Optimaliseer je serviceactiviteiten met Zendesk AI
Lees onze nieuwste one-pager om erachter te komen hoe je Zendesk AI kunt gebruiken om je klantenserviceactiviteiten te optimaliseren.
Door Lilia Krauser, Staff Writer
Laatst gewijzigd 29 juli 2024
In onze vorige one-pagers hebben we de noodzaak van AI in klantenservice verkend, waarbij we de voordelen van automatisering voor efficiëntie en de empowerment van supportmedewerkers voor snellere oplossing van problemen benadrukten. Nu, voor onze laatste een-pager, zullen we ons verdiepen in het optimaliseren van serviceactiviteiten met Zendesk AI.
Het verbeteren van de klantbeleving begint met het verfijnen van je serviceactiviteiten en je serviceworkflows zijn een uitstekende plek om AI in te zetten. Zendesk AI optimaliseert klantenserviceworkflows op drie belangrijke manieren: door triage en het beheer van ticketwachtrijen met AI-geïnformeerde routering, het creëren en onderhouden van een kennisbank met minimale handmatige inspanning door aanwijzingen over benodigde inhoud, en het bieden van bruikbare suggesties en AI-gedreven rapportage om de servicelevering en effectiviteit te verbeteren.
Leer van langdurige Zendesk-klanten die hun AI-investeringen hebben geüpgraded om serviceworkflows te optimaliseren en uitzonderlijke klantervaringen te leveren.