Whitepaper • 1 min read
De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de productiesector
Vroeger hoefde je als fabrikant alleen maar producten van hoge kwaliteit te maken en deze tegen een eerlijke prijs aan te bieden. Inmiddels is er het nodige veranderd.
De concurrentie is wereldwijd toegenomen, vooral nu er direct-to-consumer-merken op het toneel verschijnen, waarvan de meeste een klantgerichte mindset hebben die digital natives aanspreekt. Veel bedrijven beheren daarnaast een steeds ingewikkeldere wereldwijde productieketen, die onder meer bestaat uit het onderhouden van relaties en een enorm netwerk van andere bedrijven, zoals leveranciers, distributeurs en retailers. Om georganiseerd te blijven en de zaken soepel te laten verlopen, moeten meerdere systemen, communicatiekanalen en workflows worden beheerd.
Dit heeft productiebedrijven gedwongen om op een heel andere manier na te denken over de klantbeleving die ze bieden.
Deze whitepaper bevat:
Een analyse van de vier belangrijkste uitdagingen voor productiebedrijven op het gebied van de klantbeleving
Manieren voor jouw bedrijf om de klantbeleving op toekomstbestendige wijze te benaderen
Uitleg over hoe teams met behulp van technologie een betere klantbeleving kunnen bieden
- Branchespecifieke richtlijnen voor het bieden van een moderne klantbeleving in de productiesector