Bedrijven hebben de afgelopen 18 maanden ingrijpende veranderingen doorgevoerd in de manier waarop ze zaken doen. De verwachtingen van klanten en werknemers veranderden drastisch, en dat gold ook voor de dynamiek op de werkplek. De plotselinge realiteit van “digital-first” dwong bedrijven om nieuwe technologieën aan te schaffen voor hun klanten en externe teams.
Hoewel we gelukkig niet elk jaar met een pandemie te maken krijgen, geven verstandige bedrijven nu prioriteit aan investeringen in hun werknemers.
In deze gids, die boordevol bruikbare data staat, delen we onze best practices over hoe middelgrote en grote bedrijven een robuuste werknemerservaring kunnen ontwikkelen.
Leer hoe je de werknemerservaring kunt verbeteren door:
Je medewerkers te ontmoeten waar ze zijn
Je medewerkers te helpen sneller antwoord te krijgen met selfservice
Je interne supportteams een centraal overzicht te geven
Je supportteams uit te rusten met krachtige workflows voor efficiëntie en samenwerking
Je selfservice op te schalen met behulp van je interne supportteams