Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 10

Artikel
4 min read

Waarom de toekomst van crypto op CX steunt

Sinds de release van Bitcoin in 2009 hebben cryptocurrencies (crypto's) de krantenkoppen gehaald. In de afgelopen…

Artikel
5 min read

Waarom geweldige CX de sleutel tot succes is met open banking voor financiële dienstverleners

Open banking stelt niet-bancaire organisaties in staat om financiële diensten aan klanten aan te bieden via…

Artikel
5 min read

De betaalervaring vernieuwen

Het moment van afrekenen is voor retailers de belangrijkste fase van de customer journey en in…

Artikel
5 min read

3 manieren waarop AI-integraties de toekomst van retail vormgeven

Bedrijven die een aantrekkelijkere retailervaring bieden, genieten een tot wel 7 procent hogere omzet dan gemiddeld,…

De kracht van conversationele AI in het bankwezen en de financiële wereld

Bankfilialen waren vroeger gemeengoed in de meeste winkelstraten in Europa. Nu worden ze steeds zeldzamer naarmate…

Artikel

De stilte doorbreken: Hoe AI een stem geeft aan slachtoffers van huiselijk geweld

Vernedering. Woede. Verdriet. Verraad. Pijn. Angst. Onrust. Schuldgevoel. Schaamte. Zelfverwijt. Ontkenning. Dit is slechts een fractie…

Artikel
7 min read

Een traktatie voor je team: nieuwe integraties

Niets beter dan nieuwe app-integraties van Zendesk. Ontdek hoe deze integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Artikel
6 min read

Een naadloze gespreksgerichte klantervaring creëren

Zorg voor betere ervaringen (en stimuleer daarbij klantenbinding en de omzet) door bots te gebruiken in combinatie met live-agents.

Artikel
5 min read

Zakelijke berichten met Slack en Zendesk

Slack heeft de manier waarop we werken veranderd met productieve werkplekgesprekken en samenwerking. Zendesk helpt ons nu om alles bij elkaar te houden.

Artikel
3 min read

Best practices op het gebied van cyberbeveiliging voor je team

In de afgelopen jaren is cyberbeveiliging een steeds grotere zorg geworden voor klanten, bedrijven en werknemers.…

Kostenbesparingen realiseren door operationele verbeteringen

Het is logisch dat bedrijven tijdens een economische recessie op zoek gaan naar manieren om kosten te besparen. Teams die als een kostenpost worden beschouwd, kunnen met aanzienlijke uitdagingen worden geconfronteerd. Het is dus absoluut noodzakelijk dat klantenserviceorganisaties prioriteit geven aan uitgaven die de efficiëntie verhogen.

Artikel
6 min read

Waarom detailhandelaars een endless aisle-oplossing nodig hebben

Voor de shoppers van vandaag is snelheid belangrijk. Ze gebruiken hun telefoon om alles wat ze…

Artikel
6 min read

Een meertalig supportteam opschalen met AI

Ontdek hoe meertalige automatisering voor meer gepersonaliseerde klantervaringen zorgt en bedrijven helpt efficiënt op te schalen.

Artikel
4 min read

Waarom P&C-verzekeringsmaatschappijen nu moeten investeren in de klantenservice bij claims

Ontdek hoe drie verzekeringsmaatschappijen succes boekten met een holistische CX-strategie met Zendesk.

Artikel
6 min read

COP27 en ESG: Waar bedrijven bij de conferentie van dit jaar op moeten letten

Het is tijd voor onze wake-up call. We worden gewaarschuwd dat we ons op het kantelpunt…

Artikel
4 min read

Hoe bedrijven het meeste uit Buy Now Pay Later-diensten kunnen halen

Dit jaar kijken veel Europese klanten reikhalzend uit naar Black Friday om eindelijk de spullen te…

Digitaal lenen neemt het voortouw

Sinds de introductie van smartphones begin jaren 2000 hebben digitale platforms de manier waarop banken zaken…

Artikel
4 min read

Je klantenbestand behouden tijdens een recessie

Tijdens een recessie zijn er stappen die je kunt nemen om je bestaande klantenbestand te behouden en zelfs te laten groeien. Versterk de relatie met je klanten door ze naadloze, gepersonaliseerde CX te bieden op al je kanalen.

Maak salesvertegenwoordigers van je klantenserive-agents

Klantinteracties kunnen inkomsten genereren als CX-agents de juiste tools hebben om de conversie en de gemiddelde bestelwaarde te verhogen.

Artikel
4 min read

Boost je omzet tijdens een recessie

Ouderwetse platforms bieden slechts beperkt mogelijkheden om groei te stimuleren. Maak van alledaagse interacties persoonlijke en buitengewone kansen om inkomsten te genereren.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.