Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 11

Blijf flexibel en innovatief en beperk je uitgaven

Met het oog op een mogelijke recessie moeten bedrijfsleiders moeilijke keuzes maken. Toch is het mogelijk om te besparen, zonder in te boeten aan kwaliteit of schaalgrootte.

Waarom CX-koplopers de lat voor uitmuntende klantenservice steeds hoger moeten leggen

Je hebt een krachtige supportorganisatie opgebouwd, een prestatie die alle lof verdient. Maar hoe nu verder? Ontdek wat andere CX-koplopers doen om innovatieve service te blijven bieden.

Op weg naar de top - deze CX-leiders zijn in staat om complexe service-uitdagingen op te lossen

Probeer je het juiste evenwicht te vinden tussen menselijke agents en AI? Zijn je klantendata verdeeld over verschillende systemen en apps? Heb je problemen met het aanwerven en behouden van getalenteerde supportagents? Dan behoor je wellicht tot de Gevestigde CX-organisaties.

Nog maar net begonnen om je CX te optimaliseren? Dit is waarom de investering vooraf de moeite waard is

Zijn je klantenservice-agents vaak overweldigd? Heb je geen realtime zicht op data? Kan je nog veel verbeteren aan je persoonlijke service? Dan ben je wellicht een CX-starter.

Op weg naar een betere CX - stappen die je nu kunt nemen om kostbare correcties in de toekomst te voorkomen

Nog steeds aan het uitzoeken hoe en waar je AI kunt gebruiken voor support? Heb je moeite om klantendata om te zetten in zinvolle aanpassingen? Zijn je opleidingsprogramma's voor agents verre van ideaal? Dan behoor je wellicht tot de Opkomende CX-organisaties.

Artikel
4 min read

De rol van klantenservice tijdens een recessie

Voorbereiden op verandering is een permanente taak. Focus op waar je het hoogste rendement uit je service-investeringen kunt halen en maak gebruik van tools en functies die zowel een kosten- als tijdbesparing opleveren.

Waarom je bedrijf de wetenschap achter sales nodig heeft

Succesvolle sales wordt van oudsher beschouwd als een soort kunst, een vaardigheid waar ervaren salesagenten jarenlang…

Zo overbrug je de kloof tussen klantenservice en sales

In ons gratis e-book lees je hoe je je sales- en klantenserviceteams bij elkaar brengt, zodat je groei kunt stimuleren.

De 7 geheimen van salesleiderschap

In dit deskundig samengestelde overzicht lees hoe je je agents het best begeleidt, je salesproces stroomlijnt en de vruchten plukt van je salesinspanningen.

3 stappen om een meetbare salespipeline te ontketenen

Een effectieve salespipeline opbouwen, onderhouden en optimaliseren is veel ingewikkelder dan leads binnenhalen en orders scoren.…

Een strategisch salesplan opstellen

Verkopers zijn het grootste gedeelte van hun tijd bezig met het proberen behalen van de beoogde…

Je salesproces verbeteren

Een goed salesproces vormt de fundering van een succesvolle salesorganisatie. En net als in de bouw…

12 effectieve e-mailtemplates voor sales (+ schrijftips)

Vergroot je kans op succes met deze e-mailtemplates voor sales die elke fase van de pipeline bestrijken, van begin tot eind.

Buiten de grenzen: Black History Month in het VK in de kijker

De partners van Zendesk nemen belangrijke stappen om racisme te bestrijden, het bewustzijn over discriminatie op grond van etniciteit te vergroten en sterke gemeenschappen op te bouwen.

Artikel
7 min read

Redenen waarom detailhandelaars een strategie voor digitale schappen nodig hebben en tips om dit goed aan te pakken

Je kunt gerust stellen dat online winkelen een enorme groei heeft gekend. Volgens Statista overtrof de…

Artikel
6 min read

Wat elke mkb-retailer op zijn verlanglijstje zou moeten zetten

Voor kleine retailers blijft een uitmuntende klantervaring op termijn steeds meer voordeel opleveren.

Artikel
10 min read

Het verhogen van het netto klantbehoud vereist een innovatieve benadering van CX

Zie hoe toonaangevende software- en cloudservicebedrijven naam maken door gebruik te maken van klantervaring als onderscheidende factor.

Artikel
4 min read

De Vierde Industriële Revolutie: Hoe automatisering en AI de productie zullen beïnvloeden

Er is een digitale revolutie in de productiebranche begonnen. Voor fabrikanten die deze nieuwe technologieën omarmen, zijn de kansen enorm.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.