Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 10

Artikel
7 min read

Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen

Om te helpen bij het bestrijden van klimaatverandering, stellen veel bedrijven wetenschappelijk onderbouwde emissiereductiedoelstellingen vast. Lees meer over deze inspanningen en de impact die deze op de planeet kunnen hebben.

Artikel
4 min read

6 tips voor ondernemers om stress tegen te gaan

Kleine bedrijven floreren wanneer werknemers op hun best zijn, en bedrijven moeten altijd ervan overtuigd zijn…

Transformeer je CX en overwin recessies met AI

Een gids waarin je ziet hoe CX-leiders met succes AI kunnen inzetten voor hun klantenservice in onzekere tijden.

Artikel

Waarom het tijd is voor de publieke sector om zich aan te sluiten bij de digitale snelweg

Of we het nu leuk vinden of niet, recente gebeurtenissen hebben ons de digitale wereld in…

Artikel
4 min read

Waarom de toekomst van crypto op CX steunt

Sinds de release van Bitcoin in 2009 hebben cryptocurrencies (crypto's) de krantenkoppen gehaald. In de afgelopen…

Artikel
5 min read

Waarom geweldige CX de sleutel tot succes is met open banking voor financiële dienstverleners

Open banking stelt niet-bancaire organisaties in staat om financiële diensten aan klanten aan te bieden via…

Artikel
5 min read

De betaalervaring vernieuwen

Het moment van afrekenen is voor retailers de belangrijkste fase van de customer journey en in…

Artikel
5 min read

3 manieren waarop AI-integraties de toekomst van retail vormgeven

Bedrijven die een aantrekkelijkere retailervaring bieden, genieten een tot wel 7 procent hogere omzet dan gemiddeld,…

De kracht van conversationele AI in het bankwezen en de financiële wereld

Bankfilialen waren vroeger gemeengoed in de meeste winkelstraten in Europa. Nu worden ze steeds zeldzamer naarmate…

Artikel

De stilte doorbreken: Hoe AI een stem geeft aan slachtoffers van huiselijk geweld

Vernedering. Woede. Verdriet. Verraad. Pijn. Angst. Onrust. Schuldgevoel. Schaamte. Zelfverwijt. Ontkenning. Dit is slechts een fractie…

Artikel
7 min read

Een traktatie voor je team: nieuwe integraties

Niets beter dan nieuwe app-integraties van Zendesk. Ontdek hoe deze integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Artikel
6 min read

Een naadloze gespreksgerichte klantervaring creëren

Zorg voor betere ervaringen (en stimuleer daarbij klantenbinding en de omzet) door bots te gebruiken in combinatie met live-agents.

Artikel
5 min read

Zakelijke berichten met Slack en Zendesk

Slack heeft de manier waarop we werken veranderd met productieve werkplekgesprekken en samenwerking. Zendesk helpt ons nu om alles bij elkaar te houden.

Artikel
3 min read

Best practices op het gebied van cyberbeveiliging voor je team

In de afgelopen jaren is cyberbeveiliging een steeds grotere zorg geworden voor klanten, bedrijven en werknemers.…

Kostenbesparingen realiseren door operationele verbeteringen

Het is logisch dat bedrijven tijdens een economische recessie op zoek gaan naar manieren om kosten te besparen. Teams die als een kostenpost worden beschouwd, kunnen met aanzienlijke uitdagingen worden geconfronteerd. Het is dus absoluut noodzakelijk dat klantenserviceorganisaties prioriteit geven aan uitgaven die de efficiëntie verhogen.

Artikel
6 min read

Waarom detailhandelaars een endless aisle-oplossing nodig hebben

Voor de shoppers van vandaag is snelheid belangrijk. Ze gebruiken hun telefoon om alles wat ze…

Artikel
6 min read

Een meertalig supportteam opschalen met AI

Ontdek hoe meertalige automatisering voor meer gepersonaliseerde klantervaringen zorgt en bedrijven helpt efficiënt op te schalen.

Artikel
4 min read

Waarom P&C-verzekeringsmaatschappijen nu moeten investeren in de klantenservice bij claims

Ontdek hoe drie verzekeringsmaatschappijen succes boekten met een holistische CX-strategie met Zendesk.

Artikel
6 min read

COP27 en ESG: Waar bedrijven bij de conferentie van dit jaar op moeten letten

Het is tijd voor onze wake-up call. We worden gewaarschuwd dat we ons op het kantelpunt…

Artikel
4 min read

Hoe bedrijven het meeste uit Buy Now Pay Later-diensten kunnen halen

Dit jaar kijken veel Europese klanten reikhalzend uit naar Black Friday om eindelijk de spullen te…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.