het ontbrekende stukje in je verkoopstrategie

Ontdek waarom gesprekken een cruciale rol spelen om klanten voor het leven te krijgen.

Artikel

Zendesk voor productiebedrijven: Klantenservice die de levenslange waarde van klanten verhoogt

Ontdek hoe je al je klantendata met elkaar verbindt voor een betere CX en een hogere omzet.

Artikel
6 min read

Hoe mkb's in de gezondheidszorg met CX een gezonde omzet kunnen behalen

Door het bieden van een uitmuntende klantervaring kunnen kleinere bedrijven in de gezondheidszorg sterk groeien.

Artikel
8 min read

“Krappe financiering” betekent geen onheil voor start-ups die durfinvesteerders zoeken

Het hoofd koel houden zal zegevieren in het nieuwe financieringslandschap voor start-ups. Bekijk deze tips voor voortdurende groei en succes.

Artikel
6 min read

Live of virtueel: De toekomst van B2B-events?

Ondanks dat sommigen tijdens de lockdown de persoonlijke touch van live events hebben gemist, genoten velen…

Artikel
5 min read

De drie populairste trends in e-commerce op dit moment

De huidige e-commercemarkt is in volle gang en ontwikkelt zich in een duizelingwekkend tempo, aangedreven door…

Artikel
6 min read

Hoe Europese retailers de economische storm kunnen trotseren

Nu de winter voor de deur staat, bergen de meeste consumenten in Europa hun zomerkleding op…

Artikel

De toekomst van mode: gemak en duurzaamheid gecombineerd

Om gelijke tred te houden met de verwachtingen van de klant, stapt de mode-industrie langzaam maar zeker over op duurzame praktijken. Lees hoe het verweven van CX-gerichtheid misschien wel de sleutel is tot het winnen van klantvertrouwen.

Artikel
5 min read

Waarom ESG een belangrijk ingrediënt is bij het creëren van een bedrijf van de volgende generatie

Een robuuste ESG-strategie is niet meer alleen “leuk om te hebben”, maar een belangrijke onderscheidende factor voor merken en een noodzaak voor bedrijfsgroei.

Waarom het opbouwen van een verbonden verkooporganisatie die door onzekerheid kan navigeren essentieel is

Ontdek de meest urgente en actuele problemen voor verkooporganisaties, wat de opkomst van conversationeel CRM betekent voor hun technische stack en hoe bedrijven van plan zijn om door het komende jaar te navigeren.

3 manieren waarop zorginstellingen de patiëntervaring verbeteren

Een goede klantenservice in de gezondheidszorg is nu belangrijker dan ooit. Ontdek wat je kunt doen om voorbereid te zijn.

Artikel
10 min read

Zo verbetert technologische opschaling de klantervaring met behulp van gegevens

Als je go-to-market (GTM)-teams gemakkelijk toegang hebben tot klantgegevens, kunt je een betere ervaring creëren voor je werknemers en klanten. Hier lees je hoe je GTM-teams toegang kunt geven tot belangrijke gegevens op verschillende klantplatforms en AVG-compliance kunt garanderen.

Artikel
6 min read

Hoe e-commercemerken conversationele AI gebruiken zodat klanten minder moeite hoeven te doen

Geen enkele klant wil dat een eenvoudige uitwisseling van informatie lastig verloopt. Ontdek waarom e-commercemerken conversationele AI als de oplossing zien.

Top 3 van zaken die retailers missen in digitale CX

Hoe kunnen retailers persoonlijke klantervaringen online bieden? En wat moet je weten om aan de verwachtingen van je klanten te voldoen? Bekijk onze toptips.

A+-integraties

Hier zijn de nieuwe Zendesk app-integraties. Lees hoe deze nieuwe integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Vijf strategieën die ervoor zorgen dat retourzendingen na Kerstmis geen nachtmerrie worden

Hoe kunnen detailhandelaars, nu het winkelhoogseizoen snel nadert, zich voorbereiden op een lawine aan retourzendingen en ervoor zorgen dat deze hausse geen gevolgen heeft voor hun omzet en klantenservice?

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.