Dit zijn de nieuwste integraties van Zendesk waarmee je team kan zorgen voor klantervaringen van de hoogste kwaliteit.
Yext User History
Yext User History (Support) toont het traject van een aanvrager via je Yext Search-ervaringen tot en na het maken van de case. Voorzie je agents van deze gegevens, zodat ze relevantere antwoorden kunnen geven. De component toont alle acties die een klant ondernomen heeft bij een Yext-zoekopdracht. Aan de hand van deze zichtbaarheid kunnen je agents niet alleen efficiënter met klanten communiceren, maar ook hiaten in de documentatie identificeren die de vragen van de klant niet effectief beantwoorden.
Power BI Connector by Alpha Serve
Power BI Connector by Alpha Serve (Support) is een Enterprise-grade app die Zendesk met Microsoft Power BI verbindt. Exporteer alle Zendesk Support-gegevens met betrekking tot tickets, ticketstatistieken, agents en gebruikers, tevredenheidsbeoordelingen, opmerkingen, organisaties, enz., en stel uitgebreide rapporten op om op gegevens gebaseerde beslissingen te nemen die strategische acties stimuleren en bedrijven helpen betere relaties met hun klanten op te bouwen.
Rdentify
Rdentify for Support and Chat (Support) (Chat) brengt state-of-the-art zelflerende systemen en linguïstische technologie samen om klantenbescherming te bieden. Hierbij worden tekenen van kwetsbare klanten tijdens klantinteracties geïdentificeerd en in real-time gemarkeerd voor klantenservicemedewerkers binnen Zendesk. Rdentify analyseert ook klantsentiment- en klantfrustratiescores samen; het tagging-systeem helpt bedrijven om de bron van frustratie bij klanten beter te begrijpen en zorgt voor beter geïnformeerde klantenservicemedewerkers bij het beantwoorden van vragen. Sorteer klantgesprekken op type en stel je eigen tags in, zoals procesdreiging, schulden, financiële schade, sluitingsverzoeken, stortingsproblemen, enz., en bekijk al deze informatie binnen je bestaande Zendesk-integratie.
Sift
Sift (Support) is vooruitstrevend op het gebied van Digital Trust and Safety (digitaal vertrouwen en veiligheid) en stelt Digitale Disruptor- en Fortune 500-bedrijven in staat om zonder risico nieuwe inkomsten te genereren. Sift voorkomt fraude en misbruik op dynamische wijze door middel van toonaangevende technologie en expertise. Je fraudeteams kunnen via deze integratie gebruikmaken van de fraudepreventiescores van Sift om meer inzicht en context te krijgen en om in sterke afstemming met je klantenserviceteam te blijven.
OCR PDF Converter by Knots
OCR PDF Converter by Knots (Support) zet je PDF- of afbeeldingsbestand om in een opmerking op het ticket. De automatische optische tekenherkenning scant zelfs handgeschreven tekst in Zendesk-ticketbijlagen direct bij het maken van tickets, zonder enige vertraging. De tekst wordt dan als interne opmerking op het ticket opgeslagen. Bestandsextensies zoals PDF, JPG, JPEG, PNG en HEIC worden ondersteund.
Extra apps die in augustus zijn toegevoegd:
- Top Bar Bulletin (Support) voegt een prikbord toe om meldingen en aankondigingen voor alle gebruikers op de bovenste balk te plaatsen. Er kunnen links worden geplaatst voor snelle toegang tot veelgebruikte websites.
- Tech-Connect by AVH Technologies (Support) verbindt Zendesk met de toepassing Synchroteam Field Service. Koppel Synchroteam-taken aan Zendesk-tickets met behulp van een aangepast veld dat de Synchroteam-taak-ID bevat. De zijbalk-app geeft de taakdetails weer en stelt je in staat om taken bij te werken, te plannen, te annuleren en te valideren vanaf het Zendesk-ticket.
- Webshipper (Support) toont de belangrijkste bestel- en verzendinformatie van Webshipper aan je supportmedewerkers in Zendesk. De Webshipper-app biedt je agents een snel en duidelijk overzicht van de eerdere en huidige bestellingen van de klant, waaronder: status, bestelregels en een snelkoppeling naar de volledige details in je Webshipper-dashboard.
- Roadmap (Support) is feedbackgestuurde productmanagementsoftware die je helpt het juiste product samen te stellen op basis van de wensen van je klanten. Stuur gebruikersfeedback van Zendesk-tickets rechtstreeks naar Roadmap om feedback bij te houden.
- Help Center Analytics (Support) helpt je bij het opbouwen en uitbreiden van je Zendesk-kennisbank met analyses. Meet de betrokkenheid van mensen op basis van paginaweergaven en leestijd per artikel, sectie of categorie. Volg het traject van mensen om erachter te komen welke kennisbankartikelen moeten worden verbeterd en hoe. Ontdek het aantal en type tickets dat op basis van elk artikel wordt gemaakt.
- Squarespace by Solafid (Support) toont Squarespace-orderdetails om agents te ondersteunen bij het bedienen van klanten. Agentens kunnen een lijst met orders zien die door de klant zijn geplaatst, zoals de orderdetails, verzend- en factuuradressen, trackinggegevens en ordernotities.
- SupportLogic (Support) helpt je support te veranderen van reactief via proactief naar voorspellend door voorspellende inzichten toe te voegen aan je Zendesk-implementatie. Verbind SupportLogic met Zendesk en ontgrendel een groot aantal voordelen, waaronder voorspelling van case-escalatie, AI-gedreven ticketbacklog-beheer, intelligente ticketroutering, coaching en optimalisatie van agenten, sentimentanalyse en zelfs voorspelling van klantverloop.
- Primary Phone Picker (Support) stelt Zendesk Agents in staat om het primaire telefoonnummer van een aanvrager bij te werken. Deze app toont alle telefoonnummers die aan een aanvrager zijn gekoppeld aan de rechterkant van een ticket. Bij het selecteren van een telefoonnummer, worden alle telefoonnummers tijdelijk verwijderd en vervolgens hersteld in de juiste volgorde, waarbij het geselecteerde nummer als eerste wordt geplaatst.
- Surfboard (Support) is een eenvoudigere, slimmere en eerlijkere teamplanningstool voor klantenserviceteams op schaal. Met de Zendesk-integratie voor Surfboard heb je toegang tot gedetailleerde prognoses en begrijp je hoe je ticketvolumes fluctueren en hoeveel mensen je nodig hebt om ze te verwerken, waardoor een snellere ploegenplanning mogelijk is.
- Twilio SMS, Telnyx SMS, Burst SMS, Plivo SMS en RingCentral SMS by OAppS (Support) helpen je in contact te komen met je klanten over de hele wereld via je gewenste sms-provider voor Zendesk. Verzend direct sms- en mms-berichten met behulp van sms-berichten met sjabloon als aangepaste sms-berichten. Channel Integration (kanaalintegratie) helpt bij het communiceren binnen het Zendesk-supportmedium.
- MessageBird by Ulgebra (Sell) stelt gebruikers in staat om hun gesprekken met behulp van verschillende social media-platforms via MessageBird op één plek te beheren. Krijg toegang tot deze functies binnen Zendesk Sell via de extensie om alle interacties op één plek te verzamelen en te verwerken.
- RingCentral SMS en Clickatell SMS by Ulgebra (Sell) sturen sms-berichten naar elke contactpersoon, lead of deal van Zendesk Sell. Klik op 'Bericht verzenden', selecteer uw sms-afzender en voer het bericht in of voeg een sjabloon in. Voeg indien gewenst velden, gebruikersvelden en emoji's in. Verzend het bericht.
Nieuwe thema's die zijn toegevoegd in augustus
Cobalt beschikt over aangepaste blokpictogrammen aan de boven- en onderkant van de startpagina, een aangepaste hero image voor de startpagina en community-startpagina, een responsief webdesign, de mogelijkheid om links naar social media in te stellen of te verwijderen en blokken voor de directe navigatie naar categoriepagina's en meer.
Vancouver is een volledig aanpasbaar thema met opties om call-to-action componenten op de startpagina en alle andere pagina's weer te geven. Toon een aangepast bericht op de nieuwe ticketpagina. Dit thema is voorzien van aangepaste blokken, videoblokken, inhoudsopgave, opmaakcomponenten, enz.